Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Θεατρολόγοι: Έως 20 χρόνια αναπληρωτές, ζητούν θέσεις και ισοκατανομή

16 Φεβρουαρίου, 2021
Σε Αναπληρωτές - Ωρομίσθιοι
θεατρική αγωγή
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η επιστολή των Θεατρολόγων της Α’ Θεσσαλονίκης με θέμα κι αίτημα την ισοκατανομή των επικείμενων διορισμών και τη σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας (ΠΕ91.01) απευθύνεται στην Υπουργό, την Υφυπουργό και την κ. Γενική Γραμματέα. Κοινοποιείται στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα, στις συντονίστριες του κλάδου ΠΕ91 κ. Κουμανάκου και κ.Μποέμη

Ισοκατανομή στους διορισμούς, ζητούν με επιστολή τους προς το Υπουργείο Παιδείας 30 θεατρολόγοι της Θεσσαλονίκης.

“Είμαστε κοντά 20 χρόνια Αναπληρωτές! Τα τελευταία πέντε, σχεδόν, χρόνια γινόμαστε μάρτυρες δυσοίωνων εξελίξεων και θλιβερών γεγονότων: περικοπή του μαθήματός μας από την Ε’ και Στ’ Δημοτικού, αδικαιολόγητη «εξαφάνιση» των κενών λίγο πριν την τοποθέτηση των αναπληρωτών”, αναφέρουν μεταξύ άλλων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Προσλήψεις 14.641 αναπληρωτών Α/θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση

Αναπληρωτές: Άνοιξαν οι αιτήσεις δήλωσης προτίμησης περιοχών, για υποψήφιους εκπαιδευτικούς για το σχολικό έτος 2024-2025

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή τους εδώ:

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αγαπητές κυρίες, αγαπητοί κύριοι,

Είμαστε οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής της Α/θμιας Διεύθυνσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Αναπληρώνουμε σταθερά τα τελευταία χρόνια τον εαυτό μας, πολύ συχνά και στα ίδια σχολεία, επί σειρά ετών.

Είμαστε φίλοι, συνάδελφοι, γονείς, οι θεατρολόγοι των παιδιών σας. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι είμαστε κοντά 20 χρόνια Αναπληρωτές!

Τα τελευταία πέντε, σχεδόν, χρόνια γινόμαστε μάρτυρες δυσοίωνων εξελίξεων και θλιβερών γεγονότων: περικοπή του μαθήματός μας από την Ε’ και Στ’ Δημοτικού, αδικαιολόγητη «εξαφάνιση» των κενών λίγο πριν την τοποθέτηση των αναπληρωτών, άδικες και παράτυπες τοποθετήσεις, αποκλεισμό από την Ειδική Αγωγή, πυξ λαξ εκδίωξη των Τεχνών από τη Β/θμια Εκπαίδευση.

Πώς μπορεί να είναι κάποιος αισιόδοξος μετά από τόσα απανωτά χτυπήματα; Καμία αισιοδοξία δεν μπορούμε να διατηρήσουμε. Ούτε για την επαγγελματική μας σταδιοδρομία (πολλώ μάλλον για την επαγγελματική μας αποκατάσταση) ούτε για το χαρακτήρα που τείνει να αποκτήσει αυτό που ονομάζουν «το σχολείο του 21ου αιώνα».

Αλήθεια, αυτό είναι το όραμα; Ένα σχολείο ορφανεμένο από την Τέχνη; Τη στιγμή που άλλα, σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα θέτουν την Τέχνη βασικό κορμό και άξονα της εκπαιδευτικής διαδικασίας;

Αν ένας μαθητής ή μια μαθήτρια δεν έχει έρθει σε επαφή με αυτόν τον μαγικό κόσμο της Τέχνης λόγω οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών δυσκολιών, δεν πρέπει το σχολειό να τον/την μυήσει στα απίστευτα μονοπάτια της Φαντασίας και της Δημιουργίας;

Οι μαθητές μας είναι ενθουσιασμένοι κάθε φορά που μας βλέπουν να μπαίνουμε στην τάξη τους.

Όχι γιατί το μάθημα μας είναι «εύκολο» και λιγότερο «σοβαρό» ή «σημαντικό» από τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αλλά γιατί στο μάθημα του Θεάτρου έχουμε μάθει να ακούμε τους μαθητές μας. Τους δίνουμε βήμα να μιλήσουν, να δράσουν, να εκφραστούν χωρίς να τους βομβαρδίζουμε με το ‘σωστό’ και το ‘λάθος’.

Μέσα από αυτήν τη διαδικασία μαθαίνουμε όλοι μαζί να αγαπάμε τον συμμαθητή και τη συμμαθήτριά μας, τον συνάνθρωπο μας και τον εαυτό μας. Και όταν αγαπάμε, σεβόμαστε. Όταν σεβόμαστε, συνεργαζόμαστε και χτίζουμε μαζί κάτι καλύτερο για το μέλλον.

Οι περισσότεροι καταθέτουμε ένα κομμάτι της ψυχής μας στην τάξη. Αλλά, ευτυχώς, παίρνουμε ανταμοιβή. Μια ζωγραφιά, ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά (ναι, ναι, και εν μέσω Covid!!!). Δυστυχώς, όμως, στερούμαστε απαντήσεων όταν οι μαθητές μάς ρωτάνε:

«Γιατί, κυρία, έχουμε μόνο μια φορά την εβδομάδα;», «Γιατί, κυρία, φέτος δεν έχουμε Θεατρική Αγωγή;» (αυτό οι μαθητές της Ε’ & Στ’), «Γιατί, κυρία, δεν θα έχουμε Θέατρο (Μουσική, Εικαστικά) στο Γυμνάσιο;». Δεν έχουμε εμείς τις απαντήσεις.

Αντίθετα, έχουμε κι εμείς πολλές απορίες: «Γιατί αντιμετωπιζόμαστε ως οι πληβείοι του εκπαιδευτικού συστήματος;», «Γιατί δεν τυγχάνουμε μιας πιο αξιοπρεπούς συμπεριφοράς;», «Γιατί δεν δημιουργούνται οργανικές θέσεις για τα τόσες χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε όλη την επικράτεια;», «Γιατί η εκπαίδευση μπαίνει στο τεφτέρι του μπακάλη «έσοδα-έξοδα» και βγαίνει πάντα με έλλειμμα;».

Έχουμε γίνει ο Εστραγκόν κι ο Βλαντιμίρ και «Περιμένουμε τον <δικό μας> Γκοντό».

Τι παραπάνω, δηλαδή, από μια δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στο οποίο, μάλιστα, υπηρετούμε περισσότερα χρόνια από τον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας;

Κι αν κάποιοι νομίζουν ότι τα σεμινάρια των 10, 20, 100 ωρών καθιστούν τον οποιοδήποτε ικανό και άξιο να διδάξει Τέχνη, κάνουν λάθος. Η επαφή με την οποιαδήποτε μορφή Τέχνης είναι μια δια βίου ζύμωση και όχι ένας μπακάλικος τρόπος να καλυφτούν τα κενά από το πλεονάζον προσωπικό.

Με την παρούσα επιστολή μας

  • αιτούμαστε την άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας.

  • ζητάμε ισοκατανομή των θέσεων στις αναμενόμενες προσλήψεις, όχι μόνο για τον δικό μας, αλλά για όλους τους κλάδους, ώστε κανένας συνάδελφος εκπαιδευτικός να μην αδικηθεί από λοιπούς τρόπους κατανομής των οργανικών θέσεων.

  • Αιτούμαστε η διδασκαλία του αιτήματός μας να γίνεται ΜΟΝΟ από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ91, καθώς είμαστε οι μόνοι πλήρως επιστημονικά καταρτισμένοι για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής.

Ευελπιστούμε να αποδεσμευτούμε γρήγορα από το άχρονο τοπίο του Μπέκετ και οι αρμόδιοι να πάψουν να παριστάνουν εσαεί τον Γκοντό.

Με εκτίμηση

  1. Βαθρακίδου Ευαγγελία

  2. Βλάχου Γεωργία

  3. Βουδούρη Χρυσάνθη

  4. Βουρτσάκη Ευαγγελία

  5. Γαγρίνα Όλγα

  6. Γερακά Αγγελική

  7. Γιαννακάκη Σωτηρία

  8. Γκούμλα Μαρίνα

  9. Δράμογλου Σταυρούλα

  10. Ζηβανού Αναστασία

  11. Ιππέκη Βασιλεία

  12. Καβαλιώτη Μαρία

  13. Καζανά Πηνελόπη

  14. Καλιδάκη Μαρία

  15. Καρύδη Λίλα

  16. Κοντογουλίδου Μαριλένα

  17. Κτενίδου Γενοβέφα

  18. Κώστογλου Μαγδαληνή

  19. Λαμπρίδου Σοφία

  20. Μεϊμαρίδου Αλίκη

  21. Μπουσουλέγκα Αλεξάνδρα

  22. Παπαϊωάννου Αναστασία

  23. Παρασκευαΐδου Ελένη

  24. Πηξαράς Θωμάς 25.Ρίζου Αριστέα

  1. Σάββα Μαρία

  2. Σαντά Δήμητρα

  3. Σκορδή Φιλιώ

  4. Τσαλκιτζόγλου Μαρίτα

  5. Υφαντίδου Ουρανία

Ετικέτες: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣΘεατρική ΑγωγήΘεατρολόγοι
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Απεργία διαρκείας από αύριο σε όλα τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Επόμενο άρθρο

ΔΑΚΕ: Οι Διαφωνίες με ν/σ Κεραμέως για την αυτοαξιολόγηση – «Καμία διαφορά με αυτό του Γαβρόγλου»

Σχετικά Άρθρα

Δάσκαλος στο “τιμόνι” του ΙΚΥ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Προσλήψεις 14.641 αναπληρωτών Α/θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση

24 Αυγούστου, 2024

Για το διδακτικό έτος 2024-2025 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: (α) 10.830 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 στην...

Ειδική Αγωγή: Συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το υπουργείο Παιδείας

Αναπληρωτές: Άνοιξαν οι αιτήσεις δήλωσης προτίμησης περιοχών, για υποψήφιους εκπαιδευτικούς για το σχολικό έτος 2024-2025

9 Αυγούστου, 2024

Τις περιοχές προτίμησής τους καλούνται να υποβάλλουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτές...

ωρομίσθιοι-daskala-μαθηματικός-καθηγήτρια-αναπληρωτές

Προσλήψεις αναπληρωτών: Τι αλλάζει – Ποιοι «παίρνουν» προτεραιότητα

11 Ιουλίου, 2024

Τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών Αλλαγές και στις προσλήψεις αναπληρωτών στα πρότυπα και...

λιμάνι-διακοπές-καράβι-νησιά-ταξιδιώτες

Αναπληρωτές: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για να μεταβούν στον τόπο τοποθέτησης

31 Ιανουαρίου, 2024

Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια θα έχουν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που προσλήφθηκαν την 29η Ιανουαρίου 2024...

αδεδυ

Η ΑΔΕΔΥ για το εργατικό ατύχημα αναπληρώτριας εκπαιδευτικού

23 Ιανουαρίου, 2024

Τη λήψη άμεσων μέτρων με στόχο να αντιμετωπιστούν οι επαγγελματικοί κίνδυνοι και τα εργατικά ατυχήματα, ζητά η ΑΔΕΔΥ για τον...

Επόμενο άρθρο
dakede ΔΑΚΕ ΔΕ Καθηγητών

ΔΑΚΕ: Οι Διαφωνίες με ν/σ Κεραμέως για την αυτοαξιολόγηση - «Καμία διαφορά με αυτό του Γαβρόγλου»

syriza ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Σχέδιο 11 σημείων για την παιδεία - Κατάργηση του νόμου Κεραμέως για τα Κολλέγια

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.