Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Ν. Κορδής – Παρέμβαση: Υπηρεσιακές μεταβολές και αποσπάσεις χωρίς την παρουσία αιρετών

22 Ιουνίου, 2021
Σε Εκπαιδευτική πολιτική
Νεκτάριος Κορδής
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Παρέμβαση του τ. αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή σχετικά με τις υπηρεσιακές μεταβολές και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών χωρίς την παρουσία αιρετών!

Αναλυτικά η παρέμβαση του Ν. Κορδή:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Καθορίστηκαν 4.451 μόνιμες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών – Όλες οι λεπτομέρειες

Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση – Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Μετά την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων, σε λίγες ημέρες αναμένονται οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, ανακοινώνονται σταδιακά οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε φορείς ενώ ολοκληρώνονται και οι υπηρεσιακές μεταβολές στα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ.

Όλες αυτές οι υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών έγιναν χωρίς την παρουσία δημοκρατικά εκλεγμένων αιρετών στα αντίστοιχα Συμβούλια! Η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών όλα αυτά τα χρόνια εξασφάλιζε την αντικειμενικότητα και τη διαφάνεια στις διαδικασίες αυτές. Αντίθετα στήθηκαν δοτά και απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ) στα οποία η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η διαφάνεια, η αμεροληψία, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται.

Ζούμε ήδη την  επιστροφή στις μαύρες εποχές και στα σκοτάδια της συναλλαγής και του ρουσφετιού, των πολιτικών πιέσεων και της πελατειακής αντίληψης! Σε όλη την Ελλάδα ξεφύτρωσαν οι «Μαυρογιαλούροι» της εκπαίδευσης που προβάλουν τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών όχι ως απαράγραπτο εργασιακό δικαίωμα αλλά ως χάρη ή ευνοϊκή εξυπηρέτηση «κατόπιν ενεργειών τους»! 

Είναι προφανές ότι ο κλάδος δεν πρέπει να αποδεχτεί ΠΟΤΕ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, να μην τηρούνται κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας, καθώς και κριτήρια δικαιοκρισίας στις υπηρεσιακές μεταβολές στις οποίες συμμετέχουν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο αλλά και στις επερχόμενες επιλογές των 20.000 στελεχών!

Για άλλη μια φορά θέλουμε να γίνει σαφές ότι επειδή ορισμένοι θεωρούν ότι – και λόγω καλοκαιριού – γρήγορα θα ξεχαστούν τα ζητήματα της λειτουργίας των ΥΣ χωρίς αιρετούς και θα επανέλθουμε στην «κανονικότητα» με τη συμμετοχή μόνο διορισμένων μελών, πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επιτρέψουμε την ουσιαστική κατάργηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, και δη των Αιρετών σε αυτά!

Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα και ενωτικά τον αγώνα συσπειρωμένοι/ες γύρω από τις Ομοσπονδίες και τα σωματεία μας, ώστε όλοι/ες μαζί να επιτύχουμε την πραγματοποίηση των εκλογών όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία!

Για τους αμνήμονες να θυμίσουμε ότι – από το 1911 που θεσμοθετήθηκαν για τον περιορισμό της κομματικοποίησης του Δημοσίου – μόνο η δικτατορία του Μεταξά και η Χούντα  του 1967 είχαν δοτά και απόλυτα ελεγχόμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια!

Αποτελεί δημοκρατική υποχρέωση του κράτους να συμμετέχουν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια οι εκπρόσωποι των εργαζομένων. Σε όλες τις δημοκρατικές χώρες, και δη τις ευρωπαϊκές, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη συνθήκη η συμμετοχή τους και θεμελιώδες στοιχείο διαφάνειας και νομιμοποίησης των αποφάσεων των υπηρεσιακών συμβουλίων που εξετάζουν θέματα υπηρεσιακά των ίδιων των εκπαιδευτικών. Για το «επιτελικό» κράτος του Κ. Μητσοτάκη όμως είναι απλά Τρίτη…

     Η αντιδημοκρατική αυτή εκτροπή αποδείχτηκε ότι είναι ένα κομμάτι της συνολικής πολιτικής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη όπως τη βλέπουμε να ξεδιπλώνεται καθημερινά μέσω της συστηματικής υπονόμευσης των δημοκρατικών κατακτήσεων του λαού μας και των δικαιωμάτων του κόσμου της εργασίας με προφανείς στόχους:

  • Τη σταδιακή συρρίκνωση της θεσμικής παρέμβασης των συνδικαλιστικών οργάνων στις αποφάσεις της διοίκησης και συνολικά της Κυβέρνησης κάτι που φάνηκε και με το τελευταίο νόμο για τα εργασιακά.
  • Την ενίσχυση της αντίληψης του «κράτους λάφυρο» για την Κυβέρνηση της ΝΔ, με τη «νομιμοποίηση» της πολιτική τους στάσης, ότι δηλαδή μπορούν να κάνουν ότι θέλουν πέρα από κάθε δημοκρατική αρχή και θεσμοθετημένους κανόνες (Συγκρότηση ΑΣΕΠ).
  • Τη συγκρότηση διοικητικών οργάνων του απόλυτου ελέγχου τους, δοτών Υπηρεσιακών Συμβούλιων με 5 στα 5 διορισμένα μέλη, χωρίς έλεγχο και διαφάνεια των αποφάσεων από όσους αφορούν αυτές οι αποφάσεις (εκπροσώπους εργαζομένων).
  • Τη διαμόρφωση νέων θυλάκων ρουσφετιού, αδιαφάνειας και ρεμούλας στο κεντρικό και «επιτελικό» κράτος που χτίζει με το νομοθετικό της έργο η Κυβέρνηση της ΝΔ.
  • Τέλος στρώνουν το έδαφος για την ολομέτωπη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, στη δημοκρατία μέσα στα σχολεία και στα θεσμικά-διοικητικά όργανα, στο δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου συνολικά και επιδιώκουν να οξύνουν τις όποιες κοινωνικές και μορφωτικές ανισότητες των μαθητών μας, σύμφωνα και με την έκθεση Πισσαρίδη, που έχει υιοθετηθεί από το υπουργικό συμβούλιο.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σε λίγες ημέρες ολοκληρώνεται η δεύτερη σχολική χρονιά της πανδημίας με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων. Η κυβέρνηση αρνούμενη να εξετάσει και να χαρτογραφήσει τις παιδαγωγικές, ψυχοκοινωνικές διαστάσεις του αποτυπώματος που άφησε η πανδημία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αρνούμενη να διερευνήσει τις διαστάσεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων (νέων και παλαιών που οξύνονται) και να προχωρήσει εγκαίρως σε μέτρα πρόληψης της σχολικής αποτυχίας και σχολικής διαρροής, ακολουθεί συνειδητά την τακτική της ανεύρεσης ενόχων ανάμεσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Σήμερα η κ. Κεραμέως συναντάται με την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ για να τους παρουσιάσει το νέο της «δημιούργημα»! Το νομοσχέδιο για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την αυτονομία της σχολικής μονάδας και φυσικά την επιλογή των νέων «άξιων» στελεχών της εκπαίδευσης με στόχο να έχει ψηφιστεί μέχρι τα μέσα Ιουλίου! Για τους 5250 διορισμούς; Σιγή ασυρμάτου… Είπαμε το επιτελικό κράτος έχει συνέπεια και συνέχεια.

Το έχουμε ζήσει 15 μήνες τώρα όταν το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση των «αρίστων» της ΝΔ, εργαλειοποιώντας την πανδημία, ψήφισαν μια σειρά αντιεκπαιδευτικών νόμων σε βάρος της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, των μαθητών και των εκπαιδευτικών: Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών, αναγραφή διαγωγής στα απολυτήρια, κάμερες στην τάξη, τηλεκπαίδευση με απουσίες στα υπό κατάληψη σχολεία, αλλαγές ωρολογίων προγραμμάτων, νόμος για τον περιορισμό των διαδηλώσεων, εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων ιδιωτικών κολλεγίων και αποφοίτων δημόσιων πανεπιστημίων, νόμος για την ιδιωτική εκπαίδευση, επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, αποκλεισμός χιλιάδων μαθητών από τα πανεπιστήμια με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, εγκατάσταση αστυνομίας εντός των πανεπιστημιακών χώρων, πρόστιμα και φυλακίσεις σε όσους συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές κινητοποιήσεις ή και παρεμβαίνουν σε συνεδριάσεις(!) Υπηρεσιακών Συμβουλίων, ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης. Απέναντι στη νεοφιλελεύθερη κυβερνητική πολιτική, τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων και τις αντιδημοκρατικές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του υπουργείου Παιδείας, χρειάζονται ξεκάθαρες και δυναμικές απαντήσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Διαμηνύουμε με καθαρή φωνή πως η δρώσα εκπαίδευση, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί της πρώτης γραμμής που κρατάνε όρθια τα σχολεία, ούτε εκφοβίζονται ούτε καταλαβαίνουν από απειλές. Η απάντηση στη συνολική επίθεση που έχει εξαπολύσει η Κυβέρνηση ΝΔ στη δημόσια εκπαίδευση, θα δοθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών με συλλογικότητα, αποφασιστικότητα και δυναμισμό. Για άλλη μια φορά δεν θα επιτρέψουμε να γίνει η εκπαίδευση πεδίο «ασκήσεων αξιολόγησης-χειραγώγησης» που είχαν ως στόχο τη συρρίκνωση της παιδαγωγικής μας αυτονομίας και την καθυπόταξή μας σε επιβαλλόμενες φόρμες στη μορφή και στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης.  Πίσω από τις μάσκες έχουμε φωνή και δύναμη για τους μεγάλους αγώνες που είναι μπροστά μας! Για ένα ποιοτικό δημόσιο σχολείο που θα χωρά όλα τα παιδιά, όλους τους εκπαιδευτικούς και όλη τη γνώση!    

Αθήνα 22/6/2021

Νεκτάριος Κορδής

Τ. Αιρετός στο ΚΥΣΔΕ με τις ΣΥΝ.Ε.Κ  [email protected] – κιν. 6932600870

Ετικέτες: ΑΣΕΠΔΟΕΕΒΕελαχιστΕλάχιστη Βάση ΕισαγωγήςΝέα ΔημοκρατίαΝεκτάριος ΚορδήςΟΜΕΠρόταση Πισσαρίδη
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Πανελλαδικές 2021 – Τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική, Οικονομία: Τα θέματα που «έπεσαν»

Επόμενο άρθρο

Την Πέμπτη πετάμε τις μάσκες στους εξωτερικούς χώρους – Η τελική απόφαση από την ολομέλεια των λοιμωξιολόγων

Σχετικά Άρθρα

Μηχανογραφικό 2024: Τι ισχύει με τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής, και πότε βγαίνουν οι Βάσεις 2024

Μηχανογραφικό 2024: Τι ισχύει με τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής, και πότε βγαίνουν οι Βάσεις 2024

14 Ιουλίου, 2024

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των Μηχανογραφικών 2024 από τους μαθητές για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση...

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ-ΒΑΣΕΙΣ

Πανελλήνιες 2024: Ανακοινώθηκαν οι ελάχιστες βάσεις εισαγωγής – Αναλυτικά οι πίνακες

9 Ιουλίου, 2024

Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας το απόγευμα της Τρίτης (9.7.24) οι ελάχιστες βάσεις εισαγωγής που αντιστοιχούν σε κάθε Σχολή ή...

Παραβίαση δεδομένων: Δικαστική προσφυγή σε πέντε χώρες από απόδημους για τα email της Ασημακοπούλου (vids)

Παραβίαση δεδομένων: Δικαστική προσφυγή σε πέντε χώρες από απόδημους για τα email της Ασημακοπούλου (vids)

5 Μαρτίου, 2024

Τη χειρότερη τροπή για την κυβέρνηση – αλλά και την ίδια την ευρωβουλευτή – παίρνει η υπόθεση της Άννας Μισέλ...

2 Μοριοδοτούμενα Προγράμματα επιμόρφωσης εξ αποστάσεως με αναγνώριση από ΑΣΕΠ & Δημόσιο

Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα εξ αποστάσεως με αναγνώριση από ΑΣΕΠ & Δημόσιο

4 Μαρτίου, 2024

Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα επιμόρφωσης εξ αποστάσεως, 440 ωρών με αναγνώριση και μοριοδότηση από ΑΣΕΠ & Δημόσιο στην Τεχνητή Νοημοσύνη από το...

2 Μοριοδοτούμενα Προγράμματα επιμόρφωσης εξ αποστάσεως με αναγνώριση από ΑΣΕΠ & Δημόσιο

2 Μοριοδοτούμενα Προγράμματα επιμόρφωσης εξ αποστάσεως με αναγνώριση από ΑΣΕΠ & Δημόσιο

3 Μαρτίου, 2024

2 Μοριοδοτούμενα Προγράμματα επιμόρφωσης εξ αποστάσεως, 440 ωρών με αναγνώριση και μοριοδότηση από ΑΣΕΠ & Δημόσιο στην Ρομποτική και την...

Επόμενο άρθρο
μάσκα παιδί κορονοιος

Την Πέμπτη πετάμε τις μάσκες στους εξωτερικούς χώρους – Η τελική απόφαση από την ολομέλεια των λοιμωξιολόγων

1-εορτολογιο-γιορτή-δώρο

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Τετάρτη 23 Ιουνίου

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.