Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Δεν θα γίνουμε συνένοχοι στην απραξία του Υπουργείου - Newspedia.gr

Δεν θα γίνουμε συνένοχοι στην απραξία του Υπουργείου

τηλεκπαίδευση-online-learning

Να καταγράφουν όλες τις ελλείψεις σε τεχνολογικά μέσα και εξοπλισμό για σχολικές μονάδες, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δήμων Πύργου Αρχαίας Ολυμπίας ΠΕ Ηλείας δίνουν μάχη για δημόσια εκπαίδευση ισχυρή, αντάξια των ονείρων και των αναγκών των μαθητών τους.

Οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναγκάζονται για δεύτερη φορά να αναστείλουν τη λειτουργία τους στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων που έχουν επιβληθεί για τον περιορισμό της διασποράς του COVID-19.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Και ενώ η εμπειρία της άνοιξης έδωσε όλα τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν δύσκολη την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επέλεξε να παραμείνει αμετακίνητη και αδιάλλακτη σε όσα η εκπαιδευτική κοινότητα έχει, κατά καιρούς, επισημάνει.

Το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, δυστυχώς, παρά τις εξαγγελίες για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και κάλυψη των σχολικών μονάδων με τεχνολογικό εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς, μοιάζει να στηρίζεται και πάλι στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών, οι οποίοι, όπως και την πρώτη φορά, καλούνται να ανταποκριθούν στο εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αστήρικτοι. Ένα εγχείρημα εξαιρετικά δύσκολο, για τον πρόσθετο λόγο ότι η παρακολούθηση των μαθητών είναι υποχρεωτική και, όσοι αδυνατούν να συμμετέχουν «τιμωρούνται» με απουσίες.

Πιθανόν η πολιτική ηγεσία να λησμονεί ότι από τον Ιούνιο έχουν αποσταλεί πίνακες, οι οποίοι αποτυπώνουν τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε τεχνολογικό εξοπλισμό. Επιλέγει να αγνοεί έρευνες που περιγράφουν την αδυναμία πρόσβασης πολλών μαθητών σε υπηρεσίες διαδικτύου και την έλλειψη τεχνολογικών μέσων απαραίτητων για την παρακολούθηση προγράμματος τηλεκπαίδευσης.

Αντ’ αυτών, διαπιστώνουμε με λύπη αλλά και θυμό, να «διαφημίζεται» μια εξιδανικευμένη κατάσταση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στη σχολική πραγματικότητα.

Καλούμαστε, δυστυχώς, να «αποκλείσουμε» μαθητές από το αναφαίρετο δικαίωμά τους για εκπαίδευση, εξαιτίας της ολιγωρίας της κυβέρνησης, η οποία επιβάλλει την υποχρεωτικότητα της τηλεκπαίδευσης χωρίς να έχει εξασφαλίσει τα μέσα εκείνα που απαιτούνται για την απρόσκοπτη πραγματοποίησή της.

Απαιτούμε άμεσα:

Τέλος, καλούμε όλους τους συναδέλφους Διευθυντές και Προϊσταμένους Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων να καταγράψουν όλες τις ελλείψεις  σε τεχνολογικά μέσα και εξοπλισμό για σχολικές μονάδες, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Οι εκπαιδευτικοί θα σταθούμε δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, όπως πράττουμε πάντα, με συναίσθηση της κοινωνικής μας ευθύνης, δίνοντας τη μάχη για δημόσια εκπαίδευση ισχυρή, αντάξια των ονείρων και των αναγκών των μαθητών μας.

Exit mobile version