Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Σοβαρή καταγγελία εκπαιδευτικών στην Ικαρία για την επίσκεψη του πρωθυπουργού - Newspedia.gr

Σοβαρή καταγγελία εκπαιδευτικών στην Ικαρία για την επίσκεψη του πρωθυπουργού

Ξεσήκωσαν Σαββατιάτικα τους μικρούς μαθητές για την φωτογράφιση

Η επικοινωνία όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν ο πρωθυπουργός, είναι αυτό που τον ενδιαφέρει, και όχι η ουσία.

Με μοναδικό του όπλο στη φαρέτρα, την επικοινωνιακή πολιτική, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεσήκωσε Σαββατιάτικα του μαθητές της Ικαρίας προκειμένου να δείξει στις κάμερες και στους ψηφοφόρους του ότι ενδιαφέρεται για τους ακρίτες μαθητές.

Ο φωτογραφικός φακός τον «συνέλαβε» ωστόσο με τα χέρια στις τσέπες, γνωστό επικοινωνιακό ατόπημα που επαναλαμβάνει όλο και πιο συχνά το τελευταίο διάστημα, παρά τις επανειλημμένες εισηγήσεις της επικοινωνιακής του ομάδας, να το σταματήσει.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ικαρίας – Φούρνων, οι μαθητές αναγκάστηκαν να μεταβούν στις τάξεις τους, στο σχολείο προκειμένου να ενισχύσουν το επικοινωνιακό σόου του πρωθυπουργού.

Τους έβαλαν να γράψουν και μήνυμα για καλωσόρισμα…

«Χθες, Σάββατο 6 Φεβρουαρίου, στη σύντομη παρουσία του στη Θύμαινα, ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης επισκέφτηκε το δημοτικό σχολείο της περιοχής.

Για τις ανάγκες της φιέστας που οργανώθηκε και του επικοινωνιακού τρικ επιστρατεύτηκαν οι μαθητές του σχολείου που κανονικά, μέρα Σάββατο, θα έπρεπε να είναι κλειστό.

Είναι υποκριτικό το ενδιαφέρον του πρωθυπουργού για τους μαθητές, ενώ η κυβέρνησή του προχωράει σε σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων, που οδηγούν ακόμα και σε κλείσιμο τμημάτων. 

Ένα από αυτά είναι και η αξιολόγηση, που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη υποβάθμιση των σχολείων. Η έκθεση Πισσαρίδη άλλωστε, που ασκεί επίδραση στο έργο της, δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών καθώς αναφέρει ότι το κόστος ανά ώρα επαφής δασκάλου/καθηγητή και μαθητή στην Ελλάδα είναι πολύ υψηλό.

Καταγγέλουμε την υποκρισία τους και διαμηνύουμε ότι μαζικά και ενωτικά θα αποτρέψουμε τα σχέδια τους.»

Πηγή

Exit mobile version