Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Η υπουργός Παιδείας οφείλει να παραιτηθεί

10 Νοεμβρίου, 2020
Σε Σύλλογοι - Ομοσπονδίες
Η υπουργός Παιδείας οφείλει να παραιτηθεί
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών ζητά την παραίτηση της υπουργού Παιδείας, Ν.Κεραμέως, μετά από τις συνεχόμενες αποτυχίες της σε τηλεκπαίδευση και εκλογές αιρετών

Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών με ανακοίνωση του ζητά να ληφθούν όλα τα μέτρα για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών και τη λειτουργία των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων εν μέσω καραντίνας.

Κατηγορεί την υπουργό Παιδείας, Ν. Κεραμέως, για το νέο φιάσκο με το «κρασαρισμα» της πλατφόρμας Webex και την τεράστια αποχή από την ηλεκτρονική ψηφοφορία για τις εκλογές αιρετών και της ζητά να παραιτηθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας ενάντια στις εξετάσεις τύπου PISA.

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση, η εκδίκαση της αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ ενάντια στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ, αναβλήθηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.

Η ανακοίνωση

Η πανδημία του covid-19 έχει φέρει την κατάσταση, σε ολόκληρη τη χώρα, σε οριακό σημείο και ήδη έχει ξεκινήσει η δεύτερη καθολική καραντίνα, αλλά αυτή τη φορά, με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και τα ειδικά σχολεία σε λειτουργία.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ως εκπαιδευτική κοινότητα επιθυμούμε τα σχολεία ανοιχτά, γιατί αποτελούν τον φυσικό μας χώρο καθώς επίσης για καθαρά παιδαγωγικούς λόγους και για λόγους κοινωνικοποίησης και ψυχοσυναισθηματικής στήριξης των μαθητών μας. Η δια ζώσης διδασκαλία, για λόγους που έχουν αναλυθεί επαρκώς, είναι μια μοναδική και αναντικατάστατη διαδικασία.

Υπάρχουν προβληματισμοί για τις ψυχολογικές επιπτώσεις του εγκλεισμού στα παιδιά και όλοι θέλουμε να μειώσουμε ή και να εξαλείψουμε τις συνέπειες ενός τέτοιου ακραίου γεγονότος.

Είναι απαραίτητο να επισημάνουμε, σε σχέση με την πραγματικότητα που επικρατεί, πως δεν έχει πραγματοποιηθεί, έστω και δειγματοληπτικά, κανένας έλεγχος σε σχολείο με τεστ, ώστε να διαπιστωθεί στην πράξη τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στις σχολικές μονάδες. Το βέβαιο είναι πως πολλοί Συνάδελφοι νοσούν ήδη από τον Covid-19.

Αυτή τη στιγμή τα σχολεία και τα τμήματα, που είναι κλειστά λόγω Covid-19, ανέρχονται σε πάνω από 500 πανελλαδικά.

Ενώ, όπως επισημάναμε, επιθυμούμε τα σχολεία να είναι ανοιχτά, η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έλαβαν κανένα μέτρο για την ανάσχεση της πανδημίας μέσα στα σχολεία.

Η «προίκα» που παρέλαβε η εκπαίδευση τον Σεπτέμβριο ήταν η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα από 22 σε 25 μαθητές, οι εξαγγελίες για «στήριξη» του ολοήμερου, που δεν έγιναν ποτέ πράξη, και οι μάσκες που δεν έχουν φτάσει μέχρι σήμερα στα σχολεία.

Ως γνωστό, τα 6 εκ. ευρώ για τις πρώτες μάσκες, πετάχτηκαν στο καλάθι των «α(χ)ρίστων», αφού δεν προορίζονταν για ανθρώπους αλλά μάλλον για ελέφαντες!!!

Δεν έγινε καμία προσπάθεια να μη συγχρωτίζονται μαθητές και εκπαιδευτικοί σε τάξεις με 25 -26 άτομα, ούτε καν στο ολοήμερο, στο οποίο βρίσκονται μαζί μαθητές από όλο το σχολείο, και παρά το γεγονός ότι υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες μιας και το υπόλοιπο σχολείο έχει πια σχολάσει.

Σε μεγάλο αριθμό Δήμων υπάρχουν σοβαρά θέματα με την καθαριότητα στα σχολεία, γιατί δεν επαρκούν οι καθαρίστριες αλλά και με την προμήθεια αντισηπτικών, καθώς η παροχή τους στους δήμους από το Υπουργείο Εσωτερικών είναι προβληματική.

Οι μικροί μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου δεν μπορούν να μείνουν μόνοι τους στο σπίτι, οπότε στην περίπτωση που έκλειναν οι δομές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα έπρεπε να χορηγηθεί στους γονείς τους άδεια ειδικού σκοπού.

Το οικονομικό κόστος είναι σίγουρα μια παράμετρος που βάρυνε αποφασιστικά στις αποφάσεις της Κυβέρνησης, παρότι δεν το παραδέχεται. Από την άλλη μεριά να ξεκαθαρίσουμε ότι η μη στήριξη των δομών της Υγείας και της Παιδείας, αποτελεί καθαρά πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης όλο αυτό το διάστημα.

Ωστόσο, έστω και αυτή την ύστατη στιγμή, η Κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι απαραίτητο να προχωρήσουν στη λήψη μέτρων, διασφαλίζοντας τους καλύτερους δυνατούς όρους υγιεινής και ασφάλειας, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Θα πρέπει να αφήσει κατά μέρος την επίκληση της ατομικής ευθύνης και της μετακύλησης, για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους, των δικών της ευθυνών στους πολίτες.

Είναι κρίσιμες όμως οι στιγμές και οφείλουμε να μιλήσουμε και να τοποθετηθούμε ουσιαστικά και όχι επικοινωνιακά. Το οφείλουμε στους μαθητές μας, στους Συναδέλφους και στην κοινωνία ολόκληρη.

afisa_kerameos_paraitisoy.jpg

Ζητάμε:

  • Μείωση του αριθμού των μαθητών σε 15 ανά τμήμα, με αξιοποίηση κάθε αίθουσας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, με ταυτόχρονη κατάργηση του νόμου Ν.4692/2020 που αύξησε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
  • Πρόσληψη Συναδέλφων αναπληρωτών, ώστε να καλυφτούν όλα τα κενά και όσες ανάγκες προκύψουν.
  • Άμεση αραίωση των μαθητών στο ολοήμερο με μέγιστο αριθμό τους 15.
  • Αναπροσαρμογή της ύλης και των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών με κατάλληλη εισήγηση από το ΙΕΠ για την τρέχουσα σχολική χρονιά.
  • Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων τεχνολογικών μέσων (laptop ή tablet σε κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό). Tο προηγούμενο διάστημα η Κυβέρνηση το θέμα αυτό το παρέπεμψε στους Δήμους με αποτέλεσμα τα σχολεία να πάρουν όλα κι όλα 2 με 3 λάπτοπ! Η κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα σε γενναία χρηματοδότηση, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί πλήρης τεχνολογικός εξοπλισμός για όλους τους μαθητές και να υπάρξει πρόγραμμα χρηματοδότησης-ενίσχυσης  για αναβάθμιση ή αγορά υπολογιστή-laptop για τους εκπαιδευτικούς.
  • Αναβάθμιση και αξιοποίηση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ώστε να μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες της περιόδου αλλά και όποιες προκύψουν μελλοντικά.
  • Παροχή δωρεάν διαγνωστικών τεστ σε κάθε περίπτωση που προκύπτει επιβεβαιωμένο κρούσμα σε τμήμα, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και μαζικά διαγνωστικά τεστ ξεκινώντας από τις μεγαλύτερες σχολικές μονάδες.
  • Πρόσληψη καθαριστριών με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας ώστε να διασφαλιστεί υψηλό επίπεδο καθαριότητας και απολύμανσης στα σχολεία. Διάθεση, προς το παρόν, του προσωπικού καθαριότητας από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια.
  • Να δοθούν οι μάσκες που έχει υποσχεθεί εδώ και μήνες η Κυβέρνηση με βαρύγδουπες δηλώσεις ως το ελάχιστο που οφείλει να κάνει για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς, οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτή την περίοδο και αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες στήριξης του κοινωνικού συνόλου. Άμεση χορήγηση σε τακτά χρονικά διαστήματα μασκών στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς.
  • Αύξηση των δρομολογίων μετακίνησης των μαθητών, από και προς το σχολείο, με κάλυψη του 50% των θέσεων σε όλα τα οχήματα.
  • Κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών. Υπάρχουν κενά, όχι μόνο λόγω covid, αλλά κενά που δεν καλύφθηκαν ποτέ από την αρχή της χρονιάς! Επίσης κάλυψη των κενών σε Τμήματα Ένταξης και στην Παράλληλη Στήριξη.
  • Γενναία χρηματοδότηση με πρόσληψη εκπαιδευτικών κανονικών συμβάσεων και όχι 3μηνης διάρκειας.
  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς.

Το σημερινό φιάσκο με την τηλεκπαίδευση, πρώτη μέρα εφαρμογής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που από την πρώτη ώρα η πλατφόρμα Webex κατέρρευσε, συμπαρέσυρε μαζί του και το επικοινωνιακό αφήγημα της Υπουργού Παιδείας ότι όλα ήταν  έτοιμα εδώ και καιρό.  Ίσως να θεωρεί πλέον επιτυχία οποιοδήποτε ποσοστό συμμετοχής αγγίζει το 5 με 10%, όπως έγινε και στις εκλογές των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Δεν υπάρχει καμία ανοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα στην αδιαλλαξία και αλαζονεία της Υπουργού Παιδείας. Οφείλει μετά από τις συνεχόμενες αποτυχίες στη Δημόσια Εκπαίδευση να καταθέσει την παραίτησή της.

Παράλληλα, ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών, ξεκαθαρίζουμε τόσο στο Υπουργείο Παιδείας όσο και στην Κυβέρνηση, ότι δε θα γίνει ανεκτή, εν μέσω 2ης καραντίνας στη χώρα, η προσπάθεια αξιοποίησης της πανδημίας, ως ευκαιρίας για να έρθουν αντιεκπαιδευτικά και αντιεργατικά νομοσχέδια.

Καλούμε την Κυβέρνηση να αναστείλει το νομοθετικό της έργο ΤΩΡΑ, σε διαφορετική περίπτωση θα φέρει ακέραια την ευθύνη για τις όποιες κινηματικές και αγωνιστικές πρωτοβουλίες πάρουν τα σωματεία των εργαζομένων και αναγκαστούν να βγουν στους δρόμους για το δίκιο τους.

Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ

Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Ετικέτες: Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Μπουντουλούλης – ΟΛΜΕ: H ύλη που παραδίδεται με τηλεκπαίδευση να ξαναδιδαχθεί στην τάξη

Επόμενο άρθρο

Αναπληρωτές: Διευκρινίσεις για τις άδειες εκπαιδευτικών (εγκύκλιος)

Σχετικά Άρθρα

απεργια apergia

Εκπαιδευτικοί: «Δεν θα συμμορφωθούμε εις τας υποδείξεις τους! Είναι ζήτημα Δημοκρατίας»

20 Σεπτεμβρίου, 2021

Κοινή ανακοίνωση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων και του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών για την εγκύκλιο Κόπτση. «Εγκύκλιοι από άλλες εποχές αποδεικνύουν...

gennhmata Γεννηματά

Γεννηματά για πανεπιστημιακή αστυνομία: «Πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία, που είναι αντισυνταγματική και αναποτελεσματική»

2 Φεβρουαρίου, 2021

''Ναι στη φύλαξη των Πανεπιστημίων - Όχι στην αστυνομοκρατία'' Πανεπιστημιακή αστυνομία: Η πρόεδρος του ΚΙΝ.ΑΛ. χαρακτήρισε πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία, που είναι...

Επόμενο άρθρο
teachers_office γραφείο δασκάλων γραφείο καθηγητών

Αναπληρωτές: Διευκρινίσεις για τις άδειες εκπαιδευτικών (εγκύκλιος)

εξετάσεις ΤΠΕ επιμόρφωση Β επίπεδο exetaseis-tpe-exams

Αιτήσεις Συμμετοχής σε Εξετάσεις Πιστοποίησης Επιπέδου Β1 ΤΠΕ 2020

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.