Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Υπ. Συμβούλια: Απάντηση των Α’ και Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας στην επιστολή της ΔΑΚΕ

26 Ιανουαρίου, 2021
Σε Σύλλογοι - Ομοσπονδίες
Υπηρεσιακά συμβούλια εκλογές ypiresiaka-symvoulia ekloges
3
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Οι Α΄ και Β΄ ΕΛΜΕ Κορινθίας απαντούν με κοινή ανακοίνωσή τους στην επιστολή που έλαβαν από την ΔΑΚΕ ΔΕ Κορινθίας σχετικά με την μη παραίτηση των αιρετών που ανήκουν στην παράταξή τους

Αναλυτικά η ανακοίνωση των δύο ΕΛΜΕ:

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Α’ ΚΑΙ Β’ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
( ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ )

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας ενάντια στις εξετάσεις τύπου PISA.

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση, η εκδίκαση της αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ ενάντια στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ, αναβλήθηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.

Η Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε. Κορινθίας μας ενημέρωσε, με επιστολή που έστειλε στα σχολεία του νομού μας, ότι δε θα παραιτηθούν οι «εκλεγμένοι αιρετοί» των εκλογών -παρωδία της 7/11/2020, που προέρχονται από την παράταξή της, αγνοώντας τις θέσεις του κλάδου σε αυτό το ζήτημα αλλά και της κεντρικής παράταξής τους.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Επικαλούνται ότι ρόλο στην απόφασή τους έπαιξε το γεγονός ότι το ΣτΕ, μετά από προσφυγή της Ο.Λ.Μ.Ε., δεν ακύρωσε την ηλεκτρονική ψηφοφορία, που άρα είναι νομότυπη. Αποκρύπτουν, βέβαια, ότι το ΣτΕ δεν έχει εξετάσει την περίπτωση.

Τα ασφαλιστικά μέτρα απέρριψε. Αλλά το ζήτημα δεν είναι κυρίως νομικό, όσο ηθικό, δεοντολογικό και ζήτημα δημοκρατίας.

Ποτέ άλλωστε το συνδικάτο δεν έριξε το βάρος σε νομικά ή νομικίστικα ζητήματα, ανεξάρτητα αν στη δράση του εκμεταλλεύεται όλα τα μέσα για τη δικαίωση των αγώνων του.

Είναι περισσότερο ζήτημα δημοκρατίας, επειδή όλες οι συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες, που προηγούνται κάθε εκλογής (ενημέρωση και συζητήσεις με συναδέλφους στα σχολεία, ΓΣ, απολογισμός απερχόμενων αιρετών κλπ) δεν μπορούσαν να λάβουν χώρα, λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας. Μάλλον αυτοί οι παράγοντες για τους συναδέλφους της Δ.Α.Κ.Ε. δεν είναι υπολογίσιμοι ή σημαντικοί.

Ομολογούν ότι κατέθεσαν τις παραιτήσεις τους αλλά συμμετείχαν τελικά στην ηλεκτρονική ψηφοφορία, επειδή αυτές δεν έγιναν δεκτές από το υπουργείο! Συνεπώς, οι παραιτήσεις ήταν προσχηματικές, διότι, όταν πιστεύεις σε κάτι, δεν το αλλάζεις στην πορεία, καθώς τότε καθίστασαι αναξιόπιστος.

Επιπλέον, ποτέ προεκλογικά δεν είχαν ενημερώσει τον κλάδο ότι παραιτούνται μεν, αλλά αν δεν γίνουν δεκτές οι παραιτήσεις τους από το υπουργείο, όχι μόνο θα συμμετάσχουν στις εκλογές αλλά και θα προσπαθήσουν να εκλεγούν! Δεν το έπραξαν προφανώς, επειδή ήθελαν να ψαρεύουν στα θολά.

Παρεξηγούνται έπειτα που ο κλάδος μίλησε για διαγραφές και δοτούς. Μα η διαγραφή είναι μια προβλεπόμενη καταστατική διαδικασία για όσους/σες αντιστρατεύονται αποφάσεις του κλάδου και αποφασίζεται όπως ακριβώς ορίζουν τα καταστατικά, που έχουν όλα τα συλλογικά όργανα. Όσοι αναλάβουν ως «αιρετοί» και δεν παραιτηθούν, αυτονόητα για τον κλάδο είναι μη αποδεκτοί και αποκαλούνται «φερόμενοι αιρετοί».

Δοτοί είναι όσοι θα καταλάβουν θέσεις αιρετών, όταν εκείνοι, μη αποδεχόμενοι τη διαδικασία παρωδία των εκλογών, σεβόμενοι το αποτέλεσμά τους και υπακούοντας στις θέσεις του κλάδου, παραιτηθούν.

Αναφέρουν ότι έλαβαν αυτήν την απόφαση, επειδή δεν επιθυμούν να αφήσουν χωρίς φωνή τους συναδέλφους, παραδίδοντας στη Διοίκηση το ρόλο των αιρετών εκπροσώπων.

Όμως, αποσιωπούν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την ενεργοποίηση του επαίσχυντου άρθρου 123 του ν. 4763/2020, που ψήφισε η κυβέρνηση και το οποίο αντικαθιστά θέσεις αιρετών με διορισμένους (!)

Αλλά και αυτούς που κάνουν τέτοιες σκέψεις, δηλαδή να καταλάβουν θέσεις που προορίζονται για αιρετούς εκπροσώπους, ο κλάδος, όπως θεσμικά εκπροσωπείται από την Ο.Λ.Μ.Ε., τους καλεί να μην κάνουν αιτήσεις και αν το πράξουν, δεν θα τους αναγνωρίζει για εκπροσώπους του. Αλήθεια ,για όλα αυτά γιατί η Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε. Κορινθίας ποιεί την νήσσαν; Συμφωνεί άραγε με το άκρως αντιδημοκρατικό άρθρο 123, που παραπέμπει σε άλλες σκοτεινές εποχές;

Αυτά τα μέσα πίεσης καθώς και τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις διαθέτει το εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα για να κάμψει την αυταρχική και αδιάλλακτη στάση της κυβέρνησης, που θα μπορούσε πολύ εύκολα, εφαρμόζοντας νομοθετική δική της πρόβλεψη, όπως άλλωστε έπραξε σε άλλες περιπτώσεις, να υιοθετήσει την πρόταση της Ο.Λ.Μ.Ε. που ήταν: παράταση της θητείας των υπαρχόντων αιρετών και οι εκλογές να πραγματοποιηθούν, όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.

Αναφέρει η ανακοίνωση της Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε. Κορινθίας, εμπλέκοντας πάλι την εκκρεμή απόφαση του ΣτΕ, ότι  η διαδικασία της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας ήταν τυπικά νόμιμη και για αυτό δεν θα παραιτηθούν. Προκαλεί κατάπληξη η σπουδή συνδικαλιστικής παράταξης στο νομικισμό και όχι σε θέσεις, αρχές, δεοντολογία, διεκδίκηση και αγώνες.

Επικαλούνται, επίσης, τη διάθεση τους να συνεργαστούν με όλους τους συναδέλφους και αναφέρουν ότι επιθυμούν την ενότητα, τις δημοκρατικές διεκδικήσεις κ.λ.π.

Πώς είναι δυνατόν να τα επικαλούνται και να τα ζητούν όλα αυτά, όταν δε σεβάστηκαν τη βούλησή τους, όπως εύγλωττα εκφράστηκε με τη συντριπτική αποχή πανελλαδικά 93%+ και στο νομό μας 91%; Μπήκαν άραγε στον κόπο να ερμηνεύσουν το αποτέλεσμα των εκλογών;

Πώς μπορούν να πιστεύουν ότι εκπροσωπούν καθολικά τους συναδέλφους στο νομό με ελάχιστα ποσοστά συμμετοχής και λίγες ψήφους; Ή μήπως εκπροσωπούν τους εαυτούς τους και μερικούς ελάχιστους;

Γνωρίζουν ότι και στις δύο Ε.Λ.Μ.Ε. της Κορινθίας Α’ και Β’ από τα 14 συνολικά μέλη των Δ.Σ. έχουν μόνο ένα; Θεωρούν πως τους “αξίζουν” οι 2 θέσεις αιρετών στο ΠΥΣΔΕ με αυτά τα συντριπτικά ποσοστά αποχής;

Δεν αντιλαμβάνονται ότι λόγοι αξιοπρέπειας τους επιβάλουν να παραιτηθούν; Δεν ακούν τις κλήσεις των οργάνων στα οποία ανήκουν;

Τους καλούμε λοιπόν να επανεξετάσουν τη θέση τους και να παραιτηθούν από τις θέσεις που θεωρούν ότι κατέχουν ως αιρετοί. Μέχρι τη συγκρότηση του ΠΥΣΔΕ ν. Κορινθίας έχουν χρόνο.

Αλλιώς, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι ίδιοι θέτουν εαυτούς εκτός συνδικάτων, επειδή δεν αποδέχονται τις θέσεις τους και κυρίως, επειδή προσβάλουν την επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων, που στις εκλογές αντιτάχθηκε στις επιλογές του υπουργείου.

Είναι αυτονόητο ότι στην περίπτωση αυτή θα θεωρούνται ξένα σώματα από το συνδικάτο, αφού και οι ίδιοι με τη στάση τους θα το έχουν προκαλέσει. Αυτό αποτελεί την κοινή λογική και συνδικαλιστική άποψη  – και της Ο.Λ.Μ.Ε. – και πολύ απέχει από εκβιασμούς, πιέσεις κ.λ.π. που δήθεν επικαλούνται.

Ετικέτες: Α ΕΛΜΕ Κορινθίας
Share1Tweet1
Προηγούμενο άρθρο

Έρευνα: Κίνητρα και εμπόδια για τη συμμετοχή ενηλίκων στην Εκπαίδευση & Κατάρτιση

Επόμενο άρθρο

Έρευνα: Τα παιδιά κληρονομούν την εξυπνάδα από την μητέρα τους

Σχετικά Άρθρα

meeting-ΔΣ-Διοικητικό Συμβούλιο

Α ΕΛΜΕ Κορινθίας: Ημερήσια διάταξη – Με τηλεδιάσκεψη η συνεδρίαση

7 Δεκεμβρίου, 2020

Η Α ΕΛΜΕ Κορινθίας συνεδριάζει την Τρίτη 8 /12/2020 με τηλεδιάσκεψη H Α ΕΛΜΕ Κορινθίας καλεί σε συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη...

Επόμενο άρθρο
παιδί κόρη μαμά μητέρα εργαζόμενη μητέρα daughter copy mother working on laptop

Έρευνα: Τα παιδιά κληρονομούν την εξυπνάδα από την μητέρα τους

Υπουργείο Παιδείας4s

Αναπληρωτές: Νέα προκήρυξη για πρόσληψη σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια - Αιτήσεις έως 28/01

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.