Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Βαθμολόγηση: Πρόταση για παράταση τετραμήνου

20 Δεκεμβρίου, 2020
Σε Δευτεροβάθμια, Σύλλογοι - Ομοσπονδίες
tilekpaideusi-ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
3
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Τα προβλήματα και η Λύση: Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές; Ποια ανυπέρβλητα προβλήματα έχουν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί;

Τα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών καταθέτει η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας 

Πώς θα ακολουθήσουν τις οδηγίες για βαθμολόγηση των μαθητών, που έφτασαν με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλλάζει το όριο απουσιών – Στις πόσες θα μένουν οι μαθητές από Σεπτέμβριο

Παγκόσμιοι πρωταθλητές μπάσκετ οι μαθητές του Ελληνικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης (φωτο)

Μεταξύ άλλων, η ένωση θέτει ζήτημα ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, λόγω ελλείψεων σε υποδομές και εξοπλισμό και ζητά είτε να παραταθεί είτε να μην κατατεθεί βαθμολογία για το Α΄τετράμηνο.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Παράλληλα, σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, ζητά να επαναλειτουργήσουν άμεσα με τη μέθοδο της εξ περιτροπής διδασκαλίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΑΔ:

Η νέα πραγματικότητα της Εκπαίδευσης Εκτάκτου Ανάγκης, νομοτελειακά θα οδηγούσε στο σημερινό προβληματισμό: πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές; 

Κι αυτό λόγω της χρονικής έκτασης, που αιφνιδίασε τους πάντες σε παγκόσμιο επίπεδο και της ασάφειας που υπάρχει ως προς το πόσο ακόμα θα διαρκέσει.

Οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας κυριαρχούνται από μια λογική, που λίγο απέχει από το να αξιολογήσουμε τους μαθητές ως να βρίσκονται όλοι στις σχολικές αίθουσες!

Εμείς, ως ΠΕΑΔ, απλώς θα θέσουμε μερικούς προβληματισμούς, βασισμένους σε πραγματικά δεδομένα, χωρίς να εμπλακούμε σε περαιτέρω εμβαθύνσεις επί τους παρόντος.

Συνεπώς, αναρωτιόμαστε πως θα αξιολογήσουμε αντικειμενικά και αξιόπιστα μαθητές σε περιπτώσεις όπως:

– Μαθητών που δεν έχουν internet,

– Μαθητών που παρακολουθούν απλώς από το κινητό και μετά βίας μπορούν να διαβάζουν κείμενα από την οθόνη,

– Μαθητών, που έχουν δίπλα τους μεγαλύτερα αδέλφια ή και γονείς, που μπορούν να τους προσφέρουν άμεσα βοήθεια, χωρίς να γίνονται αντιληπτοί,

– Μαθητών που θα έχουν έξωθεν βοήθεια την ώρα των διαγωνισμάτων,

-Διδύμων ή τριδύμων, που παρακολουθούν από τον ίδιο υπολογιστή,

– Μαθητών που εξ αρχής έχουν δηλώσει ότι παρακολουθούν εξ αποστάσεως συγκεντρωμένοι στο ίδιο σπίτι.

Και, φυσικά, πολλές ακόμα ιδιαίτερες περιπτώσεις. Δεν αναφερόμαστε σε περιπτώσεις διακοπών σύνδεσης (αλήθεια, εκεί το διαγώνισμα θα ακυρωθεί για όλους;) και αντιγραφών από τα βιβλία και βοηθήματα που θα είναι απλωμένα δίπλα στο μαθητή.

Είμαστε βέβαιοι ότι όλοι οι προβληματισμοί είναι εν γνώσει των αρμοδίων· αυτό που πρέπει να γίνει όμως είναι η άμεση επανεξέταση της αναγκαιότητας καθώς και της διαδικασίας αξιολόγησης των μαθητών/-τριών.

Η ΠΕΑΔ εκφράζοντας το σοβαρότατο προβληματισμό της για το πως και το τι καταθέτει τις ακόλουθες προτάσεις:

– Παράταση του Α’ τετραμήνου, ώστε αν ανοίξουν τα σχολεία μετά τις εορτές να υπάρχει το χρονικό περιθώριο για εξέταση εντός των αιθουσών.

– Εναλλακτικά, τροποποίηση του Π.Δ ώστε για το α’ τετράμηνο να μην κατατεθεί βαθμολογία.

– Να εξαχθεί ένα κοινό πρότυπο εξ αποστάσεως εξέτασης για μελλοντική χρήση, ώστε να αποφευχθούν κατά το δυνατόν άνισες μεταχειρίσεις μαθητών ακόμα και εντός της ίδιας σχολικής μονάδας.

– Άμεση επανέναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων, με την εκ περιτροπής προσέλευση των μαθητών στα σχολεία. Τόσο η Α’ Λυκείου με την τράπεζα θεμάτων, όσο και η Γ’ Λυκείου με τις Πανελλαδικές, αποτελούν πολύ ευαίσθητο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δε χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό, αρκεί να μελετήσουμε πως αντιμετωπίζουν στις υπόλοιπες χώρες το πρόβλημα. Ελάχιστες είναι αυτές που έχουν «κατεβάσει ερμητικά ρολά» στη Μέση Εκπαίδευση.

Ετικέτες: ΠΕΑΔ
Share1Tweet1
Προηγούμενο άρθρο

Γώγος: Τα εμβόλια και η μετάλλαξη του ιού – Τι είπε για lockdown και σχολεία

Επόμενο άρθρο

Viral: Ο ιδιοκτήτης μπαρ που τάιζε τους αλιγάτορές του με… πελάτες

Σχετικά Άρθρα

ειδική αγωγή-ΕΕΕΕΚ ενεεγυλ

Εκπαιδευτικοί: Ζητούν μετάταξη από την ειδική στη γενική – Θέμα νομιμότητας

7 Σεπτεμβρίου, 2021

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Ζητούν μετάταξη από την ειδική αγωγή στη γενική - Θέμα νομιμότητας εγείρει η ΠΕΑΔ... «Tίθεται ζήτημα νομιμότητας και...

αίθουσα τάξη τμήμα σχολείο

Αναπληρωτές: Οι συνταξιοδοτήσεις φέρνουν τεράστιες ελλείψεις στα σχολεία

16 Μαρτίου, 2021

Για τεράστιες ελλείψεις στη δευτεροβάθμια λόγω των συνταξιοδοτήσεων, κάνει η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών. «Θα υπερβούν τις 27.000 (φέτος αναμένονται...

ΔΙΕΚ σχολή σπουδαστές φοιτητές diek-aithousa-foithtes-sxolh

Ένταξη εκπαιδευτικών ΙΕΚ στους πίνακες αναπληρωτών του Υπουργείου Παιδείας

7 Δεκεμβρίου, 2020

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ) σε ανακοίνωσή της θίγει το αίτημα των εκπαιδευτικών ΙΕΚ να ενταχθούν στους πίνακες....

Επόμενο άρθρο
alligator κροκόδειλος

Viral: Ο ιδιοκτήτης μπαρ που τάιζε τους αλιγάτορές του με... πελάτες

μαθαίνουμε ασφαλείς

Εκπαιδευτική Τηλεόραση: Το πρόγραμμα της Δευτέρας 21/12

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.