Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο - Στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ - Newspedia.gr

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο – Στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ

ΟΛΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ olme-adedy-kinitopoiisi

Τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας για το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Πέμπτης (28/1) προκηρύσσει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Η ΟΛΜΕ ζητά την απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως και αντιτίθεται στη θέσπιση κατώτατης βάσης εισαγωγής, που θα έχει ως αποτέλεσμα «περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν».

Σχετικά με την ίδρυση σώματος Πανεπιστημιακής Αστυνομίας, σημειώνει πως «στο Πανεπιστήμιο διαμορφώνεται καθεστώς καταστολής και αστυνομοκρατίας».

Η στάση εργασίας θα διαρκέσει από τις 11:00 έως τις 14:00.

Αναλυτικά:

Η κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας και καραντίνας, αξιοποιεί το κλείσιμο των σχολείων και των σχολών προκειμένου να ψηφίσει ένα ακόμα απαράδεκτο νομοσχέδιο, χωρίς κανένα διάλογο με τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το ΥΠΑΙΘ επιβεβαιώνει για μία ακόμα φορά την αυθαιρεσία στην λήψη αποφάσεων, την αναλγησία και την απόστασή του από την εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Στο ν/σ με τον παραπλανητικό τίτλο: «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, βάζει ακόμα περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν. Ταυτόχρονα, στο Πανεπιστήμιο διαμορφώνεται καθεστώς καταστολής και αστυνομοκρατίας.

Αναλυτικά το ν/σ:

Αυτές οι αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης σηματοδοτούν:

•           Αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών -ιδιαίτερα των πιο φτωχών λαϊκών οικογενειών- από τα Πανεπιστήμια, αφού μειώνεται ο αριθμός των εισακτέων. Η πρώτη εφαρμογή υπολογίζεται –με βάση τα περσινά βαθμολογικά δεδομένα- ότι θα οδηγήσει σε μείωση των εισακτέων σε ποσοστό που θα κυμαίνεται στο 30%

•           Βίαιη εκδίωξη χιλιάδων νέων, που ονειρεύονται να σπουδάσουν και στροφή τους στην εφήμερη κατάρτιση και την ιδιωτική εκπαίδευση

•           Περικοπή κάθε ελευθερίας στην επιλογή τμήματος από τους μαθητές, αφού όσοι δεν περάσουν με την πρώτη στις λιγοστές επιλογές τους, θα παίρνουν κυριολεκτικά “ό,τι περισσέψει”, αν “περισσέψει”, και πιθανότατα όχι αυτό που επιθυμούν.

•           Αναδιάταξη του Πανεπιστημιακού χάρτη της χώρας με κλείσιμο πολλών τμημάτων, σύμφωνα και με την Έκθεση Πισσαρίδη.

Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να παίζει στη μέση της χρονιάς με την αγωνία και τους κόπους των μαθητών και των οικογενειών τους. Πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μία χρονιά που έχει φορτώσει τους μαθητές με ανασφάλειες και φόβους που σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στην αδιαφορία και την αμέλεια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου. Οι μαθητές της φετινής Γ΄ Λυκείου δίνουν τη μάχη αυτή από την προηγούμενη σχολική χρονιά κάτω από πρωτόγνωρες και αντίξοες συνθήκες, που προκάλεσε η πανδημία, η καραντίνα, το κλείσιμο των σχολείων και η χωρίς κανένα σχέδιο και οργάνωση από το ΥΠΑΙΘ τηλεκπαίδευση.

Όλοι καταλαβαίνουν την ανάγκη υποστήριξης της προσπάθειας χιλιάδων μαθητών. Όλοι, εκτός από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που σε βάρος των μαθητών επιδιώκει να εφαρμόσει όπως –όπως τους σχεδιασμούς της για:

•           Ένα σχολείο-εξεταστικό κέντρο που αναπαράγει την αποστήθιση και την παπαγαλία και ενισχύει την παραπαιδεία

•           Ένα σχολείο ανταγωνισμού που περιορίζει τις επιλογές στο μηχανογραφικό των μαθητών.

•           Την  κατηγοριοποίηση των Ιδρυμάτων σε χαμηλής και υψηλής ζήτησης το κλείσιμο και τη συγχώνευση πολλών Πανεπιστημιακών τμημάτων

•           Την βίαιη μετακίνηση των μαθητών στην πρόωρη εξειδίκευση και κατάρτιση και την ιδιωτική εκπαίδευση

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!

Θα αντισταθούμε μα κάθε τρόπο στους σχεδιασμούς του Υπουργείου  να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ στη μέση της χρονιάς! Απαιτούμε μέτρα στήριξης των μαθητών και ιδιαίτερα αυτή τη χρονιά, λόγω της πανδημίας:

Παλεύουμε για την πραγματική αναβάθμιση της ποιότητας της μόρφωσης:

Exit mobile version