Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021
  • Σύνδεση
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Εκπαιδευτική πολιτική

ΔΑΚΕ Δ.Ε. – Αξιολόγηση: Να «παγώσει» η αυτοαξιολόγηση

11 Φεβρουαρίου, 2021
Σε Εκπαιδευτική πολιτική
dakede ΔΑΚΕ ΔΕ Καθηγητών
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Να παγώσει κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης ζητά η ΔΑΚΕ των Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διότι « θεωρεί άκαιρη τη στιγμή που επέλεξε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, να καταθέσει και να ψηφίσει το πολυνομοσχέδιο για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας».

«Σε περίοδο κρίσης, που επιβάλλεται να υπάρχει κλίμα εθνικής ενότητας, για να ξεπεραστεί η θεομηνία, η κατάθεση και η ψήφιση νομοσχεδίου, που προκαλεί εντάσεις εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας, δεν είναι η καλύτερη πολιτική επιλογή» τονίζει η ΔΑΚΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Τροπολογία για τα ιδιωτικά κολέγια

ΟΛΜΕ: Δελτίο τύπου για την άκαρπη συνάντηση με την υπουργό Νίκη Κεραμέως

Η άποψη , της ΔΑΚΕ είναι ότι «έπρεπε να επιστρέψει πρώτα η κανονικότητα στην ελληνική κοινωνία, να ακολουθήσει διάλογος του υπουργείου με τα εκπαιδευτικά συνδικάτα (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) και μετά η κυβέρνηση να νομοθετήσει».

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε, καταρχάς,  θεωρεί άκαιρη τη στιγμή που επέλεξε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,  να καταθέσει και να ψηφίσει το πολυνομοσχέδιο για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Σε περίοδο κρίσης, που επιβάλλεται να υπάρχει κλίμα εθνικής ενότητας, για να ξεπεραστεί η θεομηνία, η κατάθεση και η ψήφιση νομοσχεδίου, που προκαλεί εντάσεις εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας, δεν είναι η καλύτερη πολιτική επιλογή. Επίσης, η έλλειψη διαλόγου μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των εκπαιδευτικών συνδικάτων θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτη. Η άποψη μας είναι ότι έπρεπε να επιστρέψει πρώτα η κανονικότητα στην ελληνική κοινωνία, να ακολουθήσει διάλογος του Υπουργείου με τα εκπαιδευτικά συνδικάτα (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) και μετά η κυβέρνηση να νομοθετήσει. Δεν αμφισβητούμε το συνταγματικό δικαίωμα της κυβέρνησης να νομοθετεί, διαμαρτυρόμαστε, γιατί αναλαμβάνει νομοθετικές πρωτοβουλίες στον χώρο της εκπαίδευσης, που προκαλούν αντιπαραθέσεις εν μέσω πανδημίας.

Όσον αφορά το περιεχόμενο του νόμου, η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε έχει σοβαρούς ενδοιασμούς σε συγκεκριμένες πτυχές του.

Αρνούμαστε την ανάμειξη της ΑΔΙΠΠΔΕ, τόσο στην αυτοαξιολόγηση, όσο και στην επικείμενη σύνταξη του Π.Δ. για την ατομική αξιολόγηση.

Το newspedia.gr μεγαλώνει!

Κάνε Like στη σελίδα μας

Η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έχει καμία σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και συνεπώς αποτελεί εξωτερικό αξιολογητή.

Η διαχρονική θέση της ΔΑΚΕ είναι η εξής: «Όχι στην εξωτερική αξιολόγηση».

Επίσης, αντιτιθέμεθα στην πρόταση για ανάρτηση της έκθεσης της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας στην ιστοσελίδα του σχολείου, γιατί η διαδικασία αυτή μπορεί να οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Επιπροσθέτως, αρνούμαστε την ανάμειξη των Δήμων, των Γονέων και των Μαθητών (Σχολικό Συμβούλιο) στη διαδικασία σύνταξης της έκθεσης της αυτοαξιολόγησης.

Δεν έχουν καμία επιστημονική επάρκεια, για να κρίνουν το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας.

Από θέση αρχής η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε είναι υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας. Θεωρούμε ότι, εφόσον η διαδικασία αυτή περιοριστεί σε καθαρά εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά πλαίσια, θα βοηθήσει το εκπαιδευτικό έργο.

Τη θέση αυτή είχαμε διατυπώσει και επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, η οποία επιχείρησε να προωθήσει το δικό της σχέδιο αυτοαξιολόγησης. Κανείς λοιπόν, δε μπορεί να κατηγορήσει τη ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Δ.Ε για στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής.

Είναι πάγια θέση της παράταξής μας, ανεξάρτητα με την κυβέρνηση, που κυβερνά τον τόπο. Όμως, η περίοδος που η πολιτική ηγεσία επέλεξε για την έναρξη της αυτοαξιολόγησης μας οδηγεί να διατυπώσουμε σοβαρές ενστάσεις.

Είναι αδιανόητο να επιχειρηθεί το εν λόγω εγχείρημα σε μία χρονιά, που η εκπαιδευτική διαδικασία έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την πανδημία.

ΕΠΙΣΗΣ, ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΙΣΧΥΡΕΣ.

Θεωρούμε ότι επιβάλλεται η άμεση αναστολή της συγκεκριμένης διάταξης για το παρόν σχολικό έτος.

Είναι αδόκιμο εν μέσω των απρόβλεπτων συνεπειών ενός ασύμμετρου κινδύνου, όπως είναι η πανδημία, το ΥΠΑΙΘ, δίχως τις αυτονόητες συζητήσεις με τον κλάδο και δίχως να συνυπολογίζει την επιπλέον πίεση που υφίσταται ο εκπαιδευτικός (εξ αποστάσεως διδασκαλία, απαγόρευση μετακινήσεων, επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού, κρούσματα σε σχολεία και εκπαιδευτικούς κ.α.), να προωθεί διατάξεις που αφορούν στην αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων.

Το Υπουργείο Παιδείας δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από σλόγκαν «όποιος αξιολογεί αξιολογείται», αλλά να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης με σύνεση και ρεαλισμό.

Όσον αφορά το επικείμενο Π.Δ για την ατομική αξιολόγηση, η ΔΑΚΕ Καθηγητών θεωρεί ότι κάθε τέτοια πρωτοβουλία  είναι πρόωρη.

Σε μία χώρα , που δεν έχει καμία κουλτούρα αξιολόγησης και στο παρελθόν η αξιολόγηση χρησιμοποιήθηκε ως μηχανισμός χειραγώγησης, επιβάλλεται πρώτα να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών προς το Υπουργείο Παιδείας ως θεσμό.

Για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι για ένα εύλογο χρονικό διάστημα πρέπει να ισχύσει η διαδικασία αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων (όταν επανέλθουμε στην κανονικότητα) και όταν επιτευχθεί το απαραίτητο κλίμα εμπιστοσύνης, να αρχίσει ο διάλογος για την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

Η διαχρονική θέση της ΔΑΚΕ για την ατομική αξιολόγηση είναι η εξής:

  • Είμαστε υπέρ της ατομικής αξιολόγησης, που δε θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.
  • Η ατομική αξιολόγηση πρέπει να έχει ως στόχο την επισήμανση τυχόν αδυναμιών του εκπαιδευτικού  και τη βελτίωσή του, ώστε να προκύψει το μέγιστο δυνατό  εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.
  • Αρνούμαστε την ατομική αξιολόγηση που έχει ως στόχο την   μισθολογική καθήλωση, την μισθολογική υποβάθμιση, την υποχρεωτική μετάταξη σε άλλο Υπουργείο ή την απόλυση.
  • Την τελευταία δεκαετία,  την περίοδο των μνημονίων, είχαμε τονίσει ότι δεν είναι δυνατή η ατομική αξιολόγηση, γιατί πρώτιστο μέλημα όλων των Υπουργών Παιδείας ήταν η περιστολή του εργασιακού κόστους στον χώρο της εκπαίδευσης και δευτερεύον ζήτημα γι’ αυτούς ήταν η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Από αυτήν την κατάσταση δεν έχουμε ξεφύγει, αφού οι μισθοί μας παραμένουν σε μνημονιακά επίπεδα και δεν προβλέπονται αυξήσεις στο προσεχές μέλλον.
  • Μεγάλο μέρος του εκπαιδευτικού έργου προσφέρεται από εκπαιδευτικούς που έχουν το μάθημα ως δεύτερη ή και τρίτη ανάθεση και είναι δεδομένο ότι αυτοί οι συνάδελφοι διδάχτηκαν το σχετικό αντικείμενο στα Πανεπιστήμια πλημμελώς ή καθόλου. Μάλιστα, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ πολλαπλασιάστηκε το φαινόμενο της τρίτης ανάθεσης μαθημάτων. Δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν συνάδελφοι για αντικείμενα που διδάσκουν αναγκαστικά.

Είναι λοιπόν προφανές ότι η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε δεν ακολουθεί την ισοπεδωτική πολιτική των αριστερών παρατάξεων και δε ζητά απόσυρση της αυτοαξιολόγησης. Θεωρούμε, όμως, απολύτως λογικό να παγώσει κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης την παρούσα περίοδο.

Μπες στην ομάδα μας στο Viber!
Ετικέτες: αξιολόγησηΔΑΚΕΕσωτερική-Εξωτερική ΑξιολόγησηΝέα ΔημοκρατίαΣΥΡΙΖΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ShareTweet

Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για αυτήν την κατηγορία δημοσιεύσεων απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Διαγραφή
Προηγούμενο άρθρο

Τροπολογία για παραιτήσεις-συντάξεις και μεταθέσεις εκπαιδευτικών

Επόμενο άρθρο

Συνέντευξη Μητσοτάκη: Δεν βλέπω επανάληψη της χρονιάς για τους μαθητές – Μαθήματα το Πάσχα και παράταση του διδακτικού έτους

Σχετικά Άρθρα

OAED-ΕΠΑΣ ΙΕΚ ΟΑΕΔ ΚΕΤΕΚ

Μαθητές ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ: Όχι στην υποβάθμιση των πτυχίων μας, ανατρέπονται όλα

4 Μαρτίου, 2021

Να ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους βάσει του καθεστώτος με το οποίο έχουν εισαχθεί ζητούν μαθητές του ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ-ΚΕΤΕΚ Θεσσαλονίκης, αντιδρώντας...

syriza ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Τροπολογία για τα ιδιωτικά κολέγια

3 Μαρτίου, 2021

Tην κατάργηση της διάταξης με την οποία «υποχρεώνονται οι επαγγελματικοί φορείς να εγγράφουν και να απονέμουν ισότιμα επαγγελματικά δικαιώματα σε...

niki_kerameos Νίκη Κεραμέως

Αξιολόγηση: Επιστολή Διευθυντών Σχολείων Λασιθίου στην υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως

3 Μαρτίου, 2021

Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Οι υπογράφοντες Δ/ντές Σχολικών μονάδων της ΔΔΕ Λασιθίου μετά τη δημοσίευση της απόφασης «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και...

Απαντήσεις Κεραμέως για σχολεία: Τι είπε για Γυμνάσια, Λύκεια και φροντιστήρια

Εξηγήσεις από την Κεραμέως για «Απευθείας αναθέσεις 700.000 ευρώ σε 2 εταιρίες»

2 Μαρτίου, 2021

Στη Βουλή οι απευθείας αναθέσεις ύψους 700.000 ευρώ της Νίκης Κεραμέως προς δύο ιδιωτικές εταιρείες Εξηγήσεις από την υπουργό Παιδείας Νίκη...

αδεδυ

ΑΔΕΔΥ: Για την απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών από τις διαδικασίες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων

2 Μαρτίου, 2021

Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., χαιρετίζει την καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην απεργία – αποχή...

Επόμενο άρθρο
Συνέντευξη Μητσοτάκη: Δεν βλέπω επανάληψη της χρονιάς για τους μαθητές – Μαθήματα το Πάσχα και παράταση του διδακτικού έτους

Συνέντευξη Μητσοτάκη: Δεν βλέπω επανάληψη της χρονιάς για τους μαθητές - Μαθήματα το Πάσχα και παράταση του διδακτικού έτους

Κεραμέως Βουλή

Τροπολογία: Τέλος στις καθυστερήσεις προσλήψεων αναπληρωτών και υπηρεσιακών μεταβολών εκπαιδευτικών

Συζήτηση σχετικά με post

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

wuling-hongguang-mini-electric-car

To ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 3.680 ευρώ που απειλεί να εκθρονίσει την Tesla

26 Φεβρουαρίου, 2021
Μάρτης

Έθιμο: «Μάρτης» ή «Μαρτιά» – Τι συμβολίζει το βραχιολάκι του Μαρτίου;

1 Μαρτίου, 2021
  • 902 Fans

ΣΧΟΛΕΙΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Υπουργείο-Παιδείας5s
Υπ. Παιδείας

Σχολεία – Αξιολόγηση: Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου

20 Ιανουαρίου, 2021

Το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει σχετικά με την έναρξη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων. Σχολεία - Αξιολόγηση: Είναι...

Περισσότερα

TOP ΗΜΕΡΑΣ

  • Lion

    «Lion»: Η αληθινή ιστορία ενός χαμένου παιδιού που βρήκε την οικογένεια του με τη βοήθεια του Google Maps

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος ψάχνει οκτώ άτομα να ταξιδέψουν μαζί του στο φεγγάρι, δωρεάν (vid)

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Τεχνολογία: Η σκοτεινή πλευρά του λογισμικού αναγνώρισης συναισθημάτων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συνταξιοδοτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς 2020-2021

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Κορονοϊός: Καθηγήτρια αρνείται να βάλει μάσκα στην τάξη – Ενθαρρύνει και τους μαθητές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0

Newsletter

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

200 Ευρώ χορηγία στους Κύπριους εκπ/κούς για χρήση δικού τους εξοπλισμού για την online διδασκαλία
Εκπαίδευση

Σχολεία: Επιστροφή στην τηλεκπαίδευση από την Πέμπτη στην Αττική – Τι ισχύει για τις απουσίες

3 εβδομάδες πριν

Στα δεδομένα που ίσχυαν κατά την προηγούμενη αναστολή...

Περισσότερα

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

zetta_makri Ζέττα Μακρή
Υπ. Παιδείας

Σχολεία: Παράταση της σχολικής χρονιάς το καλοκαίρι όχι το Πάσχα

3 Μαρτίου, 2021

Η διεξαγωγή ή όχι των προαγωγικών εξετάσεων σε Γυμνάσια-Λύκεια θα εξαρτηθεί από το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία διευκρίνισε η...

Περισσότερα
Νόμος Κεραμέως: Φυλάκιση σε όσους εμποδίζουν Υπηρεσιακά Συμβουλία εκπαιδευτικών, Συγκλήτων και κάνουν καταλήψεις

Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις: Εξώδικο από ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ για τις περικοπές μισθών

3 Μαρτίου, 2021
ολμε-olme

ΟΛΜΕ: Δελτίο τύπου για την άκαρπη συνάντηση με την υπουργό Νίκη Κεραμέως

2 Μαρτίου, 2021
xartis χάρτης

Κλειστά σχολεία λόγω κορονοϊού την Τρίτη (2/3): Δείτε ΕΔΩ την αναλυτική λίστα

2 Μαρτίου, 2021
webex

Τηλεκπαίδευση: Το Υπουργείο Παιδείας παραδέχεται σημαντικά κενά ασφαλείας στο Webex της Cisco

28 Φεβρουαρίου, 2021
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Webex
  • Αθλητικά
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
  • Απόψεις
  • Γλωσσομάθεια
  • Γονείς
  • Γυμνάσιο
  • Δευτεροβάθμια
  • Δημοτικό
  • Δια Βίου Μάθηση
  • Ειδήσεις
  • Ειδήσεις
  • Ειδική Αγωγή
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτική πολιτική
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Εκπαιδευτικοί
  • Ελλάδα
  • Επιμόρφωση
  • Εργασία
  • Ιδιωτικά
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση
  • ΙΕΚ
  • Κόσμος
  • Λύκειο
  • Μαθητές
  • Μεταθέσεις
  • Μεταπτυχιακά
  • Μηχανογραφικό
  • Νηπιαγωγείο
  • Νομοθεσία
  • Οικονομία
  • Πανελλαδικές
  • Περιβάλλον
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός
  • Πρωτοβάθμια
  • Σεμινάρια – MOOC
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Συνταξιοδοτικό
  • Συντονιστές
  • Τεχνολογία
  • Τράπεζα θεμάτων
  • Τριτοβάθμια
  • Υγεία
  • Ύλη Εξετάσεων
  • Υπ. Παιδείας
  • Φοιτητές
  • Χρήσιμα
Εγγραφείτε στο newsletter του Newspedia.gr Τα σημαντικότερα νέα της εκπαίδευσης στο email σας.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

© 2020 Newspedia.gr.

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Εκπαίδευση
    • Πρωτοβάθμια
    • Δευτεροβάθμια
    • Τριτοβάθμια
    • Ειδική Αγωγή
    • Ξένες Γλώσσες
    • Συντονιστές
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση
    • Μαθητές
    • Φοιτητές
  • Εκπαιδευτικοί
    • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι
    • Μεταθέσεις
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
    • Συνταξιοδοτικό
  • Απόψεις
  • Παιδεία & Πολιτική
    • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες
  • Δια Βίου Μάθηση
    • Επιμόρφωση
    • Γλωσσομάθεια
    • Ιδιωτικά
    • ΙΕΚ
    • Συνέδρια – Ημερίδες
  • Πανελλαδικές
    • Βάσεις
    • Θέματα Εξετάσεων
    • Μηχανογραφικό
    • Ύλη Εξετάσεων
    • Τράπεζα θεμάτων
  • Υπ. Παιδείας
    • Νομοθεσία
  • Ειδήσεις
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Οικονομία
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
    • Αθλητικά

© 2020 Newspedia.gr.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.