Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Πιερρακάκης: Πριν τα Χριστούγεννα η παρέμβαση για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια – Ξεκινά το online φροντιστήριο (video)

26 Οκτωβρίου, 2023
Σε Εκπαιδευτική πολιτική, Ελλάδα, Πολιτική, Υπ. Παιδείας
Πιερρακάκης: Πριν τα Χριστούγεννα η παρέμβαση για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια – Ξεκινά το online φροντιστήριο (video)
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η κυβέρνηση θα προχωρήσει με νομοθετική πρωτοβουλία άμεσα στη Βουλή για το θέμα του κρατικού μονοπωλίου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, λέει στην ΕΡΤ και στον Απόστολο Μαγγηριάδη, ο υπουργός Παιδείας και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Μιλώντας στην εκπομπή «Επίλογος», ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε πως «Ο πυρήνας είναι το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο και το τι πρέπει να κάνουμε με αυτό ως ναυαρχίδα σε αυτές τις συζητήσεις. Αλλά από την άλλη δεν μπορεί να έχουμε μια διεθνή ιδιαιτερότητα απαγόρευσης και ένα ιδιότυπο κρατικό μονοπώλιο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό πάμε να λύσουμε λοιπόν», συμπληρώνοντας πως «γι΄αυτό το λόγο θα προχωρήσουμε με θεσμική παρέμβαση, με νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία θα έρθει άμεσα στη Βουλή, θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο πριν το τέλος αυτής της χρονιάς, για να μπορέσουμε να κινηθούμε γρήγορα και πραγματικά να αντλήσουμε από όλες εκείνες τις δυνατότητες που έχουμε τόσα χρόνια και δεν το έχουμε καταφέρει για πάρα πάρα πολλούς λόγους μάλιστα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

Σχολεία 2024: Η πρώτη αργία που φέρνει τετραήμερο ξεκούρασης για τους μαθητές

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας ο κ. Πιερρακάκης δήλωσε πως το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το Φεβρουάριο με δυο μαθήματα, τα Μαθηματικά και τη Γλώσσα και πως στόχος είναι το Σεπτέμβρη του 24, στην εκκίνηση της επόμενης σχολικής χρονιάς, να παρέχει το υπουργείο ενισχυτική διδασκαλία δωρεάν ψηφιακά για όλη την επικράτεια. Ενώ σε ό,τι αφορά τους αναπληρωτές, δήλωσε πως «το σύστημα αυτό είναι ήδη υπό διαμόρφωση, είναι ήδη σε εξέλιξη. Θεωρούμε ότι στις αρχές της επόμενης χρονιάς θα είναι έτοιμο και αυτό θα μας βοηθήσει να δούμε την πλήρη αποτύπωση των εκπαιδευτικών αναγκών».

Αναφορικά με τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ ο Υπουργός Παιδείας είπε πως «Νομίζω ότι το ορθό είναι να μην σχολιάζουμε ποτέ το τι συμβαίνει στο εσωτερικό των άλλων κομμάτων. Και αυτό θα μου επιτρέψετε να το τηρήσω. Αυτό το οποίο θα πω είναι ότι σίγουρα αυτή τη στιγμή βλέπουμε μία κινητικότητα η οποία έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχετε και από πίσω σας αυτή τη στιγμή που κάθεστε ένα γλυπτό το οποίο έχει δύο ζάρια. Νομίζω ότι οι ζαριές γενικά στην πολιτική δεν κάνουν πολύ καλό», ενώ σε ό,τι αφορά το μήνυμα των εκλογών ο κ. Πιερρακάκης είπε πως «η εντολή που έχει ο Κυριακός Μητσοτάκης και εμείς από εκείνον είναι γκάζι, όχι φρένο, μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις, αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές. Αυτές λοιπόν θα δει ο κόσμος σε όλα τα πεδία πολιτικής της κυβέρνησης και σίγουρα θα το δει στην παιδεία».

Όσα δήλωσε για την ενισχυτική διδασκαλία

«Η σύλληψη είναι απλή. Να παρέχουμε ενισχυτική διδασκαλία δωρεάν ψηφιακά για όλη την επικράτεια, για όλους εκείνους τους μαθητές οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην παροχή της υπηρεσίας. Η ιδέα είναι σε πρώτο επίπεδο να βιντεοσκοπήσουμε το σύνολο της ύλης, δηλαδή όλα τα μαθήματα να μπορούν να μπορεί να τα δει ένας μαθητής οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί από το σπίτι του για να μπορέσει όταν έχει χάσει ένα μάθημα ή αν θέλει να ξαναδεί ένα μάθημα, να αξιοποιήσει αυτό το υλικό.

Αυτό το επίπεδο ξεκινάει τον Φεβρουάριο με δύο μαθήματα Μαθηματικά και Γλώσσα. Όλες οι τάξεις μέχρι και δευτέρα λυκείου θα βιντεοσκοπήσουμε το μάθημα, να το πω έτσι, ενός εκπαιδευτικού από την αρχή μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Ο στόχος είναι το Σεπτέμβρη του 24, στην εκκίνηση της επόμενης σχολικής χρονιάς να έχουμε όλα τα εργαλεία τα οποία αναφέρω. Το δεύτερο επίπεδο είναι τα μαθήματα των πανελληνίων, να μπορεί κανείς ζωντανά να τα βλέπει και να συμμετέχει σε αυτά. Και το τρίτο να μπορεί να κάνει και ερωτήσεις απαντήσεις. Να λύνονται απορίες μέσα από αυτό το εργαλείο».

Όσα δήλωσε για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια

«Ο πυρήνας είναι το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο και το τι πρέπει να κάνουμε με αυτό ως ναυαρχίδα σε αυτές τις συζητήσεις. Αλλά από την άλλη δεν μπορεί να έχουμε μια διεθνή ιδιαιτερότητα απαγόρευσης και ένα ιδιότυπο κρατικό μονοπώλιο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό πάμε να λύσουμε λοιπόν.

Το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο και η υφιστάμενη ανάγνωση του ενωσιακού, του διεθνούς δικαίου και της ελληνικής συνταγματικής έννομης τάξης μας επιτρέπουν να προχωρήσουμε. Και ακριβώς γι αυτό το λόγο θα προχωρήσουμε με θεσμική παρέμβαση, με νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία θα έρθει άμεσα στη Βουλή, θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο πριν το τέλος αυτής της χρονιάς, για να μπορέσουμε να κινηθούμε γρήγορα και πραγματικά να αντλήσουμε από όλες εκείνες τις δυνατότητες που έχουμε τόσα χρόνια και δεν το έχουμε καταφέρει για πάρα πάρα πολλούς λόγους μάλιστα».

Όσα δήλωσε για τους αναπληρωτές

«Είναι δεδομένο ότι πρέπει να πάμε σε μόνιμες προσλήψεις, σε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Αυτό έχει ήδη γίνει σε μεγάλο βαθμό. Έτσι τα τελευταία τέσσερα χρόνια είχαμε 28.000 μόνιμους διορισμούς. Αλλά σε πρώτο επίπεδο χρειαζόμαστε ένα καλύτερο σύστημα αποτύπωσης των εκπαιδευτικών αναγκών. Έχουμε πάρα πολλές σχολικές μονάδες, χιλιάδες σχολικές μονάδες σε όλη τη χώρα, έχουμε χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Το πώς τα κενά αυτά, όπως αποτυπώνονται, θα σας έλεγα σήμερα στο χάρτη ή στην υφιστάμενη διαδικασία, μεταφράζονται σε προσλήψεις εκπαιδευτικών, είναι κάτι το οποίο μας απασχολεί.

Θεωρούμε ότι μπορεί να βελτιωθεί κατά πολύ ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτό, έτσι ώστε πραγματικά να αποτυπώνονται οι ανάγκες. Να το πω απλά το σύστημα αυτό είναι ήδη υπό διαμόρφωση, είναι ήδη σε εξέλιξη. Θεωρούμε ότι στις αρχές της επόμενης χρονιάς θα είναι έτοιμο και αυτό θα μας βοηθήσει να δούμε την πλήρη αποτύπωση των εκπαιδευτικών αναγκών.

Δηλαδή αυτό πρακτικά, αυτό το ψηφιακό σύστημα πώς θα βοηθήσει τους αναπληρωτές και πώς θα βοηθήσει και τα ίδια τα σχολεία και τους μαθητές στα σχολεία; Καταρχήν στους αναπληρωτές υπάρχει το εξής πρόβλημα, ενημερώνονται πάρα πολύ αργά και ταλαιπωρούνται.

Το κόστος είναι πολύ μεγάλο για τους ίδιους, τις οικογένειές τους κλπ. Η διαδικασία όλη αυτή πρέπει να έρθει πιο νωρίς. Το σύστημα αυτό λοιπόν θα μας επιτρέψει η διαδικασία αυτή να έρθει πιο νωρίς. Η σύλληψη είναι το ότι έχουμε εν πολλοίς, με εξαίρεση την πρώτη δημοτικού αποτυπωμένο, τον σχολικό πληθυσμό. Ξέρουμε δηλαδή χοντρικά θα σας πω με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια ποιες είναι οι απαιτήσεις. Ξέρουμε επίσης ποια είναι η κείμενη νομοθεσία, δηλαδή υπό ποιες προϋποθέσεις χρειάζονται, πόσοι εκπαιδευτικοί που αυτό το οποίο δεν έχουμε αποτυπωμένο ψηφιακά στην πληρότητά του, είναι με βάση όλα αυτά να ορίζουμε ποιες είναι οι εκπαιδευτικές ανάγκες.

Αυτό ακόμη δεν το έχουμε κατακτήσει. Θα το κατακτήσουμε τώρα με όλα τα εργαλεία τα οποία αποκτούμε από το Ταμείο Ανάκαμψης, τα ψηφιακά εργαλεία και έτσι θα μπορέσουμε την επόμενη χρονιά αφενός να αποτυπώσουμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες γρηγορότερα, δεύτερον, να τις αποτυπώσουμε πιο αξιόπιστα με έναν τρόπο συστηματικό, τεκμηριωμένο, θεμελιωμένο από το ίδιο το σύστημα, γιατί θα βλέπουμε τα στοιχεία στην πραγματικότητα και με έναν τρόπο που σέβεται ακόμα περισσότερο τον εκπαιδευτικό. Ο εκπαιδευτικός θα ξέρει πολύ νωρίτερα το ποια κενά θα κληθεί να γεμίσει. Να το πω νωρίτερα μάλιστα».

Όσα δήλωσε για τα αποτελέσματα των εκλογών και τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ

«Eγώ θα πω καταρχήν ότι είχαμε μια αντανάκλαση των αποτελεσμάτων, μια αντανάκλαση θα πω εγώ της δύναμης της κάθε πολιτικής ομάδας όπως αποτυπώνεται στο κοινοβούλιο στον πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών. Νομίζω ότι είχαμε περισσότερο συνασπισμούς της αντιπολίτευσης σε συγκεκριμένα πρόσωπα, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις απέναντι στα πρόσωπα τα οποία ήταν υποψήφια σε κάποιες περιπτώσεις από την κυβερνητική πλειοψηφία.

Όμως το πολιτικό μήνυμα παράγεται την πρώτη Κυριάκη. Εγώ θα πω ότι από εκεί και πέρα, υπάρχει το γνωστό ρητό περί νίκης της αυτοδιοίκησης. Η αυτοδιοίκηση κερδίζει όταν οι δήμαρχοι κάνουν καλά τη δουλειά τους.

Εμείς σαν κυβέρνηση θα είμαστε δίπλα σε όλους τους δημάρχους για να στηρίξουμε τη δουλειά τους σε όλα τα επίπεδα για να μπορέσουμε να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα για τους πολίτες, διότι ειδικά αν δει κανείς μια κρίση όπως στη Θεσσαλία, εκεί πρέπει όλα τα επίπεδα διοίκησης να συνεργαστούν αρμονικά και καλά. Εμείς λοιπόν σε ότι μας αφορά, θα κάνουμε πραγματικά το καλύτερο που μπορούμε για να παράξουμε τα καλύτερα αποτελέσματα για όλους τους πολίτες».

Σε ερώτηση σχετικά την γνώμη του για τα όσα «περνάει» η αξιωματική αντιπολίτευση τους τελευταίους μήνες και αν αυτά ακουμπούν και στο πεδίο της μεταπολιτικής, ο κ. Πιερρακάκης είπε: «Νομίζω ότι το ορθό είναι να μην σχολιάζουμε ποτέ το τι συμβαίνει στο εσωτερικό των άλλων κομμάτων. Και αυτό θα μου επιτρέψετε να το τηρήσω. Αυτό το οποίο θα πω είναι ότι σίγουρα αυτή τη στιγμή βλέπουμε μία κινητικότητα η οποία έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχετε και από πίσω σας αυτή τη στιγμή που κάθεστε ένα γλυπτό το οποίο έχει δύο ζάρια. Νομίζω ότι οι ζαριές γενικά στην πολιτική δεν κάνουν πολύ καλό.

Από εκεί και πέρα όμως αυτό το οποίο θα πω είναι ότι σε γενικές γραμμές εμάς μας ενδιαφέρει να κάνουμε τη δουλειά μας, ο κόσμος ψηφίζει κυβέρνηση, στον πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών που αποτυπώθηκαν οι δυνάμεις είδαμε ποια κυβέρνηση θέλει.

Η εντολή που έχει ο Κυριακός Μητσοτάκης και εμείς από εκείνον είναι γκάζι, όχι φρένο, μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις, αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές. Αυτές λοιπόν θα δει ο κόσμος σε όλα τα πεδία πολιτικής της κυβέρνησης και σίγουρα θα το δει στην παιδεία».

Όσα δήλωσε για την Τεχνητή Νοημοσύνη και την Εκπαίδευση

«Σε πρόσφατη επίσκεψη που είχα κάνει πριν αρκετούς μήνες, σχετικά πρόσφατα, αρκετά χρόνια στη Γερμανία, στη Χαϊδελβέργη, μου ανέφερε ένα ανώτατο στέλεχος του πανεπιστημίου ότι είχαν ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα και όταν τους ρώτησα ποιο είναι το πολύ μεγάλο πρόβλημα, η απάντηση ήταν ότι έχουν ζήτημα διαχείρισης των εργασιών γιατί έχουν τη δυσκολία να αντιληφθούν το ποιες εργασίες είναι ορίτζιναλ και ποιες όχι.

Το πρόβλημα, όπως μου είπε, είναι ότι όλες είναι υπό την έννοια του ότι δεν μπορείς να βάλεις ένα κλασικό εργαλείο αξιολόγησης λογοκλοπής. Απλώς αυτές οι καινούργιες εργασίες έχουν παραχθεί από έναν τεχνητό εγκέφαλο και όχι από έναν ανθρώπινο.

Φυσικά, υπάρχουν εργαλεία τα οποία έχουν αναπτυχθεί για να μπορείς αυτό το λίγο πολύ να το αξιολογήσεις. Εργαλεία όμως τα οποία ζούμε σε ένα κυνήγι μαγισσών, όπου από ένα σημείο και μετά θα πρέπει ο κάθε καθηγητής να ελέγχει μετά την εργασία του κάθε φοιτητή και πάει λέγοντας. Ιδιαίτερα οφείλω να σας πω ότι είναι τα θέματα τα οποία τίθενται και οι προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας.

Σε καμία περίπτωση δεν απαντάς σε αυτά τα θέματα, κατά τη γνώμη μου με λογική λουδίτη διότι στη βιομηχανική επανάσταση όπου οι λουδίτες κατέστρεφαν τους αργαλειούς στη λογική ότι θα πάρουν τη δουλειά τους. Δεν καταστρέφεις τον αργαλειό.

Όταν έρχεται το αυτοκίνητο δεν αναζητάς το πιο γρήγορο άλογο. Η τεχνολογική αλλαγή είναι εδώ. Το θέμα είναι πώς αντιλαμβάνεσαι αυτό που έρχεται και πώς εσύ τοποθετείς βέλτιστα τον εαυτό σου. Ο στόχος λοιπόν είναι αυτά τα εργαλεία να τα αξιοποιήσουμε. Τυπικά είναι ουδέτερα. Πώς τα αξιοποιείς. Με έναν τρόπο που ενδυναμώνει τον άνθρωπο, δυναμώνει τον μαθητή, ενδυναμώνει τον ακαδημαϊκό, τον καθηγητή, το δάσκαλο, τον πολίτη. Και αυτό είναι το ερώτημα της δημοκρατίας που υπάρχει σε όλα αυτά.

Σε όλα αυτά λοιπόν, εμείς τι θέλουμε ως προηγμένα κράτη; Ρύθμιση Και έχουμε, θα σας έλεγα, το προνόμιο του ανήκειν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου όλο το ρυθμιστικό πεδίο είναι μπροστά μας για το πώς κερδίζεις από τα προσωπικά δεδομένα μέχρι τις αναδυόμενες τεχνολογίες.

Όλα αυτά πρέπει να τα εντάξουμε στο σύστημα παιδείας. Πρέπει να το κάνουμε με τους όρους μας και πρέπει να το κάνουμε γρήγορα και όχι αργά, όχι ανταποκρινόμενοι σε κάτι το οποίο έχει χρονίσει δεκαετίες, όπως έχουμε κάνει σε άλλα θεμελιώδη ερωτήματα της χώρας και του κράτους, αυτά που ανέφερα πριν».

Πηγή: ertnews.gr

Ετικέτες: Κυριάκος Πιερρακάκης
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Μαθητής 14 ετών δημιούργησε σαπούνι για τη θεραπεία του καρκίνου του δέρματος

Επόμενο άρθρο

Ένοχος ο φορτηγατζής για τον θάνατο νεαρής ποδηλάτισσας- Με λυγμούς η μητέρα της: Αν σκότωναν σκυλί δεν θα είχε τόσο μικρή ποινή

Σχετικά Άρθρα

Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση – Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση – Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

11 Ιουλίου, 2024

Την αλλαγή όλων των βιβλίων και την εισαγωγή στην σχολική εκπαίδευση του «πολλαπλού βιβλίου, ως δυνατότητα επιλογής από περισσότερα του...

Κυριάκος Πιερρακάκης: Ανακοίνωσε νέο μάθημα για την Α’ Λυκείου

Κυριάκος Πιερρακάκης: Ανακοίνωσε νέο μάθημα για την Α’ Λυκείου

27 Ιουνίου, 2024

Την απόφαση του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού να αντιμετωπίσει τον οικονομικό αναλφαβητισμό με την εισαγωγή στην Α΄ Λυκείου επιπλέον...

Πιερρακάκης για Πανελλαδικές: «Δεν κρίνονται όλα σε μια εξέταση» – Το μήνυμα στους υποψήφιους

Πιερρακάκης για Πανελλαδικές: «Δεν κρίνονται όλα σε μια εξέταση» – Το μήνυμα στους υποψήφιους

29 Μαΐου, 2024

Οι συμβουλές του Κυριάκου Πιερράκακη στους μαθητές εν όψει των Πανελληνίων. Πρεμιέρα αύριο, Πέμπτη 30 Μαίου, στα σχολεία για τις...

Σχολεία: Σχέδιο για Εθνικό Απολυτήριο – Τι θα γίνει με τις Πανελλαδικές (video)

Σχολεία: Σχέδιο για Εθνικό Απολυτήριο – Τι θα γίνει με τις Πανελλαδικές (video)

20 Μαΐου, 2024

Αλλαγές στα σχολεία έρχονται από τον Σεπτέμβριο ενώ τους επόμενους μήνες, ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, αναμένεται να ανοίξει ένα...

Ψηφιακό Σχολείο: Πώς θα γίνονται τα μαθήματα από Σεπτέμβριο – Ο ρόλος της πλατφόρμας eParents

Ψηφιακό Σχολείο: Πώς θα γίνονται τα μαθήματα από Σεπτέμβριο – Ο ρόλος της πλατφόρμας eParents

18 Μαΐου, 2024

Η κυβερνητική πρωτοβουλία του νέου ψηφιακού σχολείου υλοποιήθηκε με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ψηφιακές φροντιστηριακές παραδόσεις για τους...

Επόμενο άρθρο
Ένοχος ο φορτηγατζής για τον θάνατο νεαρής ποδηλάτισσας- Με λυγμούς η μητέρα της: Αν σκότωναν σκυλί δεν θα είχε τόσο μικρή ποινή

Ένοχος ο φορτηγατζής για τον θάνατο νεαρής ποδηλάτισσας- Με λυγμούς η μητέρα της: Αν σκότωναν σκυλί δεν θα είχε τόσο μικρή ποινή

Ραγίζουν καρδιές οι γονείς 17χρονου που σkoτώθηκε σε τροχαίο – «Περήφανοι για τη δωρεά οργάνων»

Ραγίζουν καρδιές οι γονείς 17χρονου που σkoτώθηκε σε τροχαίο – «Περήφανοι για τη δωρεά οργάνων»

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.