Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Σχολεία: Αρχίζουν από φέτος οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα - Newspedia.gr

Σχολεία: Αρχίζουν από φέτος οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα

Στιγμιότυπο από το 6ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας, Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022. Τα σχολεία επαναλειτούργησαν μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων με την εφαρμογή νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού. (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού και της Γ’ Γυμνασίου, έως 6000 από κάθε τάξη, θα πάρουν μέρος στις πρώτες εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα.

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης δημοτικού και της Γ’ τάξης του Γυμνασίου θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέρος στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα (ελληνική “PISA”), οι οποίες ξεκινούν από φέτος σε εθνικό επίπεδο, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας.

Οι μαθητές θα εξεταστούν στη Γλώσσα-κατανόηση κειμένου και στα Μαθηματικά.

Πιλοτικά κατά τη φετινή σχολική χρονιά οι εξετάσεις θα διεξαχθούν εντός Μαΐου σε εθνικό επίπεδο, με αντιπροσωπευτικό δείγμα έως 6.000 μαθητών και μαθητριών Δημοτικού και έως 6.000 Γυμνασίου, σε έως 600 σχολικές μονάδες όλων των τύπων, όλης της επικράτειας. Τα αποτελέσματα θα συλλέγονται ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται στους βαθμούς των μαθητών, ενώ οι μαθητές θα κληθούν να απαντήσουν σε ένα εύρος ερωτήσεων κλειστού τύπου. Οι διαγωνιστικές αυτές εξετάσεις θα επαναλαμβάνονται ετησίως.

Μετά τις δύο πρώτες σχολικές χρονιές και όταν αρχίσει η εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, «το σύστημα αυτό θα προσεγγίσει τη φιλοσοφία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, προκειμένου να εντοπιστούν, αφενός ποια σημεία τους έχουν κατακτήσει οι μαθητές μας, αφετέρου οι βελτιωτικές κινήσεις, κυρίως σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας που θα πρέπει να ενσωματωθούν», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, αναφέρεται στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων σημειώνει ότι «η περιοδική αποτύπωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων είναι προαπαιτούμενο για τον εντοπισμό εκπαιδευτικών αναγκών, για την κατανόηση τυχόν προβλημάτων και, συνακόλουθα, την επίλυσή τους, με στόχο τη συνολική βελτίωση της εκπαίδευσης της χώρας μας».

Exit mobile version