Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Τσούχλος: Προτάσεις με «άρωμα» Διαμαντοπούλου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια

25 Νοεμβρίου, 2020
Σε Εκπαιδευτική πολιτική
τσούχλος
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΟΛΜΕ, η έρευνα που παρουσίασε η νεολαία της ΝΔ «αναιτιολόγητα δεν περιέλαβε και την Ο.Λ.Μ.Ε., τη σημαντική συνδικαλιστική οργάνωση που εκπροσωπεί 75.000 εκπαιδευτικούς»

Βολές κατά της ΟΝΝΕΔ σχετικά με τις προτάσεις της για τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση εξαπέλυσε ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Τσούχλος.

Με αφορμή τη διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε η νεολαία της ΝΔ, παρουσία της υπουργού Παιδείας, ο κ. Τσούχλος αναφέρει ότι στην έρευνα που παρουσιάστηκε δεν ελήφθησαν υπόψη οι προτάσεις της Ομοσπονδίας των καθηγητών, προσθέτοντας σκωπτικά ότι επί υπουργίας Γαβρόγλου «είχε ξεκινήσει ένας ευρύς και ουσιαστικός διάλογος για τον τρόπο πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τον ρόλο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, κάτι που οδήγησε και στην ψήφιση σχετικού νόμου που επέφερε σημαντικές αλλαγές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Καθορίστηκαν 4.451 μόνιμες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών – Όλες οι λεπτομέρειες

Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση – Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

Σε ό,τι αφορά τους κεντρικούς πυλώνες στους οποίους βασίζεται η πρόταση της Ο.Ν.ΝΕ.Δ., ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ παρατηρεί πως «ορισμένοι από αυτούς αποτελούν θέσεις της πρ. Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου, αλλά και επίσημες ή ανεπίσημες αντιλήψεις της σημερινής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Κάποιες δε είχαν ανακοινωθεί από το 2018, στο πρόγραμμα Παιδείας της Ν.Δ».

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αναλυτικά η δήλωση του Προέδρου της ΟΛΜΕ:

Περί των προτάσεων της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Σε διαδικτυακή εκδήλωση, προφανώς εξαιτίας της πανδημίας και με την παρουσία της Υπουργού Παιδείας, η Ο.Ν.ΝΕ.Δ. παρουσίασε τις προτάσεις της για τον τρόπο εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. Η άξια λόγου αυτή προσπάθεια στηρίχθηκε τις γνώμες- απόψεις καθηγητών Γενικών Λυκείου και όχι μόνο.

Δυστυχώς αναιτιολόγητα η έρευνα δεν περιέλαβε και την Ο.Λ.Μ.Ε., τη σημαντική συνδικαλιστική οργάνωση που εκπροσωπεί 75.000 εκπαιδευτικούς.

Πιθανόν να μην υπήρχε η κατάλληλη ενημέρωση για τη διαχρονική διερεύνηση του όλου θέματος από την Ομοσπονδία μας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι επί υπουργίας Κωνσταντίνου  Γαβρόγλου είχε ξεκινήσει ένας ευρύς και ουσιαστικός διάλογος για τον τρόπο πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τον ρόλο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, κάτι που οδήγησε και στην ψήφιση σχετικού νόμου που επέφερε σημαντικές αλλαγές.

Η Ομοσπονδία μας εξέφρασε με επιστημονική- παιδαγωγική τεκμηρίωση τις διαφωνίες και αντιρρήσεις της.

Παράλληλα διοργάνωσε σειρά ενημερωτικών ημερίδων σε συνεργασία με μεγάλο αριθμό ΕΛΜΕ, όπου προβλήθηκαν διάφορες προτάσεις, ενώ υπήρξαν και περιφερειακές συνδιασκέψεις. Στην όλη αυτή διαδικασία σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε το έγκριτο επιστημονικό συμβούλιό μας, δηλαδή το Κέντρο Μελετών (ΚΕΜΕΤΕ). Το πολύτιμο αυτό υλικό θα ήταν δυνατόν να συνεισφέρει σε οποιαδήποτε μελλοντική προσπάθεια αλλαγής του συστήματος των εισαγωγικών εξετάσεων.

Ως λειτουργοί της δωρεάν Δημόσιας Εκπαίδευσης δίνουμε καθημερινά τη μάχη για μια καλύτερη Παιδεία που αποτελεί έναν βασικότατο και ουσιώδη πυλώνα του Κοινωνικού Κράτους, ανάχωμα σε πεπερασμένες θατσερικού τύπου ιδεολογίες. Στον τόσο ευαίσθητο αυτό χώρο η κυβέρνηση και η Υπουργός Παιδείας οφείλουν να μην αναζητούν αναμετρήσεις και συγκρούσεις.

Αντίθετα πρέπον είναι να προωθούν το διάλογο, να επιδιώκουν συγκλίσεις και να συλλειτουργούν όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά με τον θεσμικό εταίρο τους που είναι η Ο.Λ.Μ.Ε. Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί δεν αποτελούν «στερεότυπα δεκαετιών».

Αντίθετα είναι η ανιδιοτελής κινητήρια δύναμη που μέσα από αντίξοες συνθήκες βρίσκεται στο πλευρό του συνόλου των μαθητριών- μαθητών, παρέχοντας τους πλήρη στήριξη αλλά και αρίστη παιδεία.

Είναι οι πρωτοπόροι του αύριο και με κανέναν τρόπο δεν  είναι «καθηλωμένοι στο χθες». Με τη συμμετοχή και τη δράση τους στηρίζουν την ιστορική και ανυπότακτη Ο.Λ.Μ.Ε. που φυσικά δεν αποτελεί συντεχνία, ούτε εξυπηρετεί το οποιοδήποτε συμφέρον.

Η στήριξη αυτή αποδείχθηκε περίτρανα το Σάββατο 7 Νοεμβρίου με το ηρωικό όχι του 93% απέναντι στις εκλογές- παρωδία.

Όσον αφορά τους κεντρικούς πυλώνες στους οποίους βασίζεται η πρόταση της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. θα παρατηρήσουμε πως ορισμένοι από αυτούς αποτελούν θέσεις της πρ. Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου, αλλά και επίσημες ή ανεπίσημες αντιλήψεις της σημερινής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Κάποιες δε είχαν ανακοινωθεί από το 2018, στο πρόγραμμα Παιδείας  της Ν.Δ.

Ελπίζουμε η όλη αυτή προσπάθεια να μην ολοκληρώθηκε με τη συγκεκριμένη διαδικασία και τις επαινετικές δηλώσεις της κ. Κεραμέως.

Είναι καλό και συνάδει με την πορεία της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. αλλά και της Δ.Α.Π.- Ν.Δ.Φ.Κ. να υπάρξει ένας κύκλος επαφών με τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ( ΟΛΜΕ- ΔΟΕ- ΟΙΕΛΕ) που εκπροσωπούν περί του 200.000 νηπιαγωγούς- δασκάλους- καθηγητές και διαθέτουν τρία αντίστοιχα αξιόλογα Επιστημονικά- Παιδαγωγικά Κέντρα.

Παράλληλα, πολύ χρήσιμη θα είναι η συμβολή των Ενώσεων Αναπληρωτών στην α/θμια και β/θμια Εκπαίδευση, όπως και των αντίστοιχων συντονιστικών.

Θ. Τσούχλος, Πρόεδρος Ο.Λ.Μ.Ε.

Ετικέτες: ΓαβρόγλουΔιαμαντοπούλουΘεόδωρος ΤσούχλοςΚΕΡΑΜΕΩΣΟΛΜΕΟΝΝΕΔ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις (Νέα Εγκύκλιος)

Επόμενο άρθρο

Προσλήψεις καθηγητών: 350 θέσεις μελών ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια (Αναλυτικός πίνακας)

Σχετικά Άρθρα

Ανακοινώσεις ΟΛΜΕ με προτάσεις για την οικονομική στήριξη των εκπ/κών και καταγραφή προβλημάτων με τα οποία ξεκινάει η σχολική χρονιά 2022 – 2023

Στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ από 13 έως και 31 Μαΐου

6 Μαΐου, 2024

Συνεχίζοντας τις αντιδράσεις της ενάντια στην αξιολόγηση, η ΟΛΜΕ με την επανέναρξη των σχολείων από τις διακοπές του Πάσχα, θα...

Νέα συλλαλητήρια κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων το μεσημέρι της Πέμπτης 22/02

Νέα συλλαλητήρια κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων το μεσημέρι της Πέμπτης 22/02

22 Φεβρουαρίου, 2024

Νέο ραντεβού δίνουν σήμερα φοιτητές και εκπαιδευτικοί στις 12:00 διαμαρτυρόμενοι για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα και υπερασπιζόμενοι τη...

Ανακοινώσεις ΟΛΜΕ με προτάσεις για την οικονομική στήριξη των εκπ/κών και καταγραφή προβλημάτων με τα οποία ξεκινάει η σχολική χρονιά 2022 – 2023

ΟΛΜΕ: Στάση εργασίας την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου για συμμετοχή στο φοιτητικό συλλαλητήριο

7 Φεβρουαρίου, 2024

Από τις 11.00 έως τη λήξη της βάρδιας, θα διαρκέσει η στάση εργασίας που αποφάσισε η ΟΛΜΕ για την Πέμπτη...

Με τεστ δεξιοτήτων όλες οι προαγωγές στο Δημόσιο – Γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ

Με τεστ δεξιοτήτων όλες οι προαγωγές στο Δημόσιο – Γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ

21 Ιανουαρίου, 2024

Στόχος των αλλαγών είναι ένα Δημόσιο πιο ευέλικτο, πιο αξιοκρατικό και λειτουργικό, είπε η υπουργός Εσωτερικών. «Με τεστ δεξιοτήτων όλες...

ΟΛΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ olme-adedy-kinitopoiisi

ΟΛΜΕ: Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Πέμπτη (18/01) ενάντια στα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια

15 Ιανουαρίου, 2024

Συλλαλητήριο ενάντια στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και την ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων - 3ωρη στάση εργασίας από την ΟΛΜΕ...

Επόμενο άρθρο
καθηγητής πανεπιστημίου

Προσλήψεις καθηγητών: 350 θέσεις μελών ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια (Αναλυτικός πίνακας)

ypourgeiopaideias Υπουργείο Παιδείας

Πανελλαδικές: Διευκρινίσεις σχετικά με την Αίτηση-Δήλωση των ΕΠΑΛ

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.