Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Μείωση εισακτέων στην Γθμια Εκπ/ση σε σχέση με το ακαδ. έτος 2021 - 2022. Δείτε το ΦΕΚ. - Newspedia.gr

Μείωση εισακτέων στην Γθμια Εκπ/ση σε σχέση με το ακαδ. έτος 2021 – 2022. Δείτε το ΦΕΚ.

Το Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε τον αριθμό των εισακτέων ανά Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα για το ακαδ. έτος 2022-2023.

Πανελλαδικές Εξετάσεις Πανελλήνιες panelladikes_exetaseis_panellinies_0

Όπως δημοσιεύεται στο ethnos.gr μειωμένος κατά 9.000 είναι φέτος ο αριθμός των εισακτέων στα πανεπιστήμια συγκριτικά με το 2021 ποσοστό που φτάνει στο – 12%. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι μαζί με τους υποψήφιους των πανελλαδικών που θα κοπούν λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, οι νέοι που θα μείνουν εκτός ΑΕΙ φέτος θα φτάσουν σε «τραγικούς αριθμούς». Πέρυσι έμειναν εκτός ΑΕΙ σχεδόν 40.000 παιδιά αριθμός που φέτος προφανώς και θα …εκτοξευθεί φέρνοντας σε απόγνωση μαθητές και γονείς.

Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε το μεσημέρι της Κυριακής τον αριθμό των εισακτέων ανά Πανεπιστημιακή Σχολή/Τμήμα για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. Σε σχέση με πέρυσι παρατηρείται τεράστια μείωση καθώς ενώ οι περσινές θέσεις ήταν 77.415 φέτος αυτές μειώθηκαν σε 68.394. Σημειώνεται ότι το 2020 οι θέσεις ήταν 78.335.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, ο συνολικός αριθμός εισακτέων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 ανέρχεται σε 68.394 (στους οποίους θα προστεθούν και οι εισακτέοι στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος).

Ο ορισμός και η κατανομή του αριθμού στα επιμέρους Τμήματα έλαβε υπ’ όψη της και τα ακόλουθα κριτήρια με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων σπουδών:

Δείτε όλο το δημοσίευμα με το σχετικό ΦΕΚ από το site του ethnos.gr

Exit mobile version