Τρεις πρακτικές προτάσεις προς εκπαιδευτικούς για ένα ήρεμο τηλεμάθημα

Οδηγίες για την πλατφόρμα Webex και όχι μόνο...

τηλεκπαίδευση-online-learning

“Κάθε σχολείο διαθέτει “κανονισμό λειτουργίας”. Κάποιες βασικές αρχές ορθής λειτουργίας της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, πρέπει να ενταχθούν σε αυτόν, με τη συνεργασία της Διεύθυνσης, του Συλλόγου Διδασκόντων και του 15μελούς”

Ένα κείμενο με τρεις πολύ χρήσιμες πρακτικές συμβουλές για εκπαιδευτικούς, δημοσιοποίησε στο facebook, στην ομάδα αλληλοβοήθειας Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση, ο εκπαιδευτικός κ.Μανώλης Κουσλόγλου.

Τις παραθέτουμε καθώς είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για ένα πιο ήρεμο και αποτελεσματικό, υπό συνθήκες, μάθημα:

Σήμερα δέχτηκα παράπονα από αρκετούς συναδέλφους ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή, ακόμα χειρότερα, μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους και δημιουργείται αναστάτωση στα μαθήματα. Επίσης, σε κάποια τμήματα, οι μαθητές ανοιγοκλείνουν κάμερες και μικρόφωνα ή μιλάνε συνεχώς.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Καταρχάς, αναρωτιέμαι γιατί ένα σύστημα τηλεκπαίδευσης που προσφέρεται στη Δημόσια εκπαίδευση, επιτρέπει τη χρήση ενός ψευδωνύμου και όχι υποχρεωτικά το πραγματικό όνομα….

Τέλος πάντων. Επειδή είμαστε μόλις στις πρώτες μέρες της τηλεκπαίδευσης, θεωρώ ότι οι παρεμβάσεις μας πρέπει να είναι άμεσες και αποφασιστικές.

Θέτω το ζήτημα για τυχόν προτάσεις/λύσεις. Ας καταθέσω τις δικές μου:

Α) Τα βασικά: Πριν την έναρξη του μαθήματος, έχουμε ρυθμίσει το δωμάτιο ώστε:

Β) Κατά την έναρξη του μαθήματος:

Γ) Αφού ξεκινήσει το μάθημα

Άφησα για το τέλος το πιο βασικό: Κάθε σχολείο διαθέτει “κανονισμό λειτουργίας”. Κάποιες βασικές αρχές ορθής λειτουργίας της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, πρέπει να ενταχθούν σε αυτόν, με τη συνεργασία της Διεύθυνσης, του Συλλόγου Διδασκόντων και του 15μελούς.

Exit mobile version