Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Τράπεζα θεμάτων: Να μην εφαρμοσθεί ζητά η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία

13 Ιανουαρίου, 2021
Σε Σύλλογοι - Ομοσπονδίες, Τράπεζα θεμάτων
Ελληνική Μαθηματική Εταιρία
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Επισημάνσεις και ανησυχίες της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας για την ποιότητα της Μαθηματικής Εκπαίδευσης σε συνθήκες πανδημίας

Στην περίοδο της πανδημίας, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία καλεί τους αρμόδιους παράγοντες να μην επιβαρύνουν περαιτέρω τους μαθητές με την επιβολή ενός εξεταστικοκεντρικού χαρακτήρα των σχολικών μαθηματικών, όπως με την επιβολή της τράπεζας θεμάτων ή τον κεντρικό καθορισμό εξεταστέας ύλης και τρόπου διεξαγωγής των προαγωγικών εξετάσεων.

Όπως τονίζει, η εκμάθηση του μαθήματος των μαθηματικών μέσω τηλεκπαίδευσης μπορεί να «απομακρύνει σημαντικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού από τους στόχους της μαθηματικής εκπαίδευσης, χωρίς να διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία μέτρησης της κατανόησης των μαθηματικών εννοιών και τεχνικών, ώστε να επανέρχεται για να βελτιώνει την μάθηση για όλες και όλους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας ενάντια στις εξετάσεις τύπου PISA.

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση, η εκδίκαση της αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ ενάντια στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ, αναβλήθηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.

Τέλος, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία γνωστοποιεί πως προγραμματίζει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις σε συνεργασία με τα Παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα, για την κατανόηση της σημασίας των Μαθηματικών στην ανάγνωση πολύπλοκων φαινομένων και την λήψη αποφάσεων στην πανδημική κρίση, για τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των μαθητών και μαθητριών σε μια ποιοτική και αποτελεσματική Μαθηματική Εκπαίδευση, χωρίς φραγμούς και αποκλεισμούς.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η ανακοίνωση:

Το ΔΣ της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μαζί με τις ευχές για το νέο έτος,

καλεί όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται στην Μαθηματική Εκπαίδευση να επιδείξουν την ιδιαίτερη κοινωνική ευαισθησία, παιδαγωγική ευελιξία και εκπαιδευτική προσαρμοστικότητα που απαιτούν οι πολύπλοκες συνθήκες της πανδημίας και των υγειονομικών περιοριστικών μέτρων.

Η συνέχιση της σχολικής λειτουργίας ανάμεσα στα χρονικά κενά της φυσικής παρουσίας με τη συμβολή ψηφιακών εφαρμογών και διαδικτυακών πρακτικών εκπαιδευτικής επικοινωνίας συνιστά ένα αναγκαίο πείραμα χωρίς σχεδιασμό, μια σύνθετη παιδαγωγική διεργασία κατά την οποία η διδασκαλία και μάθηση των μαθηματικών μπορεί να εμπνεύσει, αλλά και να αποθαρρύνει, να προσελκύσει το ενδιαφέρον, αλλά και να απομακρύνει σημαντικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού από τους στόχους της μαθηματικής εκπαίδευσης, χωρίς να διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία μέτρησης της κατανόησης των μαθηματικών εννοιών και τεχνικών, ώστε να επανέρχεται για να βελτιώνει την μάθηση για όλες και όλους.

Το γεγονός της λειτουργικής αξιοποίησης και ενσωματωμένης χρήσης των Μαθηματικών και σε άλλα γνωστικά πεδία, επομένως οι πολλαπλές συνέπειες που ενδέχεται να επιφέρουν τυχόν ελλιπείς ή λανθασμένες κατανοήσεις των Μαθηματικών, καθιστά επιτακτική την αυξημένη προσοχή που θα πρέπει να επιδεικνύει το Υπουργείο και το ΙΕΠ σε κάθε εκπαιδευτική απόφαση που μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα και αποτελεσματικότητα της μαθηματικής εκπαίδευσης στο ρευστό πλαίσιο της πανδημικής περιόδου.

Σε αυτό το πλαίσιο καλούμε τους αρμόδιους παράγοντες να απομακρύνουν σκέψεις για περαιτέρω επιβάρυνση του εξεταστικοκεντρικού χαρακτήρα των σχολικών μαθηματικών, όπως με την επιβολή της τράπεζας θεμάτων ή τον κεντρικό καθορισμό εξεταστέας ύλης και τρόπου διεξαγωγής των προαγωγικών εξετάσεων.

Προτείνουμε την διεύρυνση της ευθύνης των εκπαιδευτικών της κάθε σχολικής μονάδας στην εξεταστική διαδικασία, ώστε σε συνεργασία με τους περιφερειακούς συντονιστές εκπαιδευτικού σχεδιασμού να προσαρμόζονται στις παιδαγωγικές και τεχνολογικές δυνατότητες των σχολικών κοινοτήτων.

Η επιβολή παρεμβάσεων στο μαθηματικό περιεχόμενο, στις μεθόδους διδασκαλίας και τις εξεταστικές διαδικασίες ενεργοποιεί δυστυχώς απρόβλεπτους αμυντικούς μηχανισμούς που στις εξ αποστάσεως συνθήκες ενδέχεται να οδηγήσει σε μαζική απομάκρυνση από την μαθηματική διδασκαλία και μάθηση με ολέθριες αρνητικές συνέπειες στην καλλιέργεια της ελεύθερης σκέψης και της δημιουργικής επινόησης των μαθητριών και μαθητών, στη κριτική ένταξη των νέων στην κοινωνική και οικονομική ζωή.

Χρειάζεται συνεχής επικοινωνία με την εκπαιδευτική και μαθηματική κοινότητα, ευέλικτη προσαρμογή σε τοπικές συνθήκες κάθε σχολικής μονάδας και μόνιμη μέριμνα για τη συνοχή των σχολικών κοινοτήτων με ενίσχυση των πιο αδύναμων κρίκων τους.

Η ΕΜΕ προγραμματίζει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις σε συνεργασία με τα Παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα, για την κατανόηση της σημασίας των Μαθηματικών στην ανάγνωση πολύπλοκων φαινομένων και την λήψη αποφάσεων στην πανδημική κρίση, για τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των μαθητών και μαθητριών σε μια ποιοτική και αποτελεσματική Μαθηματική Εκπαίδευση, χωρίς φραγμούς και αποκλεισμούς.

Ετικέτες: Ελληνική Μαθηματική Εταιρία
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Οn line εργαστήρια για παιδιά

Επόμενο άρθρο

Συρίγος: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια

Σχετικά Άρθρα

Δεν υπάρχει διαθέσιμο περιεχόμενο
Επόμενο άρθρο
Άγγελος Συρίγος

Συρίγος: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια

spray-bottle σπρέι

Εκπαιδευτικός ψέκασε με αντισηπτικό μαθητές που φορούσαν λάθος τη μάσκα τους και συνελήφθη

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.