Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο – Στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ

26 Ιανουαρίου, 2021
Σε Εκπαιδευτική πολιτική
ΟΛΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ olme-adedy-kinitopoiisi
2
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας για το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Πέμπτης (28/1) προκηρύσσει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Η ΟΛΜΕ ζητά την απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως και αντιτίθεται στη θέσπιση κατώτατης βάσης εισαγωγής, που θα έχει ως αποτέλεσμα «περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν».

Σχετικά με την ίδρυση σώματος Πανεπιστημιακής Αστυνομίας, σημειώνει πως «στο Πανεπιστήμιο διαμορφώνεται καθεστώς καταστολής και αστυνομοκρατίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Καθορίστηκαν 4.451 μόνιμες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών – Όλες οι λεπτομέρειες

Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση – Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

Η στάση εργασίας θα διαρκέσει από τις 11:00 έως τις 14:00.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αναλυτικά:

Η κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας και καραντίνας, αξιοποιεί το κλείσιμο των σχολείων και των σχολών προκειμένου να ψηφίσει ένα ακόμα απαράδεκτο νομοσχέδιο, χωρίς κανένα διάλογο με τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το ΥΠΑΙΘ επιβεβαιώνει για μία ακόμα φορά την αυθαιρεσία στην λήψη αποφάσεων, την αναλγησία και την απόστασή του από την εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Στο ν/σ με τον παραπλανητικό τίτλο: «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, βάζει ακόμα περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν. Ταυτόχρονα, στο Πανεπιστήμιο διαμορφώνεται καθεστώς καταστολής και αστυνομοκρατίας.

Αναλυτικά το ν/σ:

  • Καθορίζει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα Τμήματα ως ποσοστό του μέσου όρου της επίδοσης των μαθητών σε κάθε κατεύθυνση, το οποίο θα αποφασίζεται από κάθε Τμήμα χωριστά σε συγκεκριμένα όρια που θα θέτει το Υπουργείο.  Η ρύθμιση αυτή έχει σκοπό να μειώσει δραστικά τον αριθμό των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Θα οδηγήσει στη συρρίκνωση δεκάδων τμημάτων, κυρίως στην περιφέρεια και εν τέλει στο κλείσιμο τους.
  • Θέτει όριο στον αριθμό των τμημάτων που μπορεί να επιλέξει ο μαθητής κατά την διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου (10% ΓΕΛ,  20% ΕΠΑΛ των προσφερόμενων τμημάτων). Όσοι μαθητές δεν εισαχθούν σε κάποιο τμήμα με το πρώτο μηχανογραφικό, συμπληρώνουν δεύτερο διεκδικώντας την εισαγωγή τους σε όσες θέσεις έχουν «περισσέψει» και σε όσα τμήματα έχουν κενές θέσεις. Αυτή η διαδικασία θα έχει σαν αποτέλεσμα να αποκλείονται μαθητές από τμήματα που επιθυμούν, στα οποία θα μπορούσαν με βάση το βαθμό τους να εισαχθούν από την πρώτη φάση.
  • Προβλέπει για πρώτη φορά την κατάθεση διπλού μηχανογραφικού για εισαγωγή στα Δημόσια ΙΕΚ. Αυτή η διάταξη σε συνδυασμό με τα προηγούμενα θα σπρώξει βίαια χιλιάδες μαθητές έξω από τα Δημόσια ΙΕΚ, προς την ιδιωτική εκπαίδευση και κατάρτιση (κολλέγια και ιδιωτικά ΙΕΚ).
  • Εισάγει όριο στη διάρκεια φοίτησης στις σχολές. Διαγράφονται από τις σχολές, δηλαδή, χιλιάδες νέοι που για κοινωνικούς λόγους ή γιατί αναγκάζονται να δουλέψουν δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την φοίτηση τους έγκαιρα. Είναι αστείο το επιχείρημα της κυβέρνησης ότι θα πρέπει να αποδείξει ένας εργαζόμενος φοιτητής, την ιδιότητα του με 20 ένσημα το μήνα, στις συνθήκες εργασιακής γαλέρας για τη σημερινή νεολαία.
  • Δημιουργεί ένα πλέγμα ποινικοποίησης, παρακολούθησης και τρομοκράτησης των φοιτητικών αγώνων και διεκδικήσεων. Θεσμοθετεί το «Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών» που μπορεί να επιβάλλει μέχρι και τη διαγραφή και ιδρύει νέο σώμα καταστολής με αστυνομικές ομάδες μέσα στις σχολές που υπάγονται απ’ ευθείας στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Η στόχευση είναι ξεκάθαρη, η καταστολή του οργανωμένου φοιτητικού κινήματος και των αγωνιστικών διεκδικήσεων.

Αυτές οι αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης σηματοδοτούν:

•           Αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών -ιδιαίτερα των πιο φτωχών λαϊκών οικογενειών- από τα Πανεπιστήμια, αφού μειώνεται ο αριθμός των εισακτέων. Η πρώτη εφαρμογή υπολογίζεται –με βάση τα περσινά βαθμολογικά δεδομένα- ότι θα οδηγήσει σε μείωση των εισακτέων σε ποσοστό που θα κυμαίνεται στο 30%

•           Βίαιη εκδίωξη χιλιάδων νέων, που ονειρεύονται να σπουδάσουν και στροφή τους στην εφήμερη κατάρτιση και την ιδιωτική εκπαίδευση

•           Περικοπή κάθε ελευθερίας στην επιλογή τμήματος από τους μαθητές, αφού όσοι δεν περάσουν με την πρώτη στις λιγοστές επιλογές τους, θα παίρνουν κυριολεκτικά “ό,τι περισσέψει”, αν “περισσέψει”, και πιθανότατα όχι αυτό που επιθυμούν.

•           Αναδιάταξη του Πανεπιστημιακού χάρτη της χώρας με κλείσιμο πολλών τμημάτων, σύμφωνα και με την Έκθεση Πισσαρίδη.

Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να παίζει στη μέση της χρονιάς με την αγωνία και τους κόπους των μαθητών και των οικογενειών τους. Πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μία χρονιά που έχει φορτώσει τους μαθητές με ανασφάλειες και φόβους που σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στην αδιαφορία και την αμέλεια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου. Οι μαθητές της φετινής Γ΄ Λυκείου δίνουν τη μάχη αυτή από την προηγούμενη σχολική χρονιά κάτω από πρωτόγνωρες και αντίξοες συνθήκες, που προκάλεσε η πανδημία, η καραντίνα, το κλείσιμο των σχολείων και η χωρίς κανένα σχέδιο και οργάνωση από το ΥΠΑΙΘ τηλεκπαίδευση.

Όλοι καταλαβαίνουν την ανάγκη υποστήριξης της προσπάθειας χιλιάδων μαθητών. Όλοι, εκτός από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που σε βάρος των μαθητών επιδιώκει να εφαρμόσει όπως –όπως τους σχεδιασμούς της για:

•           Ένα σχολείο-εξεταστικό κέντρο που αναπαράγει την αποστήθιση και την παπαγαλία και ενισχύει την παραπαιδεία

•           Ένα σχολείο ανταγωνισμού που περιορίζει τις επιλογές στο μηχανογραφικό των μαθητών.

•           Την  κατηγοριοποίηση των Ιδρυμάτων σε χαμηλής και υψηλής ζήτησης το κλείσιμο και τη συγχώνευση πολλών Πανεπιστημιακών τμημάτων

•           Την βίαιη μετακίνηση των μαθητών στην πρόωρη εξειδίκευση και κατάρτιση και την ιδιωτική εκπαίδευση

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!

Θα αντισταθούμε μα κάθε τρόπο στους σχεδιασμούς του Υπουργείου  να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ στη μέση της χρονιάς! Απαιτούμε μέτρα στήριξης των μαθητών και ιδιαίτερα αυτή τη χρονιά, λόγω της πανδημίας:

  • Δικαίωμα σε όλους τους μαθητές να διεκδικήσουν την πρόσβαση σε όλες τις Σχολές.
  • Έναρξη άμεσα  της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια και της Πρόσθετης Διδακτικής στήριξης στα Λύκεια με όλες τις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Μείωση της ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της διδαχθείσας ύλης με δια ζώσης διδασκαλία, μόλις ανοίξουν τα σχολεία.
  • Καμία προσμέτρηση των απουσιών κατά την τηλεκπαίδευση στο χαρακτηρισμό της φοίτησης.
  • Λήψη όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων πριν το άνοιγμα των σχολείων.

Παλεύουμε για την πραγματική αναβάθμιση της ποιότητας της μόρφωσης:

  • Αποσύνδεση του Λυκείου από την είσοδο σε ΑΕΙ.
  • Όχι στις αντιεπιστημονικές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα προγράμματα σπουδών. Όχι στην απαξίωση μαθημάτων και αντικειμένων.
  • Μαζικοί  μόνιμοι διορισμοί. Άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών σε 20 στα τμήματα γενικής παιδείας και 10 στα εργαστήρια και τις κατευθύνσεις.
  • Όχι στις συμπτύξεις τμημάτων, στις υποχρεωτικές μετακινήσεις, στο κλείσιμο ολιγομελών τμημάτων σε Λύκεια και ΕΠΑΛ.
  • Σύγχρονη κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή, επαρκής χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών.
Ετικέτες: ΟΛΜΕΟΠΠΙΠανεπιστημιακή ΑστυνομίαΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Share1Tweet1
Προηγούμενο άρθρο

Έρευνα: Πλατφόρμες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Πριν και Μετά την πανδημία

Επόμενο άρθρο

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τι ισχύει για την Πρωτοβάθμια

Σχετικά Άρθρα

Πρότυπα-Πειραματικά: Λήγει σήμερα  η υποβολή αιτήσεων των υποψηφίων μαθητών -Ολες οι δαδικασίες

Πειραματικά σχολεία: Σήμερα η κλήρωση για 3.003 θέσεις

17 Μαΐου, 2024

Σχεδόν 11.000 οι αιτήσεις για τα πειραματικά σχολεία. Για σήμερα Παρασκευή (17/5) έχει προγραμματιστεί η διεξαγωγή της δημόσιας κλήρωσης για...

Ανακοινώσεις ΟΛΜΕ με προτάσεις για την οικονομική στήριξη των εκπ/κών και καταγραφή προβλημάτων με τα οποία ξεκινάει η σχολική χρονιά 2022 – 2023

Στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ από 13 έως και 31 Μαΐου

6 Μαΐου, 2024

Συνεχίζοντας τις αντιδράσεις της ενάντια στην αξιολόγηση, η ΟΛΜΕ με την επανέναρξη των σχολείων από τις διακοπές του Πάσχα, θα...

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

Εγκρίθηκε η πρώτη ιδιωτική ιατρική σχολή στην Ελλάδα – Ποια εταιρεία βρίσκεται από πίσω

20 Απριλίου, 2024

Ιδιωτική Ιατρική Σχολή πήρε την πρώτη έγκριση – Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού Με μια ανακοίνωση το απόγευμα της Παρασκευής...

Υπουργείο Παιδείας ypourgeio paideias

Οδηγίες για αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης εκπαιδευτικών που υποβάλλονται μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Ν.4440/2016)

6 Απριλίου, 2024

Εγκύκλιο με οδηγίες σχετικά με τις αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης εκπαιδευτικών που υποβάλλονται μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Ν.4440/2016), εξέδωσε σήμερα το...

Nηπιαγωγεία: Από 1 Μαρτίου οι εγγραφές μαθητών

Οι θέσεις κινητικότητας υπαλλήλων του δημοσίου, Α ́ κύκλου 2024

6 Απριλίου, 2024

Υποβολή αιτήσεων από τις 5 έως και τις 15 Απριλίου 2024. Εγκρίθηκαν απο το υπουργείο Εσωτερικών τα αιτήματα των φορέων...

Επόμενο άρθρο
εκπαιδευτικός-μετάθεση-απόσπαση-αναπληρωτές-ωρομίσθιοι

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τι ισχύει για την Πρωτοβάθμια

Φίλης

Φίλης: Δημοκρατία σε εκτροπή, όλοι στο δρόμο

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.