Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Βαθμολογία τετραμήνου: «Η κυβέρνηση θα προσκρούσει στον τοίχο της αδιαλλαξίας και του αυταρχισμού» - Newspedia.gr

Βαθμολογία τετραμήνου: «Η κυβέρνηση θα προσκρούσει στον τοίχο της αδιαλλαξίας και του αυταρχισμού»

vathmologia βαθμολογία

Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ (Επιτροπή Παρακολούθησης & Ελέγχου Κοινοβουλευτικού Έργου) Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας με υπογραφή της υφυπουργού Ζωής Μακρή και τίτλο “Κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια“.

Πώς να βαθμολογήσει ένας εκπαιδευτικός το παιδί που ξέρει ότι δεν είχε τον εξοπλισμό να συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση; Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις αυταρχικές και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις της. Να μην επιμείνει στην κατάθεση βαθμολογίας εκεί όπου κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό για παιδαγωγικούς λόγους. Να αναστείλει λόγω των έκτακτων συνθηκών τη διαδικασία αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και να ανοίξει ειλικρινή και δημοκρατικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για όλα αυτά τα ζητήματα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η κυβέρνηση θα προσκρούσει στον τοίχο της αδιαλλαξίας και του αυταρχισμού που υψώνει απέναντι στον κόσμο της εκπαίδευσης»

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, που δεν επέτρεψαν να διαμορφωθούν συνθήκες κανονικής λειτουργίας στην εκπαίδευση, η κυβέρνηση της ΝΔ τολμά έναν διπλό εκβιασμό στον κόσμο της εκπαίδευσης.

Πρώτον, ζητά να καταθέσουν οι εκπαιδευτικοί βαθμολογία, κάτι που γνωρίζει ότι είναι αδύνατο σε αρκετές περιπτώσεις λόγω των έκτακτων συνθηκών.

Πώς να βαθμολογήσει ένας εκπαιδευτικός το παιδί που ξέρει ότι δεν είχε τον εξοπλισμό να συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση;

Το παιδί που δοκιμάστηκε από κρούσμα κορονοϊού ακόμη κι από θάνατο στην οικογένειά του ή τον ευρύτερο περίγυρο;

Αντί να αναγνωρίσει τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν αυτή τη περίοδο εκπαιδευτικοί και μαθητές, το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς, ζητώντας με έγγραφο της υφυπουργού Παιδείας τα ονόματα (!) όσων δεν κατέθεσαν βαθμολογία Α΄ τετραμήνου, ασκώντας το παιδαγωγικό τους καθήκον, όπως οι ίδιοι έκριναν στις συγκεκριμένες συνθήκες και στο πλαίσιο της παιδαγωγικής τους ελευθερίας αλλά και της ισχύουσας νομοθεσίας.

Δεύτερον, ζητά να προχωρήσει η τυφλή αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, επίσης σε σχολικές μονάδες που λειτούργησαν κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες.

Η λειτουργία των σχολείων επιτεύχθηκε χάρη στην τεράστια προσπάθεια των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην περίπτωση της τηλεκπαίδευσης, εντελώς αβοήθητοι, δημιούργησαν εκ του μηδενός ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και χρησιμοποίησαν εθελοντικά τον προσωπικό ηλεκτρονικό τους εξοπλισμό, υποβαλλόμενοι σε πρόσθετα έξοδα για την αναβάθμισή του.

Και αντί αυτό και μόνο να συνιστά λόγο επαίνου και ηθικής επιβράβευσης, έρχεται μια ανυπόληπτη και εντελώς άσχετη με την εκπαιδευτική πραγματικότητα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, να δράσει τιμωρητικά και εκδικητικά και να «βαθμολογήσει» το έργο των καθηγητών και των σχολείων, επί ανύπαρκτων στόχων και για μη-πραγματοποιηθείσες «υλοποιήσεις».

Η γραφειοκρατική φλυαρία της σχετικής Υπουργικής Απόφασης αποδεικνύεται άλλοθι προκειμένου να κάνει το πρώτο βήμα προς την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης, το κλείσιμο εκπαιδευτικών μονάδων ή την παράδοσή τους σε ιδιώτες και τις απολύσεις εκπαιδευτικών.

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση υψώνει «τοίχο» αδιαλλαξίας και αυταρχισμού στον κόσμο της εκπαίδευσης, στον οποίο θα προσκρούσει η ίδια και η πολιτικής της.

Σε τρεις τουλάχιστον πρόσφατες περιπτώσεις το εκπαιδευτικό κίνημα απέκρουσε τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

Όταν ακύρωσε τις κάμερες στην τάξη, όταν αρνήθηκε να τιμωρήσει με απουσίες τους μαθητές που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις κι όταν με ποσοστό 93% απείχε από τις εκλογέςφιάσκο της Νίκης Κεραμέως για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Σήμερα, μέσα από τις κινητοποιήσεις των συνδικαλιστικών τους Ομοσπονδιών, αλλά και μέσα σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων, οι εκπαιδευτικοί δίνουν μάχη ατομικής και συλλογικής αξιοπρέπειας.

Μάχη για τα δικαιώματα των παιδιών τους στη μόρφωση. Μάχη για να μη γίνουν τα μαθησιακά κενά της τηλεκπαίδευσης «αντικειμενική βάση» για διαχωρισμούς και νέες ανισότητες ανάμεσα στους μαθητές και τις μαθήτριές τους.

Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στέκεται δίπλα τους. Δίπλα στους αγώνες για το δημόσιο σχολείο της Γνώσης, της Ισότητας και της Δημοκρατίας.

Καλούμε την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις αυταρχικές και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις της. Να μην επιμείνει στην κατάθεση βαθμολογίας εκεί όπου κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό για παιδαγωγικούς λόγους.

Να αναστείλει λόγω των έκτακτων συνθηκών τη διαδικασία αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και να ανοίξει ειλικρινή και δημοκρατικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για όλα αυτά τα ζητήματα.

Καλούμε την κυβέρνηση να επικεντρωθεί στο μείζον. Στην υγειονομική προστασία των σχολείων. Σε ένα πρόγραμμα εμβολιασμού των εκπαιδευτικών. Στο ασφαλές άνοιγμα των κλειστών δομών της εκπαίδευσης. Στην κάλυψη των μαθησιακών κενών και στην ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών που δοκιμάζονται από την πανδημία.

Δείτε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την βαθμολογία τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια εδώ:

Exit mobile version