Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Βαθμολόγηση μαθητών: Παίρνει πίσω η Κεραμέως τα τηλεδιαγωνίσματα σε Γυμνάσια και Λύκεια; - Newspedia.gr

Βαθμολόγηση μαθητών: Παίρνει πίσω η Κεραμέως τα τηλεδιαγωνίσματα σε Γυμνάσια και Λύκεια;

ejetaseis test diagonisma ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΣΤ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ

Σύμφωνα με τη Νίκη Κεραμέως, το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη βαθμολογία του πρώτου τετραμήνου προβλέπει να υπολογιστεί µε βάση την επίδοση στην τάξη και την έως τώρα απόδοση και στο β’ τετράμηνο να γίνουν διπλά διαγωνίσματα

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη βαθμολογία του πρώτου τετραμήνου προβλέπει:

Να υπολογιστεί µε βάση την επίδοση στην τάξη και την έως τώρα απόδοση και στο β’ τετράμηνο να γίνουν διπλά διαγωνίσματα, καθώς οι μαθητές θα εξεταστούν µε διαγωνίσματα και στην ύλη του α’ τετραμήνου.

Η δήλωση αυτή της υπουργού Παιδείας στη δημοσιογράφο του «Πρώτου Θέματος», έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την εγκύκλιο της Σόφιας Ζαχαράκη που πρόβλεπε κανονικά διεξαγωγή τεστ και διαγωνισμάτων εξ αποστάσεως με τη χρήση κυρίως της πλατφόρμας eclass.

Δεν είναι γνωστό εάν πρόκειται για αλλαγή πλεύσης του ΥΠΑΙΘ στο παραπάνω ζήτημα.

Όπως είναι γνωστό, στις 09-12-2020 με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4 εγκύκλιο, το ΥΠΑΙΘ, καλούσε τους εκπαιδευτικούς να βάλουν τηλεδιαγωνίσματα και να καταθέσουν τηλεβαθμολογίες μαθητών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όπως συμβαίνει υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Με λίγα λόγια Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και Υπουργείο Παιδείας έφτασαν στο σημείο να θεωρούν ότι εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς αριθμητική αξιολόγηση δεν νοείται… Αλλά αριθμητική αξιολόγηση χωρίς εκπαιδευτική διαδικασία νοείται.

Οι εγκύκλιοι του υπουργείου Παιδείας έχουν προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις εκτός από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς και σε Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (Σχολικούς Συμβούλους), καθώς γελοιοποιούν την εκπαιδευτική διαδικασία και τους εκπαιδευτικούς.

Exit mobile version