Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Πάπας Φραγκίσκος: Δαπανήστε στην εκπαίδευση, όχι στα όπλα

21 Δεκεμβρίου, 2021
Σε Κόσμος, Πολιτισμός
Πάπας Φραγκίσκος: Δαπανήστε στην εκπαίδευση, όχι στα όπλα
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Τα κράτη θα πρέπει να εκτρέψουν χρήματα που δαπανούν για εξοπλισμούς προκειμένου να επενδύσουν στην εκπαίδευση, δήλωσε ο Πάπας Φραγκίσκος στο ετήσιο μήνυμά του για την ειρήνη, στηλιτεύοντας την αύξηση των στρατιωτικών δαπανών εις βάρος των κοινωνικών υπηρεσιών.

Στο μήνυμά του που εκδόθηκε σήμερα για την Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, η οποία εορτάζεται την 1η Ιανουαρίου, ο Φραγκίσκος κάλεσε επίσης για μια καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στην οικονομία της ελεύθερης αγοράς και την ανάγκη να βοηθηθούν εκείνοι που έχουν ανάγκη και να προστατευθεί το περιβάλλον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Χρυσό» μετάλλιο για τον Μίλτο Τεντόγλου – Περήφανοι όλοι οι Έλληνες!

Αυτές είναι οι τρεις ψυχούλες 6, 7 και 9 ετών, που σκοτώθηκαν στην επίθεση 17χρονου με μαχαίρι- “Πονάει η ψυχή μου”, ραγίζουν καρδιές τα μηνύματα των οικογενειών τους

Αφιέρωσε περίπου το ένα τρίτο του τετρασέλιδου μηνύματός του στην εκπαίδευση, λέγοντας πως έχει σημειωθεί μια «σημαντική μείωση» στις δαπάνες για εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση παγκοσμίως, την ώρα που οι στρατιωτικές δαπάνες αυξάνονται πέρα από τα επίπεδα του τέλους του Ψυχρού Πολέμου και «φαίνεται βέβαιο ότι θα αυξηθούν σε εξωφρενικό βαθμό».

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δεν παρέθεσε οποιεσδήποτε πηγές για τα στατιστικά στοιχεία.

«Είναι καιρός, λοιπόν, οι κυβερνήσεις να ξεδιπλώσουν αναπτυξιακές πολιτικές που θα αποσκοπούν στην αντιστροφή του ποσοστού των δημοσίων χρημάτων που δαπανώνται στην εκπαίδευση και στους εξοπλισμούς», είπε ο Πάπας Φραγκίσκος στο μήνυμά του, το οποίο αποστέλλεται σε αρχηγούς κρατών και επικεφαλής διεθνών οργανισμών.

«Η επιδίωξη μιας αυθεντικής διαδικασίας διεθνούς αφοπλισμού μπορεί μόνο να είναι επωφελής για την ανάπτυξη των λαών και των κρατών, απελευθερώνοντας οικονομικούς πόρους ώστε να χρησιμοποιηθούν καλύτερα για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, τα σχολεία, τις υποδομές, τη φροντίδα της γης κ.ο.κ.», είπε.

Τα ποσοστά στρατιωτικών και εκπαιδευτικών δαπανών διαφέρουν από χώρα σε χώρα, αλλά οι απόψεις για το τι πρέπει να αυξηθεί και τι να μειωθεί ακολουθούν κομματικές γραμμές.

Ο Φραγκίσκος έχει κάνει έκκληση για αφοπλισμό, απαγόρευση των πυρηνικών όπλων και έχει πει πως οι στρατιωτικές δαπάνες θα πρέπει επίσης να εκτραπούν στη δίκαιη διανομή εμβολίων κατά της COVID-19 και στην έρευνα για την αποτροπή μελλοντικών πανδημιών.

«Παρά τις πολυάριθμες προσπάθειες που αποσκοπούν στον εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ των κρατών, ο εκκωφαντικός θόρυβος του πολέμου και της σύγκρουσης εντείνεται. Ενώ οι αρρώστιες πανδημικών διαστάσεων εξαπλώνονται, τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής και της υποβάθμισης του περιβάλλοντος επιδεινώνονται, η τραγωδία της πείνας και δίψας αυξάνεται», ανέφερε στο μήνυμά του.

Ετικέτες: Πάπας
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Θεσσαλονίκη: Ξύλο και τραυματισμοί σε Λύκειο – «Μπούκαραν» στην τάξη με full face

Επόμενο άρθρο

Έκρηξη με 6.424 νέα κρούσματα: Ρεκόρ με 2.264 στην Αττική, 1.003 σε Θεσσαλονίκη (ΛΙΣΤΑ)

Σχετικά Άρθρα

Δεν υπάρχει διαθέσιμο περιεχόμενο
Επόμενο άρθρο
σχολεία, τάξη κορονοιος covid

Έκρηξη με 6.424 νέα κρούσματα: Ρεκόρ με 2.264 στην Αττική, 1.003 σε Θεσσαλονίκη (ΛΙΣΤΑ)

τάξη-σχολείο-τμήμα-αίθουσα

Ηράκλειο: Γονείς αρνητές κρατούν 24 παιδιά μακριά από το σχολείο

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.