Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Οργή Οικονομικού Επιμελητηρίου και ΤΕΕ για το νυχτερινό “πραξικόπημα” Κεραμέως

18 Δεκεμβρίου, 2020
Σε Εκπαιδευτική πολιτική, Υπ. Παιδείας
Τροπολογία για Πρόσληψη αναπληρωτών Νοσηλευτών στα σχολεία
2
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Για απαξίωση του επιστημονικού επιπέδου των οικονομολόγων και ψήφιση τροπολογίας ερήμην χωρίς διάλογο κατηγορεί την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, Κωνσταντίνος Κόλλιας, για την εγγραφή σε ΤΕΕ-ΟΕΕ μόνο με πτυχίο κολεγίου

Τη σφοδρή αντίδραση του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος προκάλεσε η εκπρόθεσμη τροπολογία που κατέθεσε αιφνιδιαστικά το απόγευμα της Πέμπτης, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σύμφωνα με την οποία Τεχνικό Επιμελητήριο και Οικονομικό Επιμελητήριο υποχρεούνται να εγγράφουν πτυχιούχους κολεγίων, οι οποίοι θα έχουν ίδια δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος με αυτά των πτυχιούχων των δημοσίων ελληνικών Πανεπιστημίων.

Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Κωνσταντίνος Κόλλιας, κάνει λόγο για «περαιτέρω υποβάθμιση της σχετικής αξιολόγησης».

Επιπλέον, τονίζει πως γεγονός ότι αρμόδιο για να γνωμοδοτεί επί του θέματος ορίζεται ένα τμήμα του Υπουργείου Παιδείας «μειώνει το κύρος της διαδικασίας, απαξιώνει την ίδια την αναγνώριση και οδηγεί στην πλήρη απαξίωση του επιστημονικού επιπέδου των οικονομολόγων».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μόνιμοι διορισμοί 6.211 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Οι πίνακες με τα ονόματα

Σχολεία: Πρώτο κουδούνι με διορισμούς 10.000 εκπαιδευτικών

Ο Κωνσταντίνος Κόλλιας διερωτάται γιατί η Νίκη Κεραμέως «επέλεξε να προχωρήσει σε αυτή την απαράδεκτη απόφαση, χωρίς να μας καλέσει, ως τον αρμόδιο επιστημονικό φορέα, να συζητήσουμε επί του θέματος, όταν έχουμε επανειλημμένα ζητήσει συνάντηση».

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος σημειώνει καταληkτικά ότι οι κοινοτικές οδηγίες, τις οποίες επικαλείται η υπουργός Παιδείας, «δεν έχουν καμία απολύτως εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση».

Υπενθυμίζεται ότι σφοδρή ήταν και η αντίδραση του προέδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Γ. .Στασινού.

Το ΤΕΕ με μια σκληρή ανακοίνωση του προέδρου του κ. Γ.Στασινού, τονίζει ότι η τροπολογία για τα κολέγια κατατέθηκε τελευταία στιγμή, εν κρυπτώ, χωρίς διάλογο με τους επιστημονικούς φορείς και η επιλογή των διατάξεων και του περιεχομένου τους αποτελεί ξεκάθαρα επιλογή του Υπουργείου Παιδείας
Εντονότατη αντίδραση του ΤΕΕ εκδηλώθηκε σήμερα για τη χθεσινή αιφνιδιαστική τροπολογία της κ.Κεραμέως, η οποία δεν συζητήθηκε καν αφού κατατέθηκε εκπρόθεσμα, και υποχρεώνει τα επιμελητήρια να εγγράφουν αποφοίτους κολεγίων αφαιρώντας τους την αρμοδιότητα να κρίνουν τις αιτήσεις.

Το ΤΕΕ με μια σκληρή ανακοίνωση του προέδρου του κ. Γ.Στασινού, τονίζει ότι η τροπολογία αυτή κατατέθηκε τελευταία στιγμή, εν κρυπτώ, χωρίς διάλογο με τους επιστημονικούς φορείς, τονίζει ότι επιλογή των διατάξεων και του περιεχομένου τους αποτελεί ξεκάθαρα επιλογή του Υπουργείου Παιδείας και δεν έχει καμία σχέση η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – ούτε η σχετική κοινοτική οδηγία.

Ουσιαστικά δηλαδή καταγγέλει για νυχτερινό κοινοβουλευτικό “πραξικόπημα” την κ.Κεραμέως και υποστηρίζει ότι οι ρυθμίσεις αυτές είναι και αντισυνταγματικές.

Και -το σημαντικότερο- σημειώνει ότι οι εμπνευστές της μεταφοράς αρμοδιοτήτων στους μηχανισμούς των Υπουργείων θα καταλάβουν πολύ σύντομα αυτό που η κοινωνία και η δικαιοσύνη, στον ανώτατο βαθμό, γνωρίζουν καλά: το γιατί συμβαίνει αυτό…

“Θα το καταλάβουν στον πρώτο σεισμό, στην πρώτη πλημμύρα, στην πρώτη παραβίαση πληροφοριακών συστημάτων, στο πρώτο βιομηχανικό ή εργατικό ατύχημα, στο πρώτο πρόβλημα ασφάλειας τροφίμων”

Αναμένονται ανακοινώσεις κι άλλων επιμελητηρίων (πχ Οικονομικό) αλλά και εκπαιδευτικών, ενώ ενδιαφέρον θα έχει και η στάση του ΔΣΑ, ο οποίος εδω και χρόνια έχει ρυθμίσει με δικές του ενέργειες τον τρόπο εγγραφής αποφοίτων κολεγίων στο σύλλογο, κατόπιν εξετάσεων.

Επίσης υπάρχουν κι άλλα επαγγέλματα (πχ φυσιοθεραπευτές) που βρίσκονται σε διαμάχη με τα κολέγια για τις εγγραφές των αποφοίτων τους, ενώ και το ΑΣΕΠ με παλαιότερες αποφάσεις του έχει εμπλακεί στο ζήτημα πλήρους κατοχύρωσης των κολεγίων, που η κ.Κεραμέως προωθεί εδώ και καιρό και τώρα βρήκε ευκαιρία να περάσει με αυτό τον τρόπο.

Φυσικά με το θέμα θα ασχοληθούν και οι πρυτάνεις των ΑΕΙ στη σημερινή τους σύνοδο, που ξεκίνησε με πολλούς να έχουν εκνευριστεί από τον αιφνιδιασμό και να μιλούν για αντισυνταγματικότητα της τροπολογίας.

Όλη η ανακοίνωση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας:

Μετά την ξαφνική κατάθεση από το Υπουργείο Παιδείας, σε νομοσχέδιό του για την επαγγελματική εκπαίδευση, τροπολογίας που αφορά την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων και επαγγελματικής ισοδυναμίας, η οποία με τις ρυθμίσεις που εισάγει απαξιώνει το ΤΕΕ, το επάγγελμα του μηχανικού και τις σπουδές στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε:

«Με μια αιφνιδιαστική πρωτοβουλία το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε τροπολογία, με πρωτοβουλία της κυρίας Κεραμέως, για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων όσων σπούδασαν κάποια θέματα μηχανικών στην αλλοδαπή. Και βάζει μπροστά, ψευδόμενο, το κοινοτικό δίκαιο και τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Αποτελεί ντροπή να κοροϊδεύει το Υπουργείο τους βουλευτές και τους πολίτες ότι δήθεν είναι υποχρεωμένο από αιτιολογημένη γνώμη της Κομισιόν να αλλάξει με αυτές τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις τη νομοθεσία για την αναγνώριση προσόντων.

Η επιλογή των διατάξεων και του περιεχομένου τους αποτελεί ξεκάθαρα επιλογή του Υπουργείου Παιδείας και δεν έχει καμία σχέση η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – ούτε η σχετική κοινοτική οδηγία. 

Αρέσει δεν αρέσει, σε οποιονδήποτε, η χώρα έχει Σύνταγμα και η Ευρώπη ιδρυτικές συνθήκες. Ουδείς μπορεί να τα διαστρεβλώνει, ούτε στο πνεύμα, ούτε στο γράμμα τους.

Τον φόβο για το τι σημαίνουν αυτές οι ρυθμίσεις τον αποδεικνύει η μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας: η τροπολογία κατατέθηκε τελευταία στιγμή, εν κρυπτώ, χωρίς διάλογο με τους επιστημονικούς φορείς.

Αποτελεί απλή δικαιολογία και στάχτη στα μάτια των βουλευτών και των πολιτών ο ισχυρισμός ότι αυτό γίνεται για την επιτάχυνση των διαδικασιών.

Η ανάθεση της αρμοδιότητας σε ένα τμήμα του Υπουργείου Παιδείας, το ΑΤΕΕΝ, θα επιτύχει το ακριβώς αντίθετο.

Γνωρίζουν καλά όλοι την ταχύτητα έκδοσης αποφάσεων και διεκπεραίωσης διαδικασιών για την οποία φημίζεται άλλωστε η δημόσια διοίκηση.

Και ειδικά το Υπουργείο Παιδείας, ειδικά στα θέματα επαγγελματικών δικαιωμάτων, θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικό: στις δικές του παλινδρομήσεις και επιλογές, διαχρονικά, οφείλεται η παραπομπή της χώρας στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, ακόμη και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για τις καθυστερήσεις στη διοικητική διαδικασία αναγνώρισης προσόντων ή πτυχίων. 

Πάει πολύ τώρα το Υπουργείο να κουνάει το δάκτυλο στους επαγγελματικούς φορείς. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει. Και χρειάζεται και φιλότιμο…

Η ποιότητα στην επαγγελματική εκπαίδευση, ιδίως στον χώρο των μηχανικών, δεν υπηρετείται από καμία προσπάθεια εξίσωσης προς τα κάτω.

Τι αριστεία είναι αυτή που θέλει κριτές των επαγγελματικών προσόντων τους απρόσωπους γραφειοκράτες μανδαρίνους των υπουργείων και όχι την κρίση των συναδέλφων κάθε ενδιαφερόμενου;

Την έννοια και μέθοδο Peer-to-Peer (ομότιμος προς ομότιμο), την πλέον καθιερωμένη σε όλες τις επιστημονικές κρίσεις ανά τον κόσμο, θα έπρεπε, λογικά, να τη γνωρίζει πολύ καλά η Υπουργός Παιδείας…

Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι με βάση και την κοινοτική νομοθεσία και την λογική θέματα ισοδυναμίας και ισοτιμίας επαγγελματικών προσόντων τα κρίνουν οι ίδιοι οι επαγγελματικοί φορείς.

Για παράδειγμα, που γνωρίζει καλά η δικηγόρος Υπουργός Παιδείας, με εσωτερικές διαδικασίες κρίνει αντιστοίχως τα θέματα του δικηγορικού επαγγέλματος ο ΔΣΑ.

Είναι απορίας άξιο πώς και γιατί το Υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας δεν μπορεί να κάνει το ίδιο στα θέματα μηχανικών… Άραγε θεωρεί ότι το ΤΕΕ δεν είναι φερέγγυο;

Θεωρεί άραγε το Υπουργείο Παιδείας ότι κακώς έχει αναθέσει η Πολιτεία στο ΤΕΕ δημόσια εξουσία σε τόσες άλλες λειτουργίες; Και που βασίζεται, άραγε, τέτοια κρίση και διάκριση κατά του τεχνικού κόσμου της χώρας;

Και κάτι ακόμη πιο σημαντικό από όλα τα άλλα: το επάγγελμα του μηχανικού είναι νομοθετικά ρυθμιζόμενο και έχει ειδικά επαγγελματικά δικαιώματα γιατί αφορά, εν τέλει, την προστασία της ανθρώπινης ζωής και του δημοσίου συμφέροντος.

Οι εμπνευστές της μεταφοράς αρμοδιοτήτων στους μηχανισμούς των Υπουργείων θα καταλάβουν πολύ σύντομα αυτό που η κοινωνία και η δικαιοσύνη, στον ανώτατο βαθμό, γνωρίζουν καλά: το γιατί συμβαίνει αυτό…

Θα το καταλάβουν στον πρώτο σεισμό, στην πρώτη πλημμύρα, στην πρώτη παραβίαση πληροφοριακών συστημάτων, στο πρώτο βιομηχανικό ή εργατικό ατύχημα, στο πρώτο πρόβλημα ασφάλειας τροφίμων. Οι επιλογές στα θέματα επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν είναι απλά θέματα αγοράς, δεν είναι ουδέτερες διοικητικές διαδικασίες, είναι θέματα υγείας, ασφάλειας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής.

Αν οι εμπνευστές των απαράδεκτων ρυθμίσεων για τη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων μηχανικών δεν αποσύρουν τις ρυθμίσεις και δεν γίνει πραγματικός, επίσημος και ουσιαστικός διάλογος με τους επιστημονικούς φορείς θα έχουν ακέραια, προσωπικά, με το ονοματεπώνυμό τους, την ευθύνη. Το ίδιο και όσοι τους υποστηρίξουν με την ψήφο τους.

Είναι η ώρα να επέμβουν όσοι έχουν πραγματικά την ευθύνη της διοίκησης στην κυβέρνηση και στην κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Υπενθυμίζουμε, όσα σταθερά επαναλαμβάνουμε τους τελευταίους μήνες:

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας τονίζει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι η ρύθμιση που προωθείται από την Κυβέρνηση με την οποία προβλέπεται αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων Κολεγίων και των ξένων Πανεπιστημίων, είναι κατάφωρα άδικη για τους Διπλωματούχους Μηχανικούς, επιζήμια για το Δημόσιο συμφέρον και ισοπεδωτική για την Δημόσια Παιδεία.

Η εκχώρηση των αρμοδιοτήτων του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) στο Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής  Νομοθεσίας  (ΑΤΕΕΝ) εξομοιώνει  το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων των Διπλωματούχων των Πολυτεχνείων, με αυτό των αποφοίτων Κολλεγίων, χωρίς την απαραίτητη διαβάθμιση Τεχνικής Ευθύνης κατά την άσκηση του επαγγέλματος και ως εκ τούτου εγείρει σημαντικά θέματα αντισυνταγματικότητας αλλά και απαξίωσης της Δημόσιας Ανώτατης Εκπαίδευσης.»

Πηγές: alfavita.gr

Ετικέτες: Επαγγελματική Εκπαίδευση και ΚατάρτισηΚΕΡΑΜΕΩΣΚολέγιαΟικονομικό ΕπιμελητήριοΤΕΕ
Share1Tweet1
Προηγούμενο άρθρο

Τράπεζα θεμάτων: Ιδού τα θέματα για τα μαθήματα της Α’ Λυκείου

Επόμενο άρθρο

Μ.Τζούφη: Η υπουργός Παιδείας νομοθετεί τη «νύχτα»

Σχετικά Άρθρα

Με τεστ δεξιοτήτων όλες οι προαγωγές στο Δημόσιο – Γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ

Με τεστ δεξιοτήτων όλες οι προαγωγές στο Δημόσιο – Γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ

21 Ιανουαρίου, 2024

Στόχος των αλλαγών είναι ένα Δημόσιο πιο ευέλικτο, πιο αξιοκρατικό και λειτουργικό, είπε η υπουργός Εσωτερικών. «Με τεστ δεξιοτήτων όλες...

Ν. Κεραμέως-ΕΚΔΔΑ για επιμορφωτικά προγράμματα δημοσίων υπαλλήλων

Ν. Κεραμέως-ΕΚΔΔΑ για επιμορφωτικά προγράμματα δημοσίων υπαλλήλων

21 Ιουλίου, 2023

Το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) επισκέφθηκε η Υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ενημερωθεί από την πρόεδρο,...

Kαθορισμός κριτηρίων και προϋποθέσεων αντιστοίχισης Τμημάτων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίου με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής

Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν 3.449 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών

24 Μαΐου, 2023

Διορισμοί εκπαιδευτικών 2023: 1.644 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 1.744 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την ολοκλήρωση...

Κραυγή αγωνίας από εκπαιδευτικούς στα νησιά: Τους διώχνουν σε… κάμπινγκ για χάρη του τουρισμού -Το υπουργείο «αγνοείται»

Κραυγή αγωνίας από εκπαιδευτικούς στα νησιά: Τους διώχνουν σε… κάμπινγκ για χάρη του τουρισμού -Το υπουργείο «αγνοείται»

18 Μαΐου, 2023

Κραυγή αγωνίας εκπέμπουν για ακόμη μια σεζόν οι εκπαιδευτικοί στα νησιά αφού λόγω της έναρξης της τουριστικής περιόδου αρκετοί από...

Nηπιαγωγεία: Από 1 Μαρτίου οι εγγραφές μαθητών

Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Πρόσκληση για κενές οργανικές θέσεις σε ΠΕ και ΔΕ

4 Μαΐου, 2023

Με απόφαση της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως εστάλη προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, η πρόσκληση για μόνιμο...

Επόμενο άρθρο
Μ.Τζούφη: Η υπουργός Παιδείας νομοθετεί τη «νύχτα»

Μ.Τζούφη: Η υπουργός Παιδείας νομοθετεί τη «νύχτα»

XARDALIAS-Χαρδαλιάς

Αυστηρό lockdown στην Κοζάνη ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.