Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Βαθμολογία τετραμήνου: «Η κυβέρνηση θα προσκρούσει στον τοίχο της αδιαλλαξίας και του αυταρχισμού»

23 Φεβρουαρίου, 2021
Σε Δευτεροβάθμια, Εκπαιδευτική πολιτική
vathmologia βαθμολογία
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ (Επιτροπή Παρακολούθησης & Ελέγχου Κοινοβουλευτικού Έργου) Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας με υπογραφή της υφυπουργού Ζωής Μακρή και τίτλο “Κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια“.

Πώς να βαθμολογήσει ένας εκπαιδευτικός το παιδί που ξέρει ότι δεν είχε τον εξοπλισμό να συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση; Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις αυταρχικές και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις της. Να μην επιμείνει στην κατάθεση βαθμολογίας εκεί όπου κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό για παιδαγωγικούς λόγους. Να αναστείλει λόγω των έκτακτων συνθηκών τη διαδικασία αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και να ανοίξει ειλικρινή και δημοκρατικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για όλα αυτά τα ζητήματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Καθορίστηκαν 4.451 μόνιμες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών – Όλες οι λεπτομέρειες

Αλλάζει το όριο απουσιών – Στις πόσες θα μένουν οι μαθητές από Σεπτέμβριο

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Η κυβέρνηση θα προσκρούσει στον τοίχο της αδιαλλαξίας και του αυταρχισμού που υψώνει απέναντι στον κόσμο της εκπαίδευσης»

  • Με τα σχολεία στην Αττική και άλλες περιοχές κλειστά
  • Με όσα είναι ανοιχτά να πλήττονται από κρούσματα ή να απειλούνται από την πανδημία
  • Με την απουσία πρόσθετων μέτρων υγειονομικής προφύλαξης
  • Με έναν τεράστιο αριθμό παιδιών να παρακολουθούν πλημμελώς ή και καθόλου την τηλεκπαίδευση
  • Με τον υφυπουργό Παιδείας Άγγελο Συρίγο να παραδέχεται στη Βουλή ότι η τηλεκπαίδευση είναι μια άκρως προβληματική μέθοδος μάθησης, όσο κι αν έχει επιβληθεί λόγω της πανδημίας
  • Με ανεκπλήρωτες τις υποσχέσεις της υπουργού Παιδείας για προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού
  • Με δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά και απόλυτη απουσία παιδαγωγικής καθοδήγησης για την κάλυψή τους
  • Με δραματική μείωση των εισακτέων στα Πανεπιστήμια
  • Με τη διαμόρφωση ενός γενικότερου κλίματος κατατρομοκράτησης, αστυνομοκρατίας και αυταρχισμού, όπως έδειξε η βάρβαρη αστυνομική καταστολή της φοιτητικής κινητοποίησης στο ΑΠΘ.

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, που δεν επέτρεψαν να διαμορφωθούν συνθήκες κανονικής λειτουργίας στην εκπαίδευση, η κυβέρνηση της ΝΔ τολμά έναν διπλό εκβιασμό στον κόσμο της εκπαίδευσης.

Πρώτον, ζητά να καταθέσουν οι εκπαιδευτικοί βαθμολογία, κάτι που γνωρίζει ότι είναι αδύνατο σε αρκετές περιπτώσεις λόγω των έκτακτων συνθηκών.

Πώς να βαθμολογήσει ένας εκπαιδευτικός το παιδί που ξέρει ότι δεν είχε τον εξοπλισμό να συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση;

Το παιδί που δοκιμάστηκε από κρούσμα κορονοϊού ακόμη κι από θάνατο στην οικογένειά του ή τον ευρύτερο περίγυρο;

Αντί να αναγνωρίσει τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν αυτή τη περίοδο εκπαιδευτικοί και μαθητές, το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς, ζητώντας με έγγραφο της υφυπουργού Παιδείας τα ονόματα (!) όσων δεν κατέθεσαν βαθμολογία Α΄ τετραμήνου, ασκώντας το παιδαγωγικό τους καθήκον, όπως οι ίδιοι έκριναν στις συγκεκριμένες συνθήκες και στο πλαίσιο της παιδαγωγικής τους ελευθερίας αλλά και της ισχύουσας νομοθεσίας.

Δεύτερον, ζητά να προχωρήσει η τυφλή αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, επίσης σε σχολικές μονάδες που λειτούργησαν κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες.

Η λειτουργία των σχολείων επιτεύχθηκε χάρη στην τεράστια προσπάθεια των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην περίπτωση της τηλεκπαίδευσης, εντελώς αβοήθητοι, δημιούργησαν εκ του μηδενός ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και χρησιμοποίησαν εθελοντικά τον προσωπικό ηλεκτρονικό τους εξοπλισμό, υποβαλλόμενοι σε πρόσθετα έξοδα για την αναβάθμισή του.

Και αντί αυτό και μόνο να συνιστά λόγο επαίνου και ηθικής επιβράβευσης, έρχεται μια ανυπόληπτη και εντελώς άσχετη με την εκπαιδευτική πραγματικότητα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, να δράσει τιμωρητικά και εκδικητικά και να «βαθμολογήσει» το έργο των καθηγητών και των σχολείων, επί ανύπαρκτων στόχων και για μη-πραγματοποιηθείσες «υλοποιήσεις».

Η γραφειοκρατική φλυαρία της σχετικής Υπουργικής Απόφασης αποδεικνύεται άλλοθι προκειμένου να κάνει το πρώτο βήμα προς την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης, το κλείσιμο εκπαιδευτικών μονάδων ή την παράδοσή τους σε ιδιώτες και τις απολύσεις εκπαιδευτικών.

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση υψώνει «τοίχο» αδιαλλαξίας και αυταρχισμού στον κόσμο της εκπαίδευσης, στον οποίο θα προσκρούσει η ίδια και η πολιτικής της.

Σε τρεις τουλάχιστον πρόσφατες περιπτώσεις το εκπαιδευτικό κίνημα απέκρουσε τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

Όταν ακύρωσε τις κάμερες στην τάξη, όταν αρνήθηκε να τιμωρήσει με απουσίες τους μαθητές που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις κι όταν με ποσοστό 93% απείχε από τις εκλογές–φιάσκο της Νίκης Κεραμέως για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Σήμερα, μέσα από τις κινητοποιήσεις των συνδικαλιστικών τους Ομοσπονδιών, αλλά και μέσα σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων, οι εκπαιδευτικοί δίνουν μάχη ατομικής και συλλογικής αξιοπρέπειας.

Μάχη για τα δικαιώματα των παιδιών τους στη μόρφωση. Μάχη για να μη γίνουν τα μαθησιακά κενά της τηλεκπαίδευσης «αντικειμενική βάση» για διαχωρισμούς και νέες ανισότητες ανάμεσα στους μαθητές και τις μαθήτριές τους.

Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στέκεται δίπλα τους. Δίπλα στους αγώνες για το δημόσιο σχολείο της Γνώσης, της Ισότητας και της Δημοκρατίας.

Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις αυταρχικές και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις της. Να μην επιμείνει στην κατάθεση βαθμολογίας εκεί όπου κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό για παιδαγωγικούς λόγους.

Να αναστείλει λόγω των έκτακτων συνθηκών τη διαδικασία αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και να ανοίξει ειλικρινή και δημοκρατικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για όλα αυτά τα ζητήματα.

Καλούμε την κυβέρνηση να επικεντρωθεί στο μείζον. Στην υγειονομική προστασία των σχολείων. Σε ένα πρόγραμμα εμβολιασμού των εκπαιδευτικών. Στο ασφαλές άνοιγμα των κλειστών δομών της εκπαίδευσης. Στην κάλυψη των μαθησιακών κενών και στην ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών που δοκιμάζονται από την πανδημία.

Δείτε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την βαθμολογία τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια εδώ:

[embeddoc url=”https://newspedia.gr/wp-content/uploads/2021/02/Εγκύκλιος-Μακρή.pdf” download=”all” viewer=”google”]

Ετικέτες: ΒαθμολογίαΖέττα ΜακρήΣΥΡΙΖΑ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Άποψη: Κραδαίνοντας το κνούτο*

Επόμενο άρθρο

Αυτοαξιολόγηση Σχολείου: Μη βαφτίζουμε το κρέας ψάρι

Σχετικά Άρθρα

Βρέθηκε πτώμα να επιπλέει στην θάλασσα με ένα βαρίδι 10 κιλών στο πόδι του

Πόθεν Έσχες Στέφανου Κασσελάκη: Το excel με τα εισοδήματα, τις καταθέσεις, τα ακίνητα και τα super car

4 Ιουνίου, 2024

Στη δημοσιότητα έδωσε το βράδυ της Δευτέρας ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, το Πόθεν Έσχες του, όπως είχε προαναγγείλει....

Πολλαπλό βιβλίο: Οι εκδότες ρίχνουν τους τόνους μετά τη υπόσχεση Κ. Πιερρακάκη για παράταση προθεσμίας παράδοσης των βιβλίων

Πολλαπλό βιβλίο: Οι εκδότες ρίχνουν τους τόνους μετά τη υπόσχεση Κ. Πιερρακάκη για παράταση προθεσμίας παράδοσης των βιβλίων

13 Μαΐου, 2024

Οι εκδότες ανέβαλαν τη Συνέντευξη Τύπου με θέμα "Πολλαπλό σχολικό βιβλίο: σε φιάσκο οδηγείται η διαδικασία υλοποίησής του με ευθύνη...

Κασσελάκης – Η έξοδος από το στρατόπεδο: Ας ειρωνευτούν μερικές “πατριωτικές” κραυγές το ότι δικαιούμαι κιόλας έξοδο (φωτο)

Κασσελάκης – Η έξοδος από το στρατόπεδο: Ας ειρωνευτούν μερικές “πατριωτικές” κραυγές το ότι δικαιούμαι κιόλας έξοδο (φωτο)

24 Μαρτίου, 2024

Στο Δίστομο ο Κασσελάκης: Είχε την πρώτη του έξοδο από το στρατόπεδο στη Θήβα Με ανάρτησή του στο Twitter, ο...

Παραβίαση δεδομένων: Δικαστική προσφυγή σε πέντε χώρες από απόδημους για τα email της Ασημακοπούλου (vids)

Παραβίαση δεδομένων: Δικαστική προσφυγή σε πέντε χώρες από απόδημους για τα email της Ασημακοπούλου (vids)

5 Μαρτίου, 2024

Τη χειρότερη τροπή για την κυβέρνηση – αλλά και την ίδια την ευρωβουλευτή – παίρνει η υπόθεση της Άννας Μισέλ...

Παρέμβαση – κόλαφος από τον Αλέξη Τσίπρα: «Δεν μπορώ να παραμείνω σιωπηλός, οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στο κενό»

Παρέμβαση – κόλαφος από τον Αλέξη Τσίπρα: «Δεν μπορώ να παραμείνω σιωπηλός, οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στο κενό»

22 Φεβρουαρίου, 2024

Παρέμβαση μέσω του προσωπικού του λογαριασμού του στο Facebook, o πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ παρεμβαίνει στις εξελίξεις στο κόμμα και...

Επόμενο άρθρο
σχολείο-εκπαιδευτικός-έδρα-πίνακας

Αυτοαξιολόγηση Σχολείου: Μη βαφτίζουμε το κρέας ψάρι

olme-grafeio-ΟΛΜΕ

«Εγκύκλιος Βαθμολόγησης 4μήνου» Μακρή: Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν!

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.