Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πρόσκληση για άρθρα σε περιοδικό: «Μάθηση με τεχνολογίες» - Newspedia.gr

Πρόσκληση για άρθρα σε περιοδικό: «Μάθηση με τεχνολογίες»

τηλεργασία δημόσιο υπάλληλος Laptop λαπτοπ tilergsia_klimakoto_orario_1

Το ηλεκτρονικό περιοδικό «Μάθηση με τεχνολογίες» https://mag.e-diktyo.eu/  σε συνεργασία με το newspedia.gr σχεδιάζει να αφιερώσει το 8ο του τεύχος στην θεματική ενότητα  Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα στην Εκπαίδευση και καλεί όσους ενδιαφέρονται να υποβάλουν προτάσεις άρθρων [υποβολή άρθρου εδώ] μέχρι τις (deadline),σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ.

Ενδεικτική θεματολογία του τεύχους:

Λίγα λόγια για το περιοδικό

Το ηλεκτρονικό περιοδικό «Μάθηση με τεχνολογίες» εκδίδεται από την Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση e-Δίκτυο, https://e-diktyo.eu/ – https://mag.e-diktyo.eu/   ISSN: 1792-1813.

Σκοπός του περιοδικού “Μάθηση με τεχνολογίες”  είναι ο γόνιμος επιστημονικός προβληματισμός, ο δημιουργικός διάλογος και η παραγωγή νέας γνώσης αναφορικά με τη χρήση και την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση. Το περιοδικό εστιάζει ιδιαίτερα στις σύγχρονες πρακτικές χρήσης και αξιοποίησής τους, έτσι όπως διαμορφώνονται μέσα στην καθημερινότητα της τυπικής μάθησης στη σχολική τάξη, της εκπαιδευτικής μονάδας, της διοίκησης της εκπαίδευσης, αλλά και στην καθημερινή ζωή παιδιών, εφήβων και επαγγελματιών (π.χ. εκπαιδευτικών), καθώς και ευρύτερα σε κάθε συνθήκη άτυπης μάθησης.

Η δημοσίευση στο περιοδικό είναι χωρίς κόστος και το περιεχόμενο διατίθεται με άδεια CC-BY-SHA .

Exit mobile version