Δεν έχουν σταματήσει οι καταγγελίες και τα προβλήματα στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Μαθήτρια κάνει έκληση για βοήθεια λόγω …ακριβής τηλεκπαίδευσης.
Μαθήτρια καλείται να πληρώσει δεδομένα κινητής τηλεφωνίας λόγω τηλεκπαίδευσης.
Στην καταγγελία ότι μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων η παρακολούθηση της τηλεκπαίδευσης μέσω webex χρεώνεται κανονικά όταν γίνεται με χρήση των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας προχώρησε μαθήτρια της β’ Λυκείου στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα, η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου δημοσιεύει επιστολή μαθήτριας σχετικά με τις χρεώσεις σε μαθητές που δεν έχουν σταθερή σύνδεση στο Ίντερνετ και αναγκάζονται να αγοράζουν δεδομένα ώστε να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους.
«Δεν γνωρίζω τι άλλαξε (σ.σ μετά τα Χριστούγεννα) ούτε γιατί, το μόνο που ξέρω με βεβαιότητα είναι ότι δικαιούμαι- όπως όλοι οι μαθητές- να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματά μου χωρίς να χρειάζεται να δίνω μία περιουσία στην αγορά δεδομένων», τονίζει η μαθήτρια προσθέτοντας ότι για μία ημέρα μαθημάτων στο webex καταναλώνει μέχρι και 1,5 Gigabyte.
Αναλυτικά η επιστολή της μαθήτριας:
Αγαπητά μέλη της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου,
Απευθύνομαι σε εσάς ζητώντας ουσιαστικά βοήθεια καθώς η τηλεκπαίδευση, παρόλο που μοιάζει η μόνη λύση σε αυτές τις τόσο περίεργες και πρωτόγνωρες συνθήκες, δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.
Όταν ανακοινώθηκε η απόφαση της κυβέρνησης να “κλείσει” η χώρα άλλη μία φορά και κατά συνέπεια η μετάβαση από τη δια ζώσης εκπαίδευση στην περίφημη τηλεκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε μαθητές και εκπαιδευτικούς χωρίς σύνδεση στο internet ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στην παρακολούθηση και διεξαγωγή των μαθημάτων τους.
Πράγματι, για ένα διάστημα στα δεδομένα που χρησιμοποιούνταν για τα μαθήματα μέσω webex δεν υπήρχε χρέωση.
Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, ως μαθήτρια Λυκείου χωρίς σύνδεση WiFi στο σπίτι της, δεν είχα τη δυνατότητα να παρακολουθώ τα μαθήματα αν δεν είχα αγοράσει δεδομένα κινητής τηλεφωνίας. Η μητέρα μου επικοινώνησε με την εταιρία αλλά δεν ήξεραν να μας πουν τι συμβαίνει.
Δεν γνωρίζω τι άλλαξε ούτε γιατί, το μόνο που ξέρω με βεβαιότητα είναι ότι δικαιούμαι- όπως όλοι οι μαθητές- να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματά μου χωρίς να χρειάζεται να δίνω μία περιουσία στην αγορά δεδομένων κάθε λίγο και λιγάκι (μία μέρα μαθημάτων στο webex έχει καταναλώσει μέχρι και 1,5G). Για αυτό απευθύνομαι σε εσάς καθώς δεν μπορώ να εμπιστευτώ το Υπουργείο που δείχνει συνεχώς, με κάθε καινούργια απόφασή του ότι δεν υπολογίζει καθόλου τους μαθητές.
Αυτός ήταν ο λόγος που στέλνω σε εσάς αυτό το email. Το μόνο που ζητάω είναι να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματα των καθηγητών μου καθώς εκτός από τον εκπαιδευτικό τους ρόλο πλέον είναι για μένα το μόνο που έχει απομείνει να μου θυμίζει ότι κάποια στιγμή όλη αυτή η κατάσταση θα τελειώσει, η μόνη μου επαφή με τον “έξω κόσμο”.
Με εκτίμηση,
Μαθήτρια Β’ Λυκείου