Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλαδικές: Με SMS στο κινητό οι βαθμολογίες και οι σχολές επιτυχίας για τους υποψηφίους - Newspedia.gr

Πανελλαδικές: Με SMS στο κινητό οι βαθμολογίες και οι σχολές επιτυχίας για τους υποψηφίους

panelladikes-πανελλαδικές πανελλήνιες

Με μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο θα ενημερωθούν φέτος οι υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων τόσο για τη βαθμολογία τους όσο και για το τμήμα ή σχολή επιτυχίας τους, όπως ανακοινώθηκε μετά από σύσκεψη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως.

Παράλληλα, διευρύνεται η γκάμα των ψηφιακών υπηρεσιών σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αυτές αφορούν από τις ηλεκτρονικές εγγραφές σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την ψηφιοποίηση του Ατομικού Δελτίου Ταυτότητας Υγείας Μαθητή και του βιβλιαρίου μέχρι την ψηφιακή έκδοση απολυτηρίων και τη νέα «έξυπνη» φοιτητική ταυτότητα.

Σε ό,τι αφορά στους εκπαιδευτικούς, για πρώτη φορά θα καταχωρίζονται τα κενά των σχολικών μονάδων σε μια εφαρμογή που θα διαλειτουργεί με υφιστάμενες εφαρμογές του υπουργείου Παιδείας, με στόχο τον έγκαιρο προγραμματισμό και τη γρήγορη κάλυψη των λειτουργικών κενών, απλοποιώντας τις διαδικασίες για τους υποψήφιους αναπληρωτές και μειώνοντας το διοικητικό κόστος εξυπηρέτησης τους. Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών θα ολοκληρώνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακά, μέσω της σύναψης ψηφιακής σύμβασης, κατά την ανάληψη της υπηρεσίας τους στις σχολικές μονάδες.

Στη συνάντηση των δύο αρμόδιων υπουργών παρουσιάστηκαν οι ψηφιακές δράσεις όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, που αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν το φθινόπωρο, καθώς και αυτών που αφορούν σε ευρύτερες παρεμβάσεις στις τεχνολογικές υποδομές των εκπαιδευτικών δομών, ώστε να αναπτυχθεί ένα υψηλών επιδόσεων ψηφιακό οικοσύστημα, αλλά και να καλλιεργηθούν περαιτέρω ψηφιακές δεξιότητες.

Για την Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή συζητήθηκαν οι εξής δράσεις:

Για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συζητήθηκαν οι εξής δράσεις:

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Συζητήσαμε δράσεις για την περαιτέρω αναβάθμιση και ανάπτυξη των ψηφιακών συστημάτων, πάντοτε σε εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Οικοδομώντας στο κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης, εργαζόμαστε καθημερινά για το αναβαθμισμένο σχολείο, το αναβαθμισμένο Πανεπιστήμιο του αύριο, με γνώμονα την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, τον εκσυγχρονισμό των δικτύων, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας. Στόχος μας, η συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, ο εκσυγχρονισμός αλλά και η απλοποίηση -γραφειοκρατικών, χρονοβόρων μέχρι σήμερα- διαδικασιών, για την καλύτερη, ταχύτερη και ακόμη πιο διαφανή εξυπηρέτηση του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας».

O Υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε:

«Η παιδεία είναι ο σπουδαιότερος μηχανισμός μείωσης ανισοτήτων στην ιστορία. Χάρη στο σύστημα παιδείας, η Ελλάδα κατόρθωσε να απελευθερώσει το σπουδαίο δυναμικό της και να αλλάξει παράδειγμα προς το καλύτερο. Σε όλο το φάσμα των σπουδών, η τεχνολογία έρχεται να ενδυναμώσει τους πολίτες, από την πρώτη εγγραφή των παιδιών στο νηπιαγωγείο έως την απόκτηση του πανεπιστημιακού πτυχίου και την δημοσίευση διατριβών. Για όλους τους κλάδους της εκπαίδευσης, τα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιούνται ως μοχλός προόδου και επιταχυντής της ανάπτυξης, προσωπικής και κοινωνικής».

Exit mobile version