Αυτά είναι τα τμήματα των ελληνικών πανεπιστημίων που είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες εισακτέων με τις βάσεις 2021. Δεν περνά απαρατήρητο λοιπόν ότι δεκάδες πανεπιστημιακά τμήματα απλά ξεμένουν από πρωτοετείς φοιτητές.
Δύσκολη προδιαγράφεται η επόμενη μέρα από τις βάσεις 2021. Το δεδομένο είναι ότι 40.000 μαθητές έμειναν εκτός για διάφορους λόγους. Από αυτούς 16.000 και πλέον έμειναν εκτός λόγω ΕΒΕ. Ταυτόχρονα δεκάδες τμήματα έμειναν χωρίς φοιτητές ή πήραν ελάχιστους.
Αναμφισβήτητα λοιπόν η επόμενη μέρα μοιάζει εξαιρετικά δύσκολη, καθώς:
Τα τμήματα που έμειναν χωρίς πρωτοετής φοιτητές ή με ελάχιστους πιθανότατα θα οδηγηθούν σε λουκέτα. Είναι βέβαιο ότι θα καταργηθούν τμήματα στα ΑΕΙ της χώρας.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι ακόμη και κρίσιμες σχολές έμειναν χωρίς φοιτητές ή με ελάχιστους. Εκτός από το παράδειγμα της Αρχιτεκτονικής στην Ξάνθη, όπου δεν μπήκε κανείς, στο Φυσικό Ηρακλείου ζητούσαν 155 υποψηφίους και περνούν μόλις 34. Στο Γεωπονικό Ηρακλείου από τις 165 θέσεις καλύπτονται μόλις οι 47. Επίσης, πολύ λίγοι υποψήφιοι περνούν στις σχολές του πρώην ΕΛΜΕΠΑ, όπως στο Τμήμα Τεχνολογίας Υλικών όπου από τις 113 θέσεις θα καλυφθούν μόνον οι 3.
Στη Δράμα δε, στο τμήμα Δασολογίας και φυσικού περιβάλλοντος, από τις 159 θέσεις δεν θα καλυφθεί καμία…
Δεν περνά απαρατήρητο λοιπόν ότι δεκάδες πανεπιστημιακά τμήματα απλά ξεμένουν από πρωτοετείς φοιτητές.
Εκτός όμως από το κομμάτι αυτό δεν περνά απαρατήρητο το πλήγμα που θα δεχθούν τοπικές κοινωνίες. Πολλές τοπικές κοινωνίες και επαρχιακές πόλεις έχουν συνδέσει άμεσα την περιφερειακή ανάπτυξή τους με τους φοιτητές. Από τα σπίτια που νοικιάζονται, μέχρι την κίνηση της τοπικής αγοράς, σε πολλές περιοχές της χώρας η τοπική οικονομία συνδέεται άμεσα με τη φοιτητική ζωή.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι διαμερίσματα έχουν φτιαχτεί και ετοιμαστεί για να υποδέχονται φοιτητές, μαγαζιά και αγορές έχουν στηθεί για τον ίδιο λόγο. Η έλλειψη των φοιτητών από την επαρχία για να στοιβαχτούν στα κολέγια και τα ιδιωτικά ΙΕΚ είναι δεδομένα ότι θα φέρει αναταράξεις και ανατροπές στις τοπικές οικονομίες.
Σε κάθε τοπική κοινωνία, εκτός από τις έμμεσες επιπτώσεις με την παρουσία του πανεπιστημίου με την έρευνα και τη διάχυση της γνώσης και της νέας τεχνολογίας υπάρχουν και ουσιαστικές άμεσες επιπτώσεις του πανεπιστημίου στην τοπική οικονομία και αφορά τους τομείς κατανάλωσης , αλλά και τις δαπάνες του κράτους στην περιοχή.
Τώρα όμως τα δεδομένα αλλάζουν. Η πρώτη γεύση δίνεται με τη φετινή χρονιά και από την επόμενη αναμένονται μεγαλύτερες ακόμη αναταράξεις στην επαρχία – κυρίως.
Τα τμήματα με μεγάλες απώλειες εισακτέων:
ΑΠΘ
– ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 108 / 63
– ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 117/17
– ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 137/69
– ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 80/21
– ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 192/60
– ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 97/13
– ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 94/20
– ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) (ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ) ΘΕΣΕΙΣ/ ΠΕΡΑΣΑΝ 177/22
ΑΣΠΑΙΤΕ
– ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 85/11
– ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 102 /4
– ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 84/4
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
– ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 117/21
– ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ) 171/1
– ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΘΗΒΑ) 228/76
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 112/44
– ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ) 206/5
ΔΙ.ΠΑ.Ε.
– ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΔΡΑΜΑ) 196/24
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΔΙ.ΠΑ.Ε. 241/121
– ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ) 159/0
– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ) 133/57
– ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 285/69
– ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 292/60
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 176/64
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 101/36
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ) 119/1
– ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ) 102/1
– ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) 94/23
– ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 201/11
ΔΠΘ
– ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 293/17
– ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) 108/0
– ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 143/54
– ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) 220/7
– ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 196/88
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) 116/52
– ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) 192/94
ΕΚΠΑ
– ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 81/26
– ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 136/70
– ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 148/67
– ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΘΗΝΑ) 117/51
– ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 215/103
– ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 83/39
-ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 165/47
– ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 243/130
– ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ) 194/16
– ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 214/63
– ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 112/54
– ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 131/33
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
– ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 100/21
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) 222/26
– ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 178/22
– ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 118/39
– ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) 154/5
ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ
– ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 177/57
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ) 164 /9
– ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 261/57
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 305/6
– ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ) 159/36
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ) 230/54
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ) 117/46
– ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 151/5
– ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 106/34
ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ) 299/12
– ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) 296/83
– ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 345/32
– ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 192/61
– ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 401/30
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 144/6
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) 185/3
– ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) 401/11
– ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ) 310/2
– ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ) 316/30
ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ) 166/14
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 108/8
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΑΜΙΑ) 95/33
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ) 88/30
– ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 113/6
– ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) 132/3
– ΦΥΣΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ) 97/18
ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ) 180/17
– ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ) 229/40
ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 113/9
– ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 170/41
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 158/20
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 168/31
ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ
– ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) 96/37
– ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 178/11
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ) 234/43
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) 122/24
– ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ) 223/3
– ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ) 178/2
-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΓΡΙΝΙΟ) 157/4
ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
– ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 193/30
– ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 144/68
– ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΤΡΙΠΟΛΗ) 164/85
– ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΠΑΡΤΗ) 139/75
– ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 181/56
– ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
– ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 118/20