Influencer δημοσίευσε πολλές φωτογραφίες στα social media για να επαινέσει τη φιλόξενη ατμόσφαιρα του νησιού.
Η Λέσβος αναδείχθηκε ως ασφαλής και φιλικός προορισμός για τους ΛΟΑΤΚΙ+ ταξιδιώτες, μετά από το πρόσφατο ταξίδι της Βρετανίδας influencer Cora Harrison που διοργανώθηκε από το παράρτημα του ΕΟΤ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας.
Στο ταξίδι που συνδιοργανώθηκε από το παράρτημα Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, η Harrison επισκέφθηκε τα πολλά αξιοθέατα του νησιού, όπως τις όμορφες παραλίες, τα ιστορικά μνημεία, τα παραδοσιακά χωριά και έζησε την έντονη νυχτερινή ζωή του. Το ταξίδι ονομάζεται fam trip, ένα ταξίδι εξοικείωσης δηλαδή με διαφορετικά μέρη.
Η Βρετανίδα influencer δημοσίευσε πολλές φωτογραφίες στα social media για να επαινέσει τη φιλόξενη ατμόσφαιρα του νησιού και να τονίσει ότι είναι ένας ασφαλής προορισμός για τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα και τις ΛΟΑΤΚΙ+ οικογένειες.
Η συγκεκριμένη διαδικτυακή περσόνα έχει τουλάχιστον 250.000 επισκέψεις στο προφίλ της στο TikTok ανά μήνα, και το προφίλ της απευθύνεται σε ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια και οικογένειες (μέσω της σειράς της Making LGBTQ+ Family Travel Accessible for All).
Προώθηση του νησιού και σε βρετανικά τουριστικά γραφεία
Το ίδιο διάστημα (1-6 Ιουλίου) στην Λέσβο βρέθηκε και η Βρετανίδα ταξιδιωτική σύμβουλος Keeley Brown, στέλεχος του ταξιδιωτικού πρακτορείου Not Just Travel, πλατφόρμας που συγκεντρώνει 700 ανεξάρτητα τουριστικά γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και είναι μέρος του ταξιδιωτικού ομίλου Hays Travel.
Το fam trip υλοποίησε, επίσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, στο πλαίσιο διαγωνισμού που είχε διοργανώσει η συγκεκριμένη υπηρεσία του ΕΟΤ τον Μάιο του 2022, μέσω της πλατφόρμας TTG και των εβδομαδιαίων webinars TTG Greek Fest, όπου η κα Brown είχε αναδειχθεί νικήτρια
Σκοπός του διαγωνισμού και του ταξιδιού ήταν η προώθηση της Λέσβου ως εξαιρετικού προορισμού διακοπών και εναλλακτικού τουρισμού στα μέλη του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού δικτύου και τους πελάτες του, με την παράλληλη ενδυνάμωση της εικόνας της Ελλάδας στο δίκτυο των Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων και συμβούλων για την ενίσχυση των πωλήσεων προς τη χώρα μας.
Πηγή: alldaynews.gr