Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Τηλεκπαίδευση: 2.000 μαθητές αποκλεισμένοι στα Ιωάννινα - Newspedia.gr

Τηλεκπαίδευση: 2.000 μαθητές αποκλεισμένοι στα Ιωάννινα

Μερόπη Τζούφη meropi-tzoufi-yfupourgos-paideias-ereunas-kai-thriskeumaton_0

Περίπου 900 μαθητές της πρωτοβάθμιας και περίπου 1.000 μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση.

Οι καταγεγραμμένες ανάγκες σε τεχνολογικό εξοπλισμό ξεπερνούν τις 3.500 σε όλη την Ήπειρο σύμφωνα με ενημέρωση της βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Μερόπης Τζούφη.

Άμεση κάλυψη των αυξημένων αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό

Την άμεση κάλυψη των αυξημένων αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό (tablets, laptops) στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης ζητά η Μερόπη Τζούφη, με ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Όπως τονίζει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, οι ελλείψεις στα Ιωάννινα αγγίζουν τις 2.000.

Πιο ειδικά, αναφέρει πως περίπου 900 μαθητές της πρωτοβάθμιας και περίπου 1.000 μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση.

Η βουλευτής σημειώνει επίσης πως σύμφωνα με τα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι καταγεγραμμένες ανάγκες σε τεχνολογικό εξοπλισμό ξεπερνούν τις 3.500 σε όλη την Ήπειρο.

 Παράλληλα, επισημαίνει πως σε μια σειρά από απομακρυσμένες και ορεινές περιοχές είτε δεν υπάρχει σύνδεση στο internet είτε το σήμα είναι ιδιαίτερα ασθενές, καθιστώντας αδύνατη την παρακολούθηση των μαθημάτων.

Κλείνοντας, η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ζητά από το υπουργείο Παιδείας να δώσει εξηγήσεις για την έλλειψη προετοιμασίας όσον αφορά τον εξοπλισμό των μαθητών από το πρώτο κύμα της πανδημίας μέχρι το δεύτερο κλείσιμο των σχολείων, ενώ ζητά άμεσες ενέργειες για τη διάθεση εξοπλισμού σε όσους μαθητές δε διαθέτουν ή δεν έχουν σύνδεση στο internet, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ισότιμη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Exit mobile version