Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022
  • Σύνδεση
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

ΟΛΜΕ για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ: Αδιαφορία και απαξιωτική στάση της υπουργού

24 Ιουνίου, 2021
Σε Εκπαιδευτική πολιτική
ολμε-olme
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Την Τρίτη 22 Ιουνίου συναντήθηκε το ΔΣ της ΟΛΜΕ με τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, της Υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα.

Σχετικά με το ζήτημα των επικείμενων διορισμών, δήλωσαν ότι οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά και θα πραγματοποιηθούν εγκαίρως. Δεν διευκρίνισαν, παρά τις ερωτήσεις του ΔΣ, ούτε πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες, ούτε για την κατανομή μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης, ούτε για το αν θα γίνουν 5.250 ή 10.500, όπως ζητήθηκε σε προηγούμενη συνάντηση από την Ομοσπονδία. Δεσμεύτηκαν μόνο ότι θα υπάρξει νέα συνάντηση για το ζήτημα.

Κεραμέως ΔΟΕ ΟΛΜΕ kerameos_doe_23.06.2021

Σχετικά με το ζήτημα των ωρολογίων προγραμμάτων, αναφορικά με τις κοινωνικές επιστήμες και την καλλιτεχνική παιδεία, το ΔΣ της ΟΛΜΕ υπενθύμισε στην Υπουργό ότι αύριο Τετάρτη 23/6 υπάρχει σχετική κινητοποίηση της Ομοσπονδίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 2μμ με αίτημα συνάντησης αποκλειστικά για το ζήτημα αυτό, αίτημα που έχει υποβληθεί ήδη δύο φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα χωρίς καμία ανταπόκριση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το «ευχαριστώ» της Κεραμέως στον Γρηγόρη Δημητριάδη που παραιτήθηκε! (video)

Σχολεία: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Η Υπουργός ενημέρωσε ότι αύριο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί συνάντηση λόγω συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου. Παρά την πίεση, δεν δεσμεύτηκε όμως ούτε για το αν ούτε για το πότε θα μπορούσε να γίνει η συζήτηση αυτή.

Στην ερώτηση για το τι σκοπεύουν να κάνουν για το ζήτημα αυτό που είναι σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών και τι θα απογίνουν οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι στις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές, λόγω του εξοβελισμού των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας, όχι μόνο δεν δόθηκε καμία απάντηση αλλά παράλληλα ρώτησε από ποια μαθήματα προτείνει η ΟΛΜΕ να αφαιρεθούν ώρες προκειμένου να επανέλθουν τα καταργημένα μαθήματα αυτών των επιστημών !!! Ο κοινωνικός αυτοματισμός σε όλο το μεγαλείο του.

Είμαστε υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε στην Υπουργό ότι όταν κατήργησε αυτά τα μαθήματα δεν μας ρώτησε εάν συμφωνούμε ούτε βεβαίως σε ποια μαθήματα προτείνουμε να προστεθούν αυτές οι ώρες και ταυτόχρονα να παρατηρήσουμε ότι με «λεκτικά τερτίπια» δεν παράγεται στερεή πολιτική για τη Δημόσια Εκπαίδευση. Η ΟΛΜΕ παρά την αδιαφορία και την απαξιωτική στάση της Υπουργού δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την επίλυση του μεγάλου προβλήματος και την αποκατάσταση των πληγέντων επιστημών.

Το newspedia.gr μεγαλώνει!

Κάνε Like στη σελίδα μας

Σχετικά με το επικείμενο νομοσχέδιο, η υπουργός παρουσίασε το γενικό του πλαίσιο που αφορά σε 4 άξονες:

α) αυτονομία σχολικής μονάδας,

β) αξιολόγηση εκπαιδευτικών,

γ) Δομές εκπαίδευσης και στελέχη και

δ) εκκλησιαστική εκπαίδευση.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί των προβλέψεων του νομοσχεδίου και θα καταθέσει τις προτάσεις του, όταν αυτό δημοσιευτεί και μελετηθεί από την Ομοσπονδία.

Συνάντηση με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών εν όψει της θέσης σε δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Η ενημέρωση του υπουργείου για την συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ με τα Διοικητικά Συμβούλια ΔΟΕ και ΟΛΜΕ.

Αναλυτικά η ενημέρωση του υπουργείου:

Συνάντηση με τα Διοικητικά Συμβούλια της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) πραγματοποίησαν η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Ζέττα Μακρή και ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Αλέξανδρος Κόπτσης.

Αντικείμενο των συναντήσεων, οι οποίες έλαβαν χώρα με πρωτοβουλία της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της ανταλλαγής απόψεων με αρμόδιους φορείς και με τα κόμματα, ήταν η ενημέρωση και η συζήτηση σχετικά με το επερχόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών».

Η Νίκη Κεραμέως παρουσίασε στους εκπροσώπους των συνδικαλιστικών ενώσεων:

  • τη μεγαλύτερη αυτονομία της σχολικής μονάδας και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στους εκπαιδευτικούς μας – η ποιότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων τείνει να είναι άμεσα συναρτώμενη με το βαθμό ελευθερίας και αυτονομίας των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, τομέα στον οποίο η χώρα μας υστερεί σημαντικά σε σχέση με άλλες χώρες.
  • την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ως μηχανισμό για την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας και ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης,
  • τις δομές εκπαίδευσης, για την περαιτέρω συμβολή τους στην αποτελεσματική υποστήριξη του σχολείου.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις ρυθμίσεις που αφορούν στο Πολλαπλό Βιβλίο, την αποκέντρωση και ευελιξία της διαδικασίας έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνών και πρακτικής άσκησης, την ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή/της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και των Εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης στο σχολείο, στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μας μέσα από την αξιολόγησή τους η οποία θα συνδέεται άρρηκτα με την επιμόρφωση, στην ίδρυση δομών εκπαίδευσης με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, καθώς και στις διαδικασίες επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης.

Η ηγεσία του Υπουργείου απάντησε σε ερωτήσεις των εκπροσώπων των Ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών, κατέγραψε σκέψεις τους και δεσμεύθηκε για τη συνέχιση του διαλόγου.

Μπες στην ομάδα μας στο Viber!
Ετικέτες: ΟΛΜΕπολυνομοσχέδιοΥΠΑΙΘΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Πέμπτη 24 Ιουνίου

Επόμενο άρθρο

Αποσπάσεις: Αποσπάσεις στo υπ. Παιδείας – Κεντρική Υπηρεσία (ΟΝΟΜΑΤΑ)

Σχετικά Άρθρα

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: Από την Τρίτη (16/8) οι δηλώσεις προτίμησης για τις προσλήψεις

12 Αυγούστου, 2022

Από την προσεχή Τρίτη (16/8) ξεκινά η διαδικασία υποβολής αίτησης δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2022-2023,...

Nηπιαγωγεία: Από 1 Μαρτίου οι εγγραφές μαθητών

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα από το υπουργείο Παιδείας

2 Αυγούστου, 2022

Αναλυτικά τα στοιχεία... Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε σήμερα 8.487 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Ειδικότερα, οι διορισμοί έχουν ως εξής:...

Συγγράμματα: Κριτήρια για τη δωρεάν παροχή τους στους φοιτητές- Αμοιβή συγγραφέων

Βελτιωτικές αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας

14 Ιουλίου, 2022

Δεκτές έγιναν προτάσεις από τη σύνοδο των πρυτάνεων και φορείς όπως η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία... Σειρά νομοτεχνικών βελτιωτικών...

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Το μήνυμα Κεραμέως στους υποψήφιους

Πανελλαδικές Εξετάσεις: Το μήνυμα Κεραμέως στους υποψήφιους

1 Ιουνίου, 2022

Τα μηνύματα της Υπουργού Παιδείας στους για την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Κριτική ΣΥΡΙΖΑ για θέματα που άπτονται των βαθμολογιών...

Υπ. Παιδείας: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις για το νέο νομοσχέδιο στα ΑΕΙ

Υπ. Παιδείας: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις για το νέο νομοσχέδιο στα ΑΕΙ

26 Μαΐου, 2022

Τις ριζικές αλλαγές που θα φέρει το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη λειτουργία των πανεπιστημίων, παρουσίασε σήμερα Πέμπτη...

Επόμενο άρθρο
Υπουργείο Παιδείας4s

Αποσπάσεις: Αποσπάσεις στo υπ. Παιδείας - Κεντρική Υπηρεσία (ΟΝΟΜΑΤΑ)

πρόβατα στην Πάτμο

Πήγε να γράψει χημεία, έδινε ιστορία, έγραψε μαθηματικά και ετοιμάζεται για «πρόβατα στην Πάτμο» (video)

Συζήτηση σχετικά με post

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ζεϊμπέκ για Αθανασίου: Οι φασιστικές αντιλήψεις δεν έχουν εκλείψει από το Ελληνικό Κοινοβούλιο

12 Αυγούστου, 2022

Θρίλερ στο Βοτανικό: Εντοπίστηκε σορός άνδρα

12 Αυγούστου, 2022

ΗΠΑ: Θύμα επίθεσης ο γνωστός συγγραφέας Σάλμαν Ρούσντι

12 Αυγούστου, 2022
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita
  • Esos
  • Fresh Education
  • ipaidia
  • Viral
  • Webex
  • Αθλητικά
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
  • Απόψεις
  • Βάσεις
  • Γλωσσομάθεια
  • Γονείς
  • Γυμνάσιο
  • Δευτεροβάθμια
  • Δημοτικό
  • Δια Βίου Μάθηση
  • Διορισμοί
  • Ειδήσεις
  • Ειδήσεις
  • Ειδική Αγωγή
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτική πολιτική
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Εκπαιδευτικοί
  • Ελλάδα
  • ΕΠΑΛ
  • Επιμόρφωση
  • Εργασία
  • Θέματα Εξετάσεων
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση
  • ΙΕΚ
  • ΙΕΠ
  • Κόσμος
  • Λύκειο
  • Μαθητές
  • Μεταθέσεις
  • Μεταπτυχιακά
  • Μηχανογραφικό
  • Νηπιαγωγείο
  • Νομοθεσία
  • Οικονομία
  • Πανελλαδικές
  • Περιβάλλον
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Προβολή
  • Πρωτοβάθμια
  • Ροή
  • Σεμινάρια – MOOC
  • Στελέχη Εκπαίδευσης
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Συνταξιοδοτικό
  • Συντονιστές
  • Τεχνολογία
  • Τράπεζα θεμάτων
  • Τριτοβάθμια
  • Υγεία
  • Ύλη Εξετάσεων
  • Υπ. Παιδείας
  • Φοιτητές
  • Χρήσιμα
  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

© 2020 Newspedia.gr.

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά

© 2020 Newspedia.gr.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.