Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ξεκινά επιμόρφωση 32 ωρών για μόνιμους, αναπληρωτές, στελέχη εκπαίδευσης και ψυχολόγους που υπηρετούν στα ΕΠΑΛ - Newspedia.gr

Ξεκινά επιμόρφωση 32 ωρών για μόνιμους, αναπληρωτές, στελέχη εκπαίδευσης και ψυχολόγους που υπηρετούν στα ΕΠΑΛ

επιμόρφωση, εκπαιδευτικοί, σεμινάριο, ημερίδα

Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. (συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης) και αναπληρωτών Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), που υπηρετούν στα ΕΠΑ.Λ. το σχολικό έτος 2022-2023 συνολικής διάρκειας τριάντα δύο (32) ωρών, θα ξεκινήσει εντός του μήνα Ιανουαρίου, με απόφαση της διοίκησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Οι 32 ώρες επιμόρφωσης, διάρκειας πέντε (5) εβδομάδων, κατανέμονται ως εξής:

α) είκοσι (20) ώρες σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση (συνεδρίες) και

β) δώδεκα (12) ώρες ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση.

Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση  αφορά τέσσερεις (4) διακριτές θεματικές ενότητες:

Θεματική Ενότητα 1 (ΥΜ1): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών στην Α ́ τάξη ΕΠΑ.Λ.

Θεματική Ενότητα 2 (ΥΜ2): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών στην Α ́ τάξη ΕΠΑ.Λ.

Θεματική Ενότητα 3 (ΥΜ3): Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή – Ο ρόλος του στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.

Θεματική Ενότητα 4 (ΥΜ4): Ψυχολόγος – Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/συνέργειες με τους Συμβούλους Καθηγητές

Απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου οι επιμορφωτές να αναλάβουν επιμορφωτικό έργο είναι να έχουν επιμορφωθεί σε μία από τις επιμορφώσεις επιμορφωτών που εγκρίθηκαν με τις υπ’ αρ. πρωτ.:

Οι επιμορφωτές υλοποιούν τόσο τις σύγχρονες όσο και τις ασύγχρονες δράσεις που προβλέπονται για κάθε τμήμα που τους ανατίθεται, με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Ο επιμορφωτής παραδίδει μια έκθεση αξιολόγησης ανά τμήμα επιμόρφωσης, σε διάστημα ενός μήνα από την λήξη της επιμόρφωσης.

Στο πλαίσιο της ασύγχρονης επιμόρφωσης καλείται:

Το ελάχιστο πλήθος των επιμορφούμενων ανά τμήμα που θα εκπονήσει τα προβλεπόμενα δύο σενάρια, ώστε να τεκμηριώνεται η υλοποίηση του φυσικού αντικειμένου από τον επιμορφωτή που υποστηρίζει το τμήμα, στη φάση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης είναι τα 2/3.

Επίσης ο επιμορφωτής σε όλη τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (σύνολο 32 ωρών) αναπτύσσει μια αλληλεπίδραση με τον επιμορφούμενο μέσω ενός forum που σκοπό έχει τη διευκόλυνση της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης ώστε να εξασφαλίσει αμοιβαία επανατροφοδότηση ανάμεσα στον επιμορφούμενο και στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.

Exit mobile version