Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Το φιάσκο της εξ αποστάσεως και οι προτάσεις της ΟΛΜΕ - Newspedia.gr

Το φιάσκο της εξ αποστάσεως και οι προτάσεις της ΟΛΜΕ

ΟΛΜΕ olme

Αφού δεν διέθεσαν κονδύλια για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, αναγκάστηκαν να τα κλείσουν, για για να ακολουθήσει ένα νέο φιάσκο με την «περιβόητη» και πολυδιαφημισμένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Οι πολιτικές ευθύνες και οι προτάσεις της ΟΛΜΕ

H OΛΜΕ από το καλοκαίρι είχε προτείνει μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο (μειωμένο αριθμό μαθητών/τριων ανά τμήμα, τεστ σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, διορισμούς εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας κλπ), κανένα από τα οποία δεν υιοθετήθηκε από το ΥΠΑΙΘ, με αποτέλεσμα να έχουν σημειωθεί πάνω από 5000 επιβεβαιωμένα κρούσματα σε νέους/ες έως 17 ετών από την αρχή της πανδημίας.

Με δεδομένη την ανυπαρξία τεστ για τον Covid ακόμα και στα σχολεία που σημειώθηκαν κρούσματα, αγνοούμε ποιος είναι ο πραγματικός αριθμός κρουσμάτων σε μαθητές/τριες.

Σχετικά με τα μέτρα που προτείναμε, είχαμε εγκαίρως προβλέψει ότι «…αν δεν τηρηθούν, είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος να αναγκαστεί το ίδιο το Υπουργείο και η Κυβέρνηση να προχωρήσει σε κλείσιμο των σχολείων, προκειμένου να αποφευχθούν ανεξέλεγκτες καταστάσεις».

Η κυβέρνηση που δεν διέθεσε κονδύλια για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και που ακόμη και μέχρι σήμερα δεν έχει κατορθώσει να στείλει τις κατάλληλες μάσκες στα σχολεία, αφού πρώτα αγνόησε τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και ειδικούς (που πρότειναν μειωμένο αριθμό μαθητών/τριων ανά τμήμα) αναγκάστηκε να ξανακλείσει τα σχολεία, για να ακολουθήσει ένα νέο φιάσκο με την «περιβόητη» και πολυδιαφημισμένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ΕξΑΕ).

Η Ομοσπονδία κατά την πρώτη αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων είχε προτείνει συγκεκριμένα μέτρα και για την ΕξΑΕ (αναβάθμιση ΠΣΔ, εξοπλισμό σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και σχολεία, προστασία προσωπικών δεδομένων, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό κ.ά.).

Ωστόσο, τόσο το ΥΠΑΙΘ όσον αφορά στα διοικητικά μέτρα όσο και το ΙΕΠ, όσον αφορά τα παιδαγωγικά ζητήματα, για μία ακόμα φορά δεν υιοθέτησαν καμία από τις προτάσεις των εκπαιδευτικών.

Οι πολιτικές αυτές επιλογές οδηγούν στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση:

Τα παραπάνω αποδεικνύουν για μία ακόμα φορά την ανεπάρκεια και την ανευθυνότητα του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης, που επί 8 μήνες δεν προετοίμασαν την ομαλή λειτουργία της ΕξΑΕ.

Αγνοώντας της πραγματικότητα αυτή, η Υπουργός Παιδείας εξακολουθεί να δηλώνει περιχαρής ότι όλα βαίνουν καλώς και να  προβαίνει και πάλι σε αόριστες εξαγγελίες.

Εξακολουθεί να ασχολείται μόνο με την επικοινωνιακή της πολιτική, αδιαφορώντας για τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα.

Όχι μόνο ΥΠΑΙΘ και κυβέρνηση δε διέθεσαν ούτε 1€ για την προετοιμασία της ΕξΑΕ από το κρατικό ταμείο, αλλά δεν αξιοποίησαν ούτε  ευρωπαϊκά κονδύλια, που ήταν γνωστά από αρχές Σεπτεμβρίου, μέσω των οποίων η Πορτογαλία διέθεσε 100.000 υπολογιστές στα σχολεία της για τις ανάγκες της ΕξΑΕ.

Το βάρος  των συνεπειών  της αρνητικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘ πέφτει και πάλι στις πλάτες των εκπαιδευτικών, που αν και γνωρίζουν ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη, πασχίζουν να προσφέρουν έστω και εξ αποστάσεως, με αποκλειστικά δικά τους μέσα για μία ακόμα φορά, την μόρφωση που αξίζει στη νέα γενιά.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαιτεί το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει άμεσα:

Ζητάμε άμεση συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας για όλα τα ανωτέρω ζητήματα και για όσα άλλα ταλανίζουν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Καλούμε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά στην απεργία της 26ης Νοεμβρίου, που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ για να διεκδικήσουμε τα δίκαια αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και της ελληνικής κοινωνίας.

Exit mobile version