Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Υπ. Παιδείας: Συγκέντρωση στοιχείων από ΚΕΣΥ στο πλαίσιο ελέγχου (έγγραφο) - Newspedia.gr

Υπ. Παιδείας: Συγκέντρωση στοιχείων από ΚΕΣΥ στο πλαίσιο ελέγχου (έγγραφο)

Υπουργείο-Παιδείας

Την αποστολή αναλυτικών στοιχείων, μέχρι και την παρασκευή 19 Φεβρουαρίου, ζητά το υπουργείο Παιδείας από τα ΚΕΣΥ, με σχετική εγκύκλιο, στο πλαίσιο ελέγχου που διενεργείται της 3ης Υπηρεσίας Επιτρόπου-Τομέα Παιδείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Στο πλαίσιο ελέγχου που διενεργείται στην Υπηρεσία μας, σύμφωνα με το υπό αριθμ. έγγραφο 5011/03-02-2021 της 3ης Υπηρεσίας Επιτρόπου-Τομέα Παιδείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου με θέμα: «Γνωστοποίηση των όρων διενέργειας ελέγχου/ Αναζήτηση στοιχείων» με σκοπό «την εξέταση της δημόσιας πολιτικής της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εκκινεί, μεταξύ άλλων, από τον τρόπο σχεδιασμού της, την στοχοθεσία, την υλοποίηση, την αξιολόγηση καθώς και τον βαθμό τήρησης των Διεθνών προτύπων αναφορικά με αυτήν», παρακαλούμε για την εξασφάλιση της καλύτερης δυνατής συνδρομής των Υπηρεσιών σας, με την αποστολή αναλυτικών στοιχείων κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων σας, έως την Παρασκευή 19/02/2021 σχετικά με τις κάτωθι ενότητες:

1η ενότητα: Αριθμός αιτημάτων αξιολόγησης που υποβλήθηκαν κατά τα σχολικά έτη 2018- 2019, 2019-2020 και 2020-2021  (Ζητείται καταμέτρηση και ανάλογη συμπλήρωση του αριθμού των υποβληθέντων αιτημάτων προς εξέταση από το οικείο Κ.Ε.Σ.Υ. κατ ́ έτος, ανεξάρτητα από το εάν αυτά έχουν διεκπεραιωθεί μέχρι σήμερα ή όχι) .

2η ενότητα : Αριθμός γνωματεύσεων που εκδόθηκαν κατά τα σχολικά έτη 2018-2019, 2019- 2020, 2020-2021 και μέσος χρόνος αναμονής για την εξέταση των αιτημάτων από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης αξιολόγησης (Σε αυτήν την ενότητα ζητείται να καταμεριστούν οι κατ ́ έτος εκδιδόμενες γνωματεύσεις, σε σχέση με το χρόνο υποβολής του αιτήματος γι ́ αυτήν).

3η ενότητα: Αριθμός γνωματεύσεων που εκδόθηκαν ανά έτος και ανά κατηγορία εκπαιδευτικής παροχής  παράλληλη στήριξη, τμήμα ένταξης, Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Ε.Β.Π., προφορική εξέταση, χορήγηση εξοπλισμού, ίδρυση δομής Ε.Α.Ε. -συμπεριλαμβάνονται τομείς/ειδικότητες των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ-, άλλο (Ζητείται να καταγραφεί ο αριθμός των εκδιδομένων γνωματεύσεων-εισηγήσεων ανά είδος στήριξης εκ των περιγραφομένων και κατ ́ έτος, για τα σχολικά έτη 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021, ανεξάρτητα από την υλοποίησή τους ή όχι).  .

4η ενότητα: Προτεινόμενος χρόνος επαναξιολόγησης μαθητών/τριων στις περιπτώσεις εισηγήσεων για παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό, για τα έτη 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021 (Ζητείται να αποτυπωθεί ο αριθμός των εκδιδομένων εισηγήσεων για παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό, σε σχέση με τον τιθέμενο χρόνο επαναξιολόγησης του/της μαθητή/τριας).

5η ενότητα: Συνήθης χρόνος επαναξιολόγησης (σε σχολικά έτη) μαθητών/τριών, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο, για τους οποίους υπάρχει εισήγηση για φοίτηση σε Τμήμα Ένταξης, για προφορική εξέταση, για υποστήριξη από ΕΒΠ, για άλλο (Ζητείται να αποτυπωθεί ο συνήθης χρόνος επαναξιολόγησης (σε σχολικά έτη) μαθητών/τριών για τους/τις οποίους/ες δόθηκε εισήγηση υποστήριξης από Τμήμα Ένταξης, οδηγία για προφορική εξέταση , υποστήριξη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό).

6η ενότητα: Συνοπτική περιγραφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το Κ.Ε.Σ.Υ. κατά προτεραιότητα.

Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ:

Exit mobile version