Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021
  • Σύνδεση
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Εκπαιδευτική πολιτική

«Εγκύκλιος Βαθμολόγησης 4μήνου» Μακρή: Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν!

23 Φεβρουαρίου, 2021
Σε Εκπαιδευτική πολιτική, Εκπαίδευση
olme-grafeio-ΟΛΜΕ
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter
  • Πρωτοβάθμια
  • Δευτεροβάθμια
  • Τριτοβάθμια

Με νέα ανακοίνωση απαντά η Ομοσπονδία στην εγκύκλιο της υφυπουργού σχετικά με την βαθμολόγηση τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Για την «εγκύκλιο» Μακρή:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προχωρούν οι συνεργασίες μεταξύ Ελληνικών και Αμερικανικών Πανεπιστημίων

ΤΩΡΑ στη Θεσσαλονίκη: Πορεία φοιτητών ενάντια στον νόμο για τα ΑΕΙ (video)

Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν!

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ας ασχοληθεί επιτέλους στα σοβαρά με τα αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης!

Συνάδελφοι/ισσες,

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προέβη την Δευτέρα 22 Φλεβάρη σε ένα ακόμα ατόπημα, δείγμα του αυταρχισμού με τον οποίο αντιμετωπίζει τον κλάδο μας.

Με υπηρεσιακό έγγραφο που φέρει την υπογραφή της υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή, το ΥΠΑΙΘ απαιτεί από τους διευθυντές των σχολείων να παραδώσουν στις ΔΔΕ τα ονόματα όσων συναδέλφων δεν κατέθεσαν βαθμολογία του Α’ τετραμήνου, τα αιτιολογημένα σημειώματά τους καθώς και τα ονόματα των μαθητών που δεν έλαβαν βαθμούς στα συγκεκριμένα μαθήματα.

Το newspedia.gr μεγαλώνει!

Κάνε Like στη σελίδα μας

Η κ. Μακρή παρά την ιδιότητά της, ως νομικού, φαίνεται να αγνοεί ακόμα και το πώς συντάσσεται μία εγκύκλιος.

Δεν αναφέρονται πουθενά οι διατάξεις, με βάση τις οποίες δίνεται η εντολή αυτή, ενώ αποκρύπτει για μία ακόμη φορά τη νομοθεσία που αφορά στην κατάθεση βαθμολογίας. Ποια νομοθεσία προβλέπει να παραδίδονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν  βαθμολογία στις ΔΔΕ ή των μαθητών που δεν βαθμολογήθηκαν; Πότε άλλοτε έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο; Από πότε το ΥΠΑΙΘ παρεμβαίνει στην «επικοινωνία» μεταξύ σχολείων και ΔΔΕ;

Η τελευταία ενέργεια της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αποτελεί μνημείο αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής πρακτικής.

Η πολιτική ηγεσία απαιτεί από τους συναδέλφους μας διευθυντές να μετατραπούν σε ένα είδος ιδιότυπου “καταδότη”, παραδίδοντας ονόματα και διευθύνσεις όσων “δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις” της κυβερνητικής πολιτικής.

Η πρακτική αυτή παραπέμπει σε πολύ σκοτεινές εποχές που ως τώρα θεωρούσαμε ότι είχαν μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.

Η ηγεσία όμως του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως έχει άλλη γνώμη. Έτσι ανασύρει πρακτικές των πιο γκρίζων εποχών του επιθεωρητισμού και του αυταρχισμού στα Δημόσια Σχολεία για να καλλιεργήσει στους εκπαιδευτικούς τον φόβο και τον τρόμο.

Με την τακτική του βούρδουλα και του εκφοβισμού η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να διαχειριστεί τον  πανικό της για την πλήρως αποτυχημένη πολιτική της.

Πανικός για να κρύψει τις αποκλειστικές της ευθύνες για το σημερινό αδιέξοδο που βιώνει η Δημόσια Εκπαίδευση, οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές.

Τα αδιέξοδα που έχει δημιουργήσει η πολιτική των μηδενικών μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, η εγκατάλειψη μαθητών και εκπαιδευτικών στην τύχη τους.

Πανικός για την πλήρη αποδοκιμασία της πολιτικής της από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Δεν συγχωρεί το ΥΠΑΙΘ το μαζικό κίνημα γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών που αποκάλυψε στην κοινωνία την ανεπάρκειά των πολιτικών τους.

Δεν συγχωρεί την ακύρωση στην πράξη της αντιπαιδαγωγικής ρύθμισης για κάμερες στην τάξη.

Δεν συγχωρεί την μαζική αποδοκιμασία των αντιδημοκρατικών εκλογών παρωδία των ΥΣ.

Τρέμει για τη μαζική αποδοκιμασία της αξιολόγησης που θέλει να εφαρμόσει, μαθαίνοντας τα συντριπτικά ποσοστά των εκπαιδευτικών που ήδη συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Η αλήθεια είναι ότι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ καταλαβαίνει πως η “βιτρίνα” της κανονικότητας που θέλει να παρουσιάζει στην κοινωνία έχει ραγίσει για τα καλά. Τίποτα δεν μπορεί να κρύψει τα σημερινά τραγικά αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Καταφεύγει σήμερα στον μαζικό εκφοβισμό των εκπαιδευτικών για να επιβάλει το καθεστώς της σιωπής, να κάμψει και να εξαφανίσει κάθε αντίλογο στην πολιτική της.

Προσπαθεί να μετατρέψει τους διευθυντές σε «χαφιέδες» για να σπάσει την ενότητα του κλάδου, αδιαφορώντας για τη διάλυση του παιδαγωγικού κλίματος συνεργασίας που απαιτείται στα σχολεία. Άλλωστε, το ποιος δεν κατέθεσε βαθμολογία, σε ποια μαθήματα και για ποιους μαθητές καταχωρίζεται στην εφαρμογή του myschool.

Ο στόχος της εγκυκλίου δεν είναι η πληροφόρηση αλλά  η τρομοκρατία όσων, αναλογιζόμενοι την παιδαγωγική τους ευθύνη, αντιστέκονται στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και στις αντιδημοκρατικές πρακτικές της κυβέρνησης.

Το σύνολο του κλάδου μας μέσα στις συνθήκες της πανδημίας δίνει καθημερινά μάχη για να κρατήσει το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι στην καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης. Δίνει καθημερινά μάχη για να στηρίξει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας απέναντι στην πολιτική της εγκατάλειψης.

Οι συνάδελφοί μας μέσα σε αυτές τις συνθήκες εργάζονται με γνώμονα το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό τους κριτήριο, βάζοντας ως κύρια προτεραιότητα τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.

Σε αντίθεση με το ΥΠΑΙΘ που αγνοεί και υποβαθμίζει συστηματικά το έλλειμμα ισότιμης συμμετοχής που έχει επιφέρει η τηλεκπαίδευση, καθώς και τα επακόλουθα παιδαγωγικά προβλήματα, εφαρμόζοντας πολιτικές (τράπεζα θεμάτων, πρόσβαση στην τριτοβάθμια, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης σε λύκειο και γυμνάσιο) που θα οξύνουν ακόμα περισσότερο την προϊούσα εκπαιδευτική κρίση.

Υπενθυμίζουμε για μια ακόμα φορά πως το ισχύον θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει τη μη κατάθεση βαθμολογίας με αιτιολογημένα σημειώματα των εκπαιδευτικών. Ως εκ τούτου κανένας συνάδελφός μας δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αυταρχικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ.

Οι ενέργειες αυτές επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά τα αδιέξοδα του ΥΠΑΙΘ και την απόσταση που έχει πάρει η ηγεσία του από την πραγματικότητα.

Ταυτόχρονα σκιαγραφούν με σκούρα χρώματα το μέλλον που περιμένει τους εκπαιδευτικούς και τα Δημόσια Σχολεία από την πολιτική που ασκείται από την κυβέρνηση στην εκπαίδευση.

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την αυταρχική και αντιδημοκρατική πρακτική της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ!

Καλεί τους συναδέλφους να μην υποκύψουν σε πιέσεις και εκβιασμούς!

Καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΥΠΑΙΘ την Τετάρτη 24 Φλεβάρη στις 12.00μ.μ απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘ να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο, να επανέλθει στην δημοκρατική οδό και να σκύψει πάνω από τα σοβαρά προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης που δημιούργησε με την πολιτική της.

ολμε olme

Μπες στην ομάδα μας στο Viber!
Ετικέτες: ΒαθμολογίαΖέττα ΜακρήΟΛΜΕ
ShareTweet

Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για αυτήν την κατηγορία δημοσιεύσεων απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Διαγραφή
Προηγούμενο άρθρο

Αυτοαξιολόγηση Σχολείου: Μη βαφτίζουμε το κρέας ψάρι

Επόμενο άρθρο

Κορονοϊός: «Βόμβα» με 2.147 νέα κρούσματα – Πάνω από 1.000 στην Αττική

Σχετικά Άρθρα

zetta_makri Ζέττα Μακρή

Σχολεία: Παράταση της σχολικής χρονιάς το καλοκαίρι όχι το Πάσχα

3 Μαρτίου, 2021

Η διεξαγωγή ή όχι των προαγωγικών εξετάσεων σε Γυμνάσια-Λύκεια θα εξαρτηθεί από το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία διευκρίνισε η...

Νόμος Κεραμέως: Φυλάκιση σε όσους εμποδίζουν Υπηρεσιακά Συμβουλία εκπαιδευτικών, Συγκλήτων και κάνουν καταλήψεις

Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις: Εξώδικο από ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ για τις περικοπές μισθών

3 Μαρτίου, 2021

Η ΟΛΜΕ περνάει στην αντεπίθεση για την εγκύκλιο της ΓΓ του Υπουργείου Παιδείας που ζητά περικοπές μισθών όσων εκπαιδευτικών αρνούνται...

ολμε-olme

ΟΛΜΕ: Δελτίο τύπου για την άκαρπη συνάντηση με την υπουργό Νίκη Κεραμέως

2 Μαρτίου, 2021

   Την Τρίτη 1/3/21 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ με το ΔΣ της ΟΛΜΕ, παρουσία της Υπουργού Παιδείας,...

τσούχλος

Πρόεδρος ΟΛΜΕ: Πιθανή η παράταση του σχολικού έτους

2 Μαρτίου, 2021

Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει μια παράταση του σχολικού έτους τον Ιούνιο, δήλωσε στον ΘΕΜΑ 104,6 ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ...

Γαλλία: Επιτρεπτές από σήμερα μόνο οι χειρουργικές μάσκες στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Πόση θα είναι η παράταση του σχολικού έτους

2 Μαρτίου, 2021

Με σκοπό να μειωθεί η οργή του κόσμου για το παρατεταμένο και χωρίς εντυπωσιακά αποτελέσματα lockdown και καθώς η κυβέρνηση...

Επόμενο άρθρο
έλεγχος κορονοϊός covid elegxos-koronoios

Κορονοϊός: «Βόμβα» με 2.147 νέα κρούσματα - Πάνω από 1.000 στην Αττική

Θεσσαλονίκη: Μαθήτρια δήλωσε ότι θέλει να αυτοκτονήσει λόγω bullying

Θεσσαλονίκη: Μαθήτρια δήλωσε ότι θέλει να αυτοκτονήσει λόγω bullying

Συζήτηση σχετικά με post

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

wuling-hongguang-mini-electric-car

To ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 3.680 ευρώ που απειλεί να εκθρονίσει την Tesla

26 Φεβρουαρίου, 2021
Μάρτης

Έθιμο: «Μάρτης» ή «Μαρτιά» – Τι συμβολίζει το βραχιολάκι του Μαρτίου;

1 Μαρτίου, 2021
  • 902 Fans

ΣΧΟΛΕΙΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Υπουργείο-Παιδείας5s
Υπ. Παιδείας

Σχολεία – Αξιολόγηση: Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου

20 Ιανουαρίου, 2021

Το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει σχετικά με την έναρξη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων. Σχολεία - Αξιολόγηση: Είναι...

Περισσότερα

TOP ΗΜΕΡΑΣ

  • Lion

    «Lion»: Η αληθινή ιστορία ενός χαμένου παιδιού που βρήκε την οικογένεια του με τη βοήθεια του Google Maps

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος ψάχνει οκτώ άτομα να ταξιδέψουν μαζί του στο φεγγάρι, δωρεάν (vid)

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Τεχνολογία: Η σκοτεινή πλευρά του λογισμικού αναγνώρισης συναισθημάτων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συνταξιοδοτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς 2020-2021

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Κορονοϊός: Καθηγήτρια αρνείται να βάλει μάσκα στην τάξη – Ενθαρρύνει και τους μαθητές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0

Newsletter

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

200 Ευρώ χορηγία στους Κύπριους εκπ/κούς για χρήση δικού τους εξοπλισμού για την online διδασκαλία
Εκπαίδευση

Σχολεία: Επιστροφή στην τηλεκπαίδευση από την Πέμπτη στην Αττική – Τι ισχύει για τις απουσίες

3 εβδομάδες πριν

Στα δεδομένα που ίσχυαν κατά την προηγούμενη αναστολή...

Περισσότερα

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

zetta_makri Ζέττα Μακρή
Υπ. Παιδείας

Σχολεία: Παράταση της σχολικής χρονιάς το καλοκαίρι όχι το Πάσχα

3 Μαρτίου, 2021

Η διεξαγωγή ή όχι των προαγωγικών εξετάσεων σε Γυμνάσια-Λύκεια θα εξαρτηθεί από το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία διευκρίνισε η...

Περισσότερα
Νόμος Κεραμέως: Φυλάκιση σε όσους εμποδίζουν Υπηρεσιακά Συμβουλία εκπαιδευτικών, Συγκλήτων και κάνουν καταλήψεις

Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις: Εξώδικο από ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ για τις περικοπές μισθών

3 Μαρτίου, 2021
ολμε-olme

ΟΛΜΕ: Δελτίο τύπου για την άκαρπη συνάντηση με την υπουργό Νίκη Κεραμέως

2 Μαρτίου, 2021
xartis χάρτης

Κλειστά σχολεία λόγω κορονοϊού την Τρίτη (2/3): Δείτε ΕΔΩ την αναλυτική λίστα

2 Μαρτίου, 2021
webex

Τηλεκπαίδευση: Το Υπουργείο Παιδείας παραδέχεται σημαντικά κενά ασφαλείας στο Webex της Cisco

28 Φεβρουαρίου, 2021
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Webex
  • Αθλητικά
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
  • Απόψεις
  • Γλωσσομάθεια
  • Γονείς
  • Γυμνάσιο
  • Δευτεροβάθμια
  • Δημοτικό
  • Δια Βίου Μάθηση
  • Ειδήσεις
  • Ειδήσεις
  • Ειδική Αγωγή
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτική πολιτική
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Εκπαιδευτικοί
  • Ελλάδα
  • Επιμόρφωση
  • Εργασία
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση
  • ΙΕΚ
  • Κόσμος
  • Λύκειο
  • Μαθητές
  • Μεταθέσεις
  • Μεταπτυχιακά
  • Μηχανογραφικό
  • Νηπιαγωγείο
  • Νομοθεσία
  • Οικονομία
  • Πανελλαδικές
  • Περιβάλλον
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Πρωτοβάθμια
  • Σεμινάρια – MOOC
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Συνταξιοδοτικό
  • Συντονιστές
  • Τεχνολογία
  • Τράπεζα θεμάτων
  • Τριτοβάθμια
  • Υγεία
  • Ύλη Εξετάσεων
  • Υπ. Παιδείας
  • Φοιτητές
  • Χρήσιμα
Εγγραφείτε στο newsletter του Newspedia.gr Τα σημαντικότερα νέα της εκπαίδευσης στο email σας.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

© 2020 Newspedia.gr.

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά

© 2020 Newspedia.gr.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.