Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Σήμερα Δευτέρα, εκδικάζεται η αγωγή κατά της ΔΟΕ για την απεργία-αποχή από την εφαρμογή αποφάσεων για τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα - Newspedia.gr

Σήμερα Δευτέρα, εκδικάζεται η αγωγή κατά της ΔΟΕ για την απεργία-αποχή από την εφαρμογή αποφάσεων για τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα

δικαστήριο

Σήμερα Δευτέρα εκδικάζεται η αγωγή της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως κατά της ΔΟΕ για την απεργία-αποχή από την εφαρμογή αποφάσεων για τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα, η προγραμματισμένη για σήμερα εκδίκαση της προσφυγής , η οποία είχε προγραμματιστεί για την περασμένη Πέμπτη αλλά αναβλήθηκε μετά από αίτημα του κορυφαίου συνδικαλιστικού οργάνου των δασκάλων και νηπιαγωγών.

Στο μεταξύ η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ έχουν προγραμματίσει για σήμερα  Δευτέρα, στις 12:30 το μεσημέρι, συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα δικαστήρια της Ευελπίδων, ενώ ταυτόχρονα κήρυξαν τρίωρη στάση εργασίας, προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή των εκπαιδευτικών.

Υπενθυμίζεται ότι η υπουργός Παιδείας κατέθεσε κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών   κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), ζητώντας την εφαρμογή του νόμου που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων και ειδικότερα τα άρθρα 92 και 93 του ν. 4823/2021 που αφορούν στον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο-Μέντορα.

Το υπουργείο ζητά από το Δικαστήριο να κρίνει παράνομη την κηρυχθείσα από τη ΔΟΕ απεργία – αποχή από κάθε καθήκον που σχετίζεται με τους νέους θεσμούς του Ενδοσχολικού Συντονιστή και του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα, οι οποίοι, όπως τονίζεται στην αγωγή , “έχουν ρόλους υποστηρικτικούς του έργου των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας εν γένει, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου”.

Exit mobile version