Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

ΣΥΝΕΚ: «Αγωγή Κεραμέως κατά ΟΛΜΕ: αυταρχισμός και χυδαία ψέματα»

28 Ιουνίου, 2021
Σε Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική πολιτική
synek-ΣΥΝΕΚ
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η υπουργός Παιδείας, σε ένα ακόμα αντιδημοκρατικό κατρακύλισμα, αποδεικνύει την αυταρχική αντίληψή της ενάντια σε κάθε συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Δεν της έφτασε η αυτογελοιοποίησή της  όταν προσέφυγε ενάντια σε μία ανύπαρκτη απεργία των εκπαιδευτικών, η οποία όχι μόνο ουδέποτε προκηρύχθηκε αλλά η ίδια η ΟΛΜΕ είχε φροντίσει, μέρες πριν την αγωγή της υπουργού, να εξαιρέσει τους εκπαιδευτικούς από την απεργία της ΑΔΕΔΥ.

Το Σάββατο 26 Ιουνίου, όπως πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ η κ. Κεραμέως προσέφυγε και πάλι εναντίον της ΟΛΜΕ. Ωστόσο, ουδέποτε μπήκε στον κόπο να ενημερώσει  την Ομοσπονδία επισήμως (ή ανεπισήμως) για την αγωγή που κατέθεσε σε βάρος της, με αποτέλεσμα η εκδίκαση της υπόθεσης να γίνει ερήμην της, καταπατώντας κάθε έννοια κράτους δικαίου. Βέβαια, φρόντισε για επικοινωνιακούς λόγους να ενημερώσει τα ΜΜΕ, από τα οποία πληροφορηθήκαμε κι εμείς ότι δικαζόμαστε!!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Προσλήψεις 14.641 αναπληρωτών Α/θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση

Είναι πρωτοφανές να μην επιδίδεται το εξώδικο με δικαστικό επιμελητή στους μηνυόμενους. Αντί επίδοσης, το πρωί του Σαββάτου στις 10.30πμ αφέθηκε ένας φάκελος έξω από τα κλειστά γραφεία της ΟΛΜΕ, χωρίς καμία ενημέρωση του ΔΣ.  Αφού ενημερωθήκαμε από τα ΜΜΕ ότι κατατίθεται αγωγή εις βάρος μας,  ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ μετέβη στα γραφεία μας προκειμένου να επικοινωνήσει με τη νομική σύμβουλο για να προετοιμάσουν την αντιμετώπιση της πιθανής αγωγής και βρήκε τον εν λόγω φάκελο «πεταμένο» έξω από την πόρτα. Στο φάκελο αναφερόταν ότι η εκδίκαση της υπόθεσης θα γινόταν στις 12.30! Ο Πρόεδρος έσπευσε στο δικαστήριο, προκειμένου να ζητήσει αναβολή λίγων ωρών, ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε την νομική μας σύμβουλο, να προετοιμαστούμε και να παραστούμε στη δίκη. Ωστόσο, η εκδίκαση της υπόθεσης είχε ήδη ολοκληρωθεί! Ταυτόχρονα, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, επιχείρησε μία ωμή παρέμβαση στην δικαιοσύνη με δημόσιες δηλώσεις του πως εκτιμά και ελπίζει ότι η στάση εργασίας της ΟΛΜΕ θα βγει παράνομη και καταχρηστική ενώ χαρακτήρισε το δικαίωμα στην απεργία «ξεπερασμένη συνδικαλιστική αντίληψη»! Αυτό είναι το κράτος δικαίου στην Ελλάδα του 2021…

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στο Δελτίο Τύπου, με το οποίο η υπουργός ενημέρωνε τα ΜΜΕ ότι προσφεύγει πάλι ενάντια στο δικαίωμα των συνδικάτων να προκηρύξουν ακόμα και τρίωρη στάση εργασίας, αφού πρώτα αποκρύπτει το λόγο κήρυξής της, καταφεύγει σε χυδαία ψέματα και φτηνή προπαγάνδα αναφέροντας: «Προ ημερών, απετράπη δια της δικαστικής οδού την τελευταία στιγμή η παρεμπόδιση της απρόσκοπτης συμμετοχής των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και της ομαλής διενέργειάς τους, εξ αιτίας της 24ωρης απεργίας της ΑΔΕΔΥ και του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθηνών». Καμία απεργία δεν υπήρχε στις πανελλαδικές εξετάσεις και το γνώριζε πολύ καλά. Η κίνησή της να προσφύγει ήταν μία κίνηση τρομοκρατίας, που όμοιά της είχε να γίνει από την εποχή της χούντας και αποδεικνύει τις ακραίες και σκοταδιστικές απόψεις της.

Όπως και στην περίπτωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, προσέφυγε και πάλι στη δικαιοσύνη για να βγάλει την στάση εργασίας παράνομη χωρίς ουσιαστικό λόγο. Αφού δεν διασφάλισε κονδύλια προκειμένου να πληρωθούν οι συνάδελφοι επιτηρητές όπως προβλέπεται, προέτρεψε τις ΔΔΕ να πιέσουν τους δ/ντες των σχολείων να ορίσουν υποχρεωτικά ως επιτηρητές συναδέλφους με αντάλλαγμα ένα ρεπό. Το Υπουργείο Παιδείας ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για άμισθη εργασία σε αυτές τις εξωδιδακτικές διαδικασίες. Η απόφαση της ΟΛΜΕ για 3ώρη στάση εργασίας είχε σαν στόχο να καλύψει τους συναδέλφους που αναγκάζονταν να πάνε με αυτούς τους όρους ως επιτηρητές. Πριν στεγνώσει το μελάνι του αντεργατικού εκτρώματος Χατζηδάκη το Υπουργείο Παιδείας το εφαρμόζει στην εκπαίδευση και το επικαλείται για να σύρει την Ομοσπονδία στα δικαστήρια. Μιλάνε για 4ημερη προθεσμία γνωστοποίησης, διάθεση προσωπικού ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας και προσωπικού ασφαλείας, τήρηση της υποχρέωσης δημοσίου διαλόγου και όλα αυτά για μια στάση εργασίας, τα οποία όμως δεν προβλέπονται καν για τους εκπαιδευτικούς.

Η τακτική της «σιδηράς κυρίας» του ΥΠΑΙΘ  να χτυπά κάθε δημοκρατικό συνδικαλιστικό και εργασιακό δικαίωμα των εργαζομένων  και να χρησιμοποιεί γκεμπελίστικες μεθόδους προπαγάνδας για να εξαπατήσει την κοινή γνώμη θα πέσει στο κενό. Άλλωστε, στο σύνολο της η κοινωνία και η εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικοί, την έχουν κηρύξει στη συνείδησή τους ανεπαρκέστατη και ανεπιθύμητη.

Η ανάλγητη αυτή υπουργός Παιδείας:

που απέτυχε παταγωδώς να προστατεύσει μαθητές και εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια της πανδημίας,

που έκλεισε τα σχολεία περισσότερο  διάστημα από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο λόγω της ανικανότητάς της να πάρει ουσιαστικά υγειονομικά μέτρα,

που αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη εν μέσω πανδημίας, όταν σε όλες τις χώρες μειωνόταν

που, με την ανεπάρκειά της, μετέτρεψε την τηλεκπαίδευση σε πλήρες φιάσκο

που απέκλεισε χιλιάδες μαθητές/τριες από την εκπαιδευτική διαδικασία

που άλλαξε το σύστημα εισαγωγής αιφνίδια, αδιαφορώντας για τον κόπο και την προετοιμασία των μαθητών/τριών

που αυστηροποίησε τους όρους προαγωγής και απόλυσης και επανέφερε την τράπεζα θεμάτων, αδιαφορώντας για την ψυχολογία των μαθητών/τριών

που θέσπισε την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, αποκλείοντας δεκάδες χιλιάδες μαθητές/τριες από τα ΑΕΙ για τους στείλει πελάτες στους σχολάρχες-χορηγούς του κόμματός της

που διέλυσε εκπαιδευτικά, μαθησιακά και ψυχολογικά την πιο πολύπαθη γενιά μαθητών/τριών

τολμά να κατηγορεί για αδιαφορία για τον κόπο και την ψυχική υγεία των μαθητων/τριών τους/τις εκπαιδευτικούς:

που στήριξαν τους μαθητές/τριες σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας

που ανέλαβαν όλο το βάρος της τηλεκπαίδευσης

που αγόρασαν από τον πενιχρό μισθό τους εξοπλισμό για να ανταπεξέλθουν στην τηλεκπαίδευση

που ολομόναχοι/ες προσπαθούσαν να επιμορφωθούν και στις τεχνολογικές και στις διδακτικές απαιτήσεις  της τηλεκπαίδευσης

που δούλεψαν ατελείωτες ώρες, πέρα από το ωράριό τους, για να κρατήσουν όρθιο το δημόσιο σχολείο

που αντιμετωπίστηκαν ως εμπορεύματα από την υπουργό, που ξεπούλησε παράνομα τα προσωπικά τους δεδομένα

που ρίσκαραν την υγεία τους και της οικογένειας τους, εργαζόμενοι/ες σε αίθουσες κλουβιά με ανεπίτρεπτο συνωστισμό.

Η δε επίκλησή της για «δημόσιο διάλογο», είναι το λιγότερο υποκριτική. Να της υπενθυμίσουμε ότι όταν οι σύλλογοι διδασκόντων των σχολικών μονάδων συνεδρίαζαν και αποφάσιζαν με συντριπτικές πλειοψηφίες κατά της μετατροπής των σχολείων τους σε Πρότυπα, η υπουργός κώφευε. Όταν η ΟΛΜΕ, πριν και μετά τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, έθετε τα αιτήματά του κλάδου στην υπουργό, αυτή κώφευε. Η Ομοσπονδία μας έχει ζητήσει επανειλημμένως συναντήσεις με την υπουργό για να υπάρξει διάλογος για διάφορα ζητήματα κι αυτή δεν μπαίνει στον κόπο ούτε να απαντήσει για το αν και πότε  θα γίνει συνάντηση.

Κατά τον ίδιο τρόπο, αρνούμενη κάθε ουσιαστικό διάλογο εδώ και δύο χρόνια, άλλαξε αιφνιδίως τις εκλογικές διαδικασίες των ΥΣ, με προφανή στόχο τον πλήρη έλεγχό τους από την ίδια, διόρισε Δ/ντες Δ.Ε. έξω από κάθε προβλεπόμενη διαδικασία, θέσπισε την ισοτιμία των πτυχίων των ΑΕΙ με τα κολέγια, μετέτρεψε τη μαθησιακή διαδικασία σε ριάλιτι επιβάλλοντας κάμερες στην τάξη, έδωσε χωρίς έγκριση τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών/τριων βορά στις πολυεθνικές, άλλαξε τα ωρολόγια προγράμματα εξοβελίζοντας τις κοινωνικές επιστήμες και την καλλιτεχνική παιδεία, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών/τριών και των εργασιακών συνθηκών των ειδικοτήτων αυτών, επέβαλε μία απαράδεκτη αξιολόγηση των σχολείων, που ο εκπαιδευτικός κλάδος συνολικά απέρριψε, μετέτρεψε δεκάδες σχολεία σε Πρότυπα και Πειραματικά παρά την εκ των προτέρων εκφρασμένη αντίθεση των εκπαιδευτικών των σχολείων αυτών, επιχείρησε να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε αστυνόμους στα υπό κατάληψη σχολεία, τσάκισε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών…

Η λίστα δεν έχει τελειωμό. Σε όλες τις νομοθετήσεις, στις οποίες προχώρησε χωρίς κανένα προηγούμενο διάλογο, δεν αποδέχτηκε ούτε εκ των υστέρων καμία από τις προτάσεις της ΟΛΜΕ και της εκπαιδευτικής κοινότητας, που θα είχαν προλάβει και θα είχαν επιλύσει τα τεράστια προβλήματα που επέφερε η πολιτική της.

Είναι προφανές ότι, με αυτήν την πρωτοφανή, αυταρχική και επικίνδυνη για τη δημοκρατία τακτική, που θυμίζει άλλες εποχές, η υπουργός επιλέγει, αντί να επιβραβεύσει τους/τις εκπαιδευτικούς που κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο και σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, να καταπατήσει και πάλι τα δικαιώματά τους, να τους κατασυκοφαντήσει και να ανοίξει πόλεμο με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Την ενημερώνουμε ότι αυτόν τον πόλεμο δεν μπορεί να τον κερδίσει και της συνιστούμε να μελετήσει την ιστορία και τα αποτελέσματα όσων προηγούμενων υπουργών Παιδείας επέλεξαν να διαλύσουν τη δημόσια εκπαίδευση και να καταπατήσουν τα δημοκρατικά δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών/τριων.

Αυτή είναι η κ. Κεραμέως. Ανεπαρκής, ανεπιθύμητη και επικίνδυνη. Η μόνη υπηρεσία που μπορεί πλέον να προσφέρει στη δημόσια εκπαίδευση είναι η παραίτησή της.

Ο αυταρχισμός της κυβέρνησης δεν θα περάσει!

Η δημοκρατία θα νικήσει!

 

Η Γραμματεία των ΣΥΝΕΚ

Ετικέτες: ΑπεργίαΚΕΡΑΜΕΩΣΟΛΜΕΠειραματικόΠρότυποΣΥΝΕΚΣΧΟΛΕΙΑΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Μητσοτάκης: 150 ευρώ στους νέους για να κάνουν εμβόλιο- «να τσιμπήσουν την ευκαιρία και να τσιμπηθούν με ένα εμβόλιο» (video)

Επόμενο άρθρο

Νίκος Φίλης: «Φτήνιες» Μητσοτάκη, αλλά η νεολαία δεν «τσιμπάει»

Σχετικά Άρθρα

Δύο 7χρονοι μαθητές φέρεται να ξυλοκόπησαν 9χρονο: Το παιδί λίγο καιρό πριν φέρεται να «έπεσε» θύμα ασέλγειας από τον πατέρα του (video)

Σχολεία: Πότε θα ανοίξουν τη νέα χρονιά – Ανατροπή και αλλαγές

6 Ιουνίου, 2024

Σχολεία: H 11η Σεπτεμβρίου είναι η ημερομηνία που ορίζεται ως η επίσημη έναρξη των μαθημάτων. Ωστόσο, αν αυτή η ημέρα...

Καταγγελίες για βιασμούς μαθητριών: «Φοβάμαι ότι είναι η αρχή μιας μεγάλης ιστορίας» (video)

Μπαράζ απειλητικών mail για βόμβα σε σχολεία της Αττικής – «Θα σας ανατινάξουμε»

29 Μαΐου, 2024

Μεγάλη είναι η αναστάτωση που επικρατεί σε πολλά σχολεία της Αττικής, καθώς υπάρχει απειλής για βόμβα. Συγκεκριμένα εστάλη mail σε...

Πιερρακάκης: Τα Πειραματικά αποτελούν πυλώνα της στρατηγικής μας για τη διαρκή βελτίωση των σχολείων μας

Πιερρακάκης: Τα Πειραματικά αποτελούν πυλώνα της στρατηγικής μας για τη διαρκή βελτίωση των σχολείων μας

17 Μαΐου, 2024

Την δημόσια κλήρωση για την εισαγωγή των υποψήφιων μαθητών/τριών στα Πειραματικά Σχολεία παρακολούθησε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυρ....

Πρότυπα-Πειραματικά: Λήγει σήμερα  η υποβολή αιτήσεων των υποψηφίων μαθητών -Ολες οι δαδικασίες

Πειραματικά σχολεία: Σήμερα η κλήρωση για 3.003 θέσεις

17 Μαΐου, 2024

Σχεδόν 11.000 οι αιτήσεις για τα πειραματικά σχολεία. Για σήμερα Παρασκευή (17/5) έχει προγραμματιστεί η διεξαγωγή της δημόσιας κλήρωσης για...

Πανελλήνιες 2023: Αυτά είναι τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική

Το χρονοδιάγραμμα για τις Πανελλαδικές εξετάσεις – Πότε θα κλείσουν τα σχολεία Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας

7 Μαΐου, 2024

Πανελλαδικές εξετάσεις: Πότε θα είναι τα ενδιάμεσα κενά των ειδικών μαθημάτων Οι Πανελλαδικές εξετάσεις βρίσκονται προ των πυλών και σε...

Επόμενο άρθρο
filis-Νίκος Φίλης

Νίκος Φίλης: «Φτήνιες» Μητσοτάκη, αλλά η νεολαία δεν «τσιμπάει»

Υπουργείο Παιδείας4s

Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας - Υποχρεωτική η θερινή υπηρεσία για τους αποσπασμένους

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.