Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Τηλεκπαίδευση: Εννέα στους δέκα εκπαιδευτικούς έχουν παράπονα στη Γερμανία - Newspedia.gr

Τηλεκπαίδευση: Εννέα στους δέκα εκπαιδευτικούς έχουν παράπονα στη Γερμανία

τηλεκπαίδευση τηλεργασία webex zoom δασκάλα καθηγήτρια αναπληρώτρια

Εννέα στους δέκα εκπαιδευτικούς διαμαρτύρονται για μεγάλη επιβάρυνση στην τηλεκπαίδευση.

Μόναχο. Εννέα στους δέκα εκπαιδευτικούς διαμαρτύρονται για υψηλότερη εργασιακή επιβάρυνση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία, την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, απ` ότι στην κανονική λειτουργία του σχολείου.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας έρευνας που παρουσιάστηκε την Παρασκευή από την Βαυαρική Ένωση Φιλολόγων (bpv) μεταξύ των περίπου 2000 μελών της σε γυμνάσια και ανώτερα επαγγελματικά σχολεία.

Σύμφωνα με την έρευνα το 95% των εκπαιδευτικών δήλωσε ότι η μεταφορά του μαθησιακού περιεχομένου, η εξασφάλιση της μαθησιακής επιτυχίας και ο έλεγχος της συσχετίστηκαν με αυξημένο φόρτο εργασίας.

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (67%) δήλωσαν επίσης ότι επιβαρύνονται από τη συγχώνευση εργασίας και ελεύθερου χρόνου. Περισσότερο από τους μισούς (55%) ονόμασαν την τρέχουσα αβεβαιότητα και 41% τις τεχνικές δυσκολίες ως προβλήματα στην καθημερινή σχολική ζωή.

«Σε κανέναν δεν αρέσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ούτε στους δασκάλους ούτε στους μαθητές ούτε στους γονείς.

Αλλά είναι η μόνη λύση έκτακτης ανάγκης που έχουμε », δήλωσε ο Michael Schwägerl, Πρόεδρος της Βαυαρικής Ένωσης Φιλολόγων (bpv).

Η κατάσταση, πάντως, έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με τη διδασκαλία εξ αποστάσεως την άνοιξη του 2020 και δεν θα θέλαμε να την παρουσιάσουμε με μελανά χρώματα.

Το γεγονός ότι δεν προέκυψε το χάος που φοβόμασταν, μετά τις διακοπές, στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη Βαυαρία οφείλεται στη μεγάλη προσπάθεια των εκπαιδευτικών.

Το 94% των εκπαιδευτικών που ρωτήθηκαν χρησιμοποίησαν ιδιωτικό υλικό, το 79% αγόραζε επιπλέον υλικό ή λογισμικό για εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Οι εκπαιδευτικοί εκπληρώνουν την κρατική εκπαιδευτική πολιτική με ιδιωτικές συσκευές, μέσω ιδιωτικών γραμμών Διαδικτύου, σε ιδιωτικούς χώρους“, δήλωσε ο Schwägerl.

Η προστασία δεδομένων προκαλεί επίσης μεγάλη αβεβαιότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών.

Δεν μπορεί, για παράδειγμα, οι μαθητές με αναφορά στα δικαιώματά τους να συμμετέχουν ανώνυμα σε μαθήματα ή ακόμη και να αρνούνται να συμμετάσχουν σε βιντεοδιασκέψεις, αλλά οι καθηγητές θα πρέπει πάντα να μεταδίδουν εικόνα και ήχο, δήλωσε ο Schwägerl.

Το 7% των εκπαιδευτικών πιστεύουν ότι τα ζητήματα προστασίας δεδομένων δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί επαρκώς.

Από: Δημήτρης Τσουκάλης Πληροφορίες από: news4teachers.de

Exit mobile version