Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Δευτέρα, 8 Μαρτίου, 2021
  • Σύνδεση
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Εκπαιδευτικοί Αναπληρωτές - Ωρομίσθιοι

Θεατρολόγοι: Έως 20 χρόνια αναπληρωτές, ζητούν θέσεις και ισοκατανομή

16 Φεβρουαρίου, 2021
Σε Αναπληρωτές - Ωρομίσθιοι
θεατρική αγωγή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η επιστολή των Θεατρολόγων της Α’ Θεσσαλονίκης με θέμα κι αίτημα την ισοκατανομή των επικείμενων διορισμών και τη σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας (ΠΕ91.01) απευθύνεται στην Υπουργό, την Υφυπουργό και την κ. Γενική Γραμματέα. Κοινοποιείται στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα, στις συντονίστριες του κλάδου ΠΕ91 κ. Κουμανάκου και κ.Μποέμη

Ισοκατανομή στους διορισμούς, ζητούν με επιστολή τους προς το Υπουργείο Παιδείας 30 θεατρολόγοι της Θεσσαλονίκης.

“Είμαστε κοντά 20 χρόνια Αναπληρωτές! Τα τελευταία πέντε, σχεδόν, χρόνια γινόμαστε μάρτυρες δυσοίωνων εξελίξεων και θλιβερών γεγονότων: περικοπή του μαθήματός μας από την Ε’ και Στ’ Δημοτικού, αδικαιολόγητη «εξαφάνιση» των κενών λίγο πριν την τοποθέτηση των αναπληρωτών”, αναφέρουν μεταξύ άλλων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αναπληρωτές: Προσλήψεις 1.054 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (ΠΙΝΑΚΑΣ)

Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής: Προσλήψεις εκτός οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ;

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή τους εδώ:

Αγαπητές κυρίες, αγαπητοί κύριοι,

Είμαστε οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής της Α/θμιας Διεύθυνσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Αναπληρώνουμε σταθερά τα τελευταία χρόνια τον εαυτό μας, πολύ συχνά και στα ίδια σχολεία, επί σειρά ετών.

Είμαστε φίλοι, συνάδελφοι, γονείς, οι θεατρολόγοι των παιδιών σας. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι είμαστε κοντά 20 χρόνια Αναπληρωτές!

Τα τελευταία πέντε, σχεδόν, χρόνια γινόμαστε μάρτυρες δυσοίωνων εξελίξεων και θλιβερών γεγονότων: περικοπή του μαθήματός μας από την Ε’ και Στ’ Δημοτικού, αδικαιολόγητη «εξαφάνιση» των κενών λίγο πριν την τοποθέτηση των αναπληρωτών, άδικες και παράτυπες τοποθετήσεις, αποκλεισμό από την Ειδική Αγωγή, πυξ λαξ εκδίωξη των Τεχνών από τη Β/θμια Εκπαίδευση.

Το newspedia.gr μεγαλώνει!

Κάνε Like στη σελίδα μας

Πώς μπορεί να είναι κάποιος αισιόδοξος μετά από τόσα απανωτά χτυπήματα; Καμία αισιοδοξία δεν μπορούμε να διατηρήσουμε. Ούτε για την επαγγελματική μας σταδιοδρομία (πολλώ μάλλον για την επαγγελματική μας αποκατάσταση) ούτε για το χαρακτήρα που τείνει να αποκτήσει αυτό που ονομάζουν «το σχολείο του 21ου αιώνα».

Αλήθεια, αυτό είναι το όραμα; Ένα σχολείο ορφανεμένο από την Τέχνη; Τη στιγμή που άλλα, σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα θέτουν την Τέχνη βασικό κορμό και άξονα της εκπαιδευτικής διαδικασίας;

Αν ένας μαθητής ή μια μαθήτρια δεν έχει έρθει σε επαφή με αυτόν τον μαγικό κόσμο της Τέχνης λόγω οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών δυσκολιών, δεν πρέπει το σχολειό να τον/την μυήσει στα απίστευτα μονοπάτια της Φαντασίας και της Δημιουργίας;

Οι μαθητές μας είναι ενθουσιασμένοι κάθε φορά που μας βλέπουν να μπαίνουμε στην τάξη τους.

Όχι γιατί το μάθημα μας είναι «εύκολο» και λιγότερο «σοβαρό» ή «σημαντικό» από τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αλλά γιατί στο μάθημα του Θεάτρου έχουμε μάθει να ακούμε τους μαθητές μας. Τους δίνουμε βήμα να μιλήσουν, να δράσουν, να εκφραστούν χωρίς να τους βομβαρδίζουμε με το ‘σωστό’ και το ‘λάθος’.

Μέσα από αυτήν τη διαδικασία μαθαίνουμε όλοι μαζί να αγαπάμε τον συμμαθητή και τη συμμαθήτριά μας, τον συνάνθρωπο μας και τον εαυτό μας. Και όταν αγαπάμε, σεβόμαστε. Όταν σεβόμαστε, συνεργαζόμαστε και χτίζουμε μαζί κάτι καλύτερο για το μέλλον.

Οι περισσότεροι καταθέτουμε ένα κομμάτι της ψυχής μας στην τάξη. Αλλά, ευτυχώς, παίρνουμε ανταμοιβή. Μια ζωγραφιά, ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά (ναι, ναι, και εν μέσω Covid!!!). Δυστυχώς, όμως, στερούμαστε απαντήσεων όταν οι μαθητές μάς ρωτάνε:

«Γιατί, κυρία, έχουμε μόνο μια φορά την εβδομάδα;», «Γιατί, κυρία, φέτος δεν έχουμε Θεατρική Αγωγή;» (αυτό οι μαθητές της Ε’ & Στ’), «Γιατί, κυρία, δεν θα έχουμε Θέατρο (Μουσική, Εικαστικά) στο Γυμνάσιο;». Δεν έχουμε εμείς τις απαντήσεις.

Αντίθετα, έχουμε κι εμείς πολλές απορίες: «Γιατί αντιμετωπιζόμαστε ως οι πληβείοι του εκπαιδευτικού συστήματος;», «Γιατί δεν τυγχάνουμε μιας πιο αξιοπρεπούς συμπεριφοράς;», «Γιατί δεν δημιουργούνται οργανικές θέσεις για τα τόσες χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε όλη την επικράτεια;», «Γιατί η εκπαίδευση μπαίνει στο τεφτέρι του μπακάλη «έσοδα-έξοδα» και βγαίνει πάντα με έλλειμμα;».

Έχουμε γίνει ο Εστραγκόν κι ο Βλαντιμίρ και «Περιμένουμε τον <δικό μας> Γκοντό».

Τι παραπάνω, δηλαδή, από μια δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στο οποίο, μάλιστα, υπηρετούμε περισσότερα χρόνια από τον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας;

Κι αν κάποιοι νομίζουν ότι τα σεμινάρια των 10, 20, 100 ωρών καθιστούν τον οποιοδήποτε ικανό και άξιο να διδάξει Τέχνη, κάνουν λάθος. Η επαφή με την οποιαδήποτε μορφή Τέχνης είναι μια δια βίου ζύμωση και όχι ένας μπακάλικος τρόπος να καλυφτούν τα κενά από το πλεονάζον προσωπικό.

Με την παρούσα επιστολή μας

  • αιτούμαστε την άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας.

  • ζητάμε ισοκατανομή των θέσεων στις αναμενόμενες προσλήψεις, όχι μόνο για τον δικό μας, αλλά για όλους τους κλάδους, ώστε κανένας συνάδελφος εκπαιδευτικός να μην αδικηθεί από λοιπούς τρόπους κατανομής των οργανικών θέσεων.

  • Αιτούμαστε η διδασκαλία του αιτήματός μας να γίνεται ΜΟΝΟ από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ91, καθώς είμαστε οι μόνοι πλήρως επιστημονικά καταρτισμένοι για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής.

Ευελπιστούμε να αποδεσμευτούμε γρήγορα από το άχρονο τοπίο του Μπέκετ και οι αρμόδιοι να πάψουν να παριστάνουν εσαεί τον Γκοντό.

Με εκτίμηση

  1. Βαθρακίδου Ευαγγελία

  2. Βλάχου Γεωργία

  3. Βουδούρη Χρυσάνθη

  4. Βουρτσάκη Ευαγγελία

  5. Γαγρίνα Όλγα

  6. Γερακά Αγγελική

  7. Γιαννακάκη Σωτηρία

  8. Γκούμλα Μαρίνα

  9. Δράμογλου Σταυρούλα

  10. Ζηβανού Αναστασία

  11. Ιππέκη Βασιλεία

  12. Καβαλιώτη Μαρία

  13. Καζανά Πηνελόπη

  14. Καλιδάκη Μαρία

  15. Καρύδη Λίλα

  16. Κοντογουλίδου Μαριλένα

  17. Κτενίδου Γενοβέφα

  18. Κώστογλου Μαγδαληνή

  19. Λαμπρίδου Σοφία

  20. Μεϊμαρίδου Αλίκη

  21. Μπουσουλέγκα Αλεξάνδρα

  22. Παπαϊωάννου Αναστασία

  23. Παρασκευαΐδου Ελένη

  24. Πηξαράς Θωμάς 25.Ρίζου Αριστέα

  1. Σάββα Μαρία

  2. Σαντά Δήμητρα

  3. Σκορδή Φιλιώ

  4. Τσαλκιτζόγλου Μαρίτα

  5. Υφαντίδου Ουρανία

Μπες στην ομάδα μας στο Viber!
Ετικέτες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣΘεατρική ΑγωγήΘεατρολόγοι
ShareTweet

Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για αυτήν την κατηγορία δημοσιεύσεων απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Διαγραφή
Προηγούμενο άρθρο

Απεργία διαρκείας από αύριο σε όλα τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Επόμενο άρθρο

ΔΑΚΕ: Οι Διαφωνίες με ν/σ Κεραμέως για την αυτοαξιολόγηση – «Καμία διαφορά με αυτό του Γαβρόγλου»

Σχετικά Άρθρα

εκπαιδευτικός-μετάθεση-απόσπαση-αναπληρωτές-ωρομίσθιοι

Αναπληρωτές: Προσλήψεις 1.054 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (ΠΙΝΑΚΑΣ)

5 Μαρτίου, 2021

Από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2020-2021 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές: Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:...

Ζέττα Μακρή

Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής: Προσλήψεις εκτός οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ;

24 Φεβρουαρίου, 2021

Ζέττα Μακρή: Έγιναν 6.809 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ αλλά οι οριστικοί πίνακες του ΑΣΕΠ περιελάμβαναν εγγεγραμμένους που δεν υπέβαλαν αιτήσεις αναπληρωτών. Εξετάζουμε...

επιμόρφωση, εκπαιδευτικοί, σεμινάριο, ημερίδα

Επιμόρφωση – Αναπληρωτές: Φιλολόγοι, Μαθηματικοί (ΠΕ03) και Ψυχολόγοι (ΠΕ23) – Δήλωση συμμετοχής

22 Φεβρουαρίου, 2021

Επιμόρφωση - Αναπληρωτές: Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), απευθύνει πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τo σχολικό έτος...

Υπουργείο-Παιδείας5s

Υπουργείο: 2.000 νέες προσλήψεις ωρομισθίων στα ΑΕΙ (ΠΙΝΑΚΑΣ)

18 Φεβρουαρίου, 2021

Υπουργείο - προσλήψεις: 2.000 νέες προσλήψεις ωρομισθίων για την ενισχυτική διδασκαλία των φοιτητών Υπουργείο - προσλήψεις: Δείτε τον πίνακα κατανομής...

Υπουργείο Παιδείας4s

Τμήμα Ένταξης: Τροποποίηση τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών

13 Φεβρουαρίου, 2021

Τμήμα Ένταξης: Για όσο χρονικό διάστημα και σε όσες περιοχές τελεί σε αναστολή η διά ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών...

Επόμενο άρθρο
dakede ΔΑΚΕ ΔΕ Καθηγητών

ΔΑΚΕ: Οι Διαφωνίες με ν/σ Κεραμέως για την αυτοαξιολόγηση - «Καμία διαφορά με αυτό του Γαβρόγλου»

syriza ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Σχέδιο 11 σημείων για την παιδεία - Κατάργηση του νόμου Κεραμέως για τα Κολλέγια

Συζήτηση σχετικά με post

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

Μάρτης

Έθιμο: «Μάρτης» ή «Μαρτιά» – Τι συμβολίζει το βραχιολάκι του Μαρτίου;

1 Μαρτίου, 2021
dora-presents-δώρα-γεννέθλια-γιορτή

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Δευτέρα 1 Μαρτίου

1 Μαρτίου, 2021
  • 908 Fans

ΣΧΟΛΕΙΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Υπουργείο-Παιδείας5s
Υπ. Παιδείας

Σχολεία – Αξιολόγηση: Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου

20 Ιανουαρίου, 2021

Το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει σχετικά με την έναρξη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων. Σχολεία - Αξιολόγηση: Είναι...

Περισσότερα

TOP ΗΜΕΡΑΣ

  • spiti-3d

    Πήρε έγκριση για πώληση το πρώτο σπίτι που φτιάχτηκε με 3D εκτυπωτή

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Εκπαιδευτικοί – Κραυγή απόγνωσης: «Ήθελα να θέλω να φύγω τρέχοντας από το σχολείο»

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Αποκάλυψη: Πώς θα γίνει η αξιολόγηση 170.000 εκπαιδευτικών – Η διαδικασία και τα κριτήρια αξιολόγησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εορτολόγιο: Κυριακή της Αποκριάς – Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Κυριακή 7 Μαρτίου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έρευνα: Πλατφόρμες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Πριν και Μετά την πανδημία

    229 shares
    Share 91 Tweet 57

Newsletter

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

200 Ευρώ χορηγία στους Κύπριους εκπ/κούς για χρήση δικού τους εξοπλισμού για την online διδασκαλία
Εκπαίδευση

Σχολεία: Επιστροφή στην τηλεκπαίδευση από την Πέμπτη στην Αττική – Τι ισχύει για τις απουσίες

4 εβδομάδες πριν

Στα δεδομένα που ίσχυαν κατά την προηγούμενη αναστολή...

Περισσότερα

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

THLEKPAIDEYSH online teaching ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκπαιδευτικοί

Εκπαιδευτικοί – Κραυγή απόγνωσης: «Ήθελα να θέλω να φύγω τρέχοντας από το σχολείο»

7 Μαρτίου, 2021

Εκπαιδευτικοί δηλώνουν εξοντωμένοι λόγω τηλεκπαίδευσης και τονίζουν ότι τρέχουν και δεν φτάνουν να εφαρμόσουν όλες τις συνεχείς νέες εγκυκλίους του...

Περισσότερα
ιεκ-εργαστήριο πληροφορικής

Σε μία ημέρα χάθηκαν οι μισές θέσεις εργασίας στα δημόσια ΙΕΚ!

7 Μαρτίου, 2021
Είναι παιδαγωγικά ορθό και ακίνδυνο για τα παιδιά το μάθημα με κάμερα στην τάξη;

Η δυσκολία τού να είσαι μαθητής στην πανδημία

7 Μαρτίου, 2021
σχολεία, τάξη κορονοιος covid

Σχολεία: Τα σενάρια για παράταση σχολικού έτους, περικοπή της ύλης και προαγωγικές εξετάσεις

5 Μαρτίου, 2021
synek-ΣΥΝΕΚ

«Εσωτερικός κανονισμός: Η πλήρης άγνοια και αδιαφορία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζεται»

5 Μαρτίου, 2021
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Webex
  • Αθλητικά
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
  • Απόψεις
  • Γλωσσομάθεια
  • Γονείς
  • Γυμνάσιο
  • Δευτεροβάθμια
  • Δημοτικό
  • Δια Βίου Μάθηση
  • Ειδήσεις
  • Ειδήσεις
  • Ειδική Αγωγή
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτική πολιτική
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Εκπαιδευτικοί
  • Ελλάδα
  • Επιμόρφωση
  • Εργασία
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση
  • ΙΕΚ
  • Κόσμος
  • Λύκειο
  • Μαθητές
  • Μεταθέσεις
  • Μεταπτυχιακά
  • Μηχανογραφικό
  • Νηπιαγωγείο
  • Νομοθεσία
  • Οικονομία
  • Πανελλαδικές
  • Περιβάλλον
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Πρωτοβάθμια
  • Σεμινάρια – MOOC
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Συνταξιοδοτικό
  • Συντονιστές
  • Τεχνολογία
  • Τράπεζα θεμάτων
  • Τριτοβάθμια
  • Υγεία
  • Ύλη Εξετάσεων
  • Υπ. Παιδείας
  • Φοιτητές
  • Χρήσιμα
Εγγραφείτε στο newsletter του Newspedia.gr Τα σημαντικότερα νέα της εκπαίδευσης στο email σας.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

© 2020 Newspedia.gr.

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά

© 2020 Newspedia.gr.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.