Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της πανεκπαιδευτικής απεργίας που κήρυξε με απόφασή της η Γενική Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ.
Στην κινητοποίηση συμμετέχουν μέλη εκπαιδευτικών σωματείων, φοιτητές καθώς και μέλη της Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Στο πλευρό τους στέκονται καλλιτέχνες και εργαζόμενοι στα μουσεία.
Μάλιστα, εκπαιδευτικοί φόρεσαν μάσκες με τα πρόσωπα της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως και του προκατόχου της Κώστα Γαβρόγλου και στα χέρια τους κρατούν μαστίγιο με δεμένο ένα καρότο και ένα μπαλόνι σε σχήμα καρδιάς. Πίσω, δεμένοι με σχοινιά άλλη μια ομάδα αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Οι “δύο υπουργοί” είχαν και έναν διάλογο μεταξύ τους μέσα από τον οποίο “μάλωναν” τους εκπαιδευτικούς που δεν είναι στις τάξεις τους για μάθημα.
Σε δηλώσεις της, η Δήμητρα Τραγάκη, πρόεδρος Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τόνισε πως “σήμερα απεργεί όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος για να εναντιωθεί στην αξιολόγηση που έρχεται. Μια αξιολόγηση που έχει ως στόχο να καταδουλειοποιήσει τα σχολεία και τα φορτώσει στις πλάτες μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων το κόστος της εκπαίδευσης. Όλες οι κυβερνήσεις εδώ και 40 χρόνια προσπαθούν να περάσουν το ζήτημα της αξιολόγησης ποτέ όμως καμία από αυτές δεν απολογήθηκε για την κατάσταση που επικρατεί στα ελληνικά σχολεία. Για τα ταβάνια που πέφτουν, για τις ηλεκτροπληξίες που κινδυνεύουμε να πάθουμε με τις βροχοπτώσεις, για το γεγονός ότι κλείνουν τα σχολεία για το χιόνι, για τα κενά και τους 50.000 αναπληρωτές που οργώνουν τη χώρα”.
Οι συμμετέχοντες κρατούν πανό στα χέρια και φωνάζουν συνθήματα κατά της κυβέρνησης και της κ. Κεραμέως.
Η πορεία ξεκίνησε από το άγαλμα Βενιζέλου και κατευθύνεται μέσω κεντρικών δρόμων της πόλης, στο ΥΜΑΘ και από εκεί, μέσω των οδών Αγίου Δημητρίου, Ιασωνίδου, Εθνικής Αμύνης θα περάσει μπροστά από το Βασιλικό Θέατρο για να καταλήξει στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Η Τροχαία εκτρέπει την κυκλοφορία ανάλογα με τα σημεία στα οποία κινείται η πορεία.