Τι συζητήθηκε στη συνάντηση της υπουργού Παιδείας με την αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης και οι στρατηγικοί μεταρρυθμιστικοί άξονες” βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, με την αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για τον Ανταγωνισμό και την Ψηφιακή Πολιτική, Μαργκρέτε Βεστάγκερ (Margrethe Vestager), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η κ. Κεραμέως ανέπτυξε στην κ. Βεστάγκερ τους πέντε βασικούς πυλώνες των μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία: “αναβάθμιση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων, συμπερίληψη, αυτονομία και αξιολόγηση, σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειας και της διεθνοποίησης του εκπαιδευτικού μας συστήματος”.
Αναφερόμενη στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, η κ. Κεραμέως ανέλυσε, ότι στοχεύουν στην ενίσχυση του ψηφιακού εξοπλισμού σχολείων και μαθητών, στην ενίσχυση των δικτύων, την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων, και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών.
«Αξιοποιώντας το ψηφιακό άλμα που συντελέστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συνεχίζουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης», ανέφερε στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, η υπουργός Παιδείας.