Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Πανελλαδικές: Με SMS στο κινητό οι βαθμολογίες και οι σχολές επιτυχίας για τους υποψηφίους

18 Μαΐου, 2021
Σε Πανελλαδικές, Υπ. Παιδείας
panelladikes-πανελλαδικές πανελλήνιες
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Με μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο θα ενημερωθούν φέτος οι υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων τόσο για τη βαθμολογία τους όσο και για το τμήμα ή σχολή επιτυχίας τους, όπως ανακοινώθηκε μετά από σύσκεψη του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως.

Παράλληλα, διευρύνεται η γκάμα των ψηφιακών υπηρεσιών σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αυτές αφορούν από τις ηλεκτρονικές εγγραφές σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την ψηφιοποίηση του Ατομικού Δελτίου Ταυτότητας Υγείας Μαθητή και του βιβλιαρίου μέχρι την ψηφιακή έκδοση απολυτηρίων και τη νέα «έξυπνη» φοιτητική ταυτότητα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μόνιμοι διορισμοί 6.211 εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Οι πίνακες με τα ονόματα

Στρατιωτικές Σχολές: Γιατί τόσες κενές θέσεις;

Σε ό,τι αφορά στους εκπαιδευτικούς, για πρώτη φορά θα καταχωρίζονται τα κενά των σχολικών μονάδων σε μια εφαρμογή που θα διαλειτουργεί με υφιστάμενες εφαρμογές του υπουργείου Παιδείας, με στόχο τον έγκαιρο προγραμματισμό και τη γρήγορη κάλυψη των λειτουργικών κενών, απλοποιώντας τις διαδικασίες για τους υποψήφιους αναπληρωτές και μειώνοντας το διοικητικό κόστος εξυπηρέτησης τους. Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών θα ολοκληρώνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακά, μέσω της σύναψης ψηφιακής σύμβασης, κατά την ανάληψη της υπηρεσίας τους στις σχολικές μονάδες.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στη συνάντηση των δύο αρμόδιων υπουργών παρουσιάστηκαν οι ψηφιακές δράσεις όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, που αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν το φθινόπωρο, καθώς και αυτών που αφορούν σε ευρύτερες παρεμβάσεις στις τεχνολογικές υποδομές των εκπαιδευτικών δομών, ώστε να αναπτυχθεί ένα υψηλών επιδόσεων ψηφιακό οικοσύστημα, αλλά και να καλλιεργηθούν περαιτέρω ψηφιακές δεξιότητες.

Για την Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή συζητήθηκαν οι εξής δράσεις:

  • Το ψηφιακό απόσπασμα απολυτηρίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Σύντομα θα υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού αποσπάσματος απολυτήριων τίτλων σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • E-Εγγραφές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: H πρώτη εγγραφή στα νηπιαγωγεία που λειτουργεί από το Μάρτιο του 2021 θα εμπλουτιστεί κι άλλο, με την προσθήκη της νέας λειτουργικότητας ψηφιοποίησης του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή και του Βιβλιαρίου Υγείας-Εμβολίων, το οποίο θα ισχύσει και για την πρώτη δημοτικού.
  • E-Εγγραφές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Η εφαρμογή e-eggrafes, που έχει ήδη ενεργοποιηθεί από το προηγούμενο σχολικό έτος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αξιοποιεί το σύστημα αυθεντικοποίησης του χρήστη μέσω των διαπιστευτηρίων του Taxisnet, και απευθύνεται στους γονείς/κηδεμόνες ή τους ίδιους τους μαθητές που επιθυμούν εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφή σε δημόσιο ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ.
  • Αναδιοργάνωση διαδικασίας κάλυψης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Για πρώτη φορά θα καταχωρίζονται τα κενά των σχολικών μονάδων σε μια ενιαία εφαρμογή που θα διαλειτουργεί με υφιστάμενες εφαρμογές του υπουργείου Παιδείας, με στόχο τον έγκαιρο προγραμματισμό και τη γρήγορη κάλυψη των λειτουργικών κενών, απλοποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες για τους υποψήφιους αναπληρωτές και μειώνοντας το διοικητικό κόστος εξυπηρέτησης τους. Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών θα ολοκληρώνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακά, μέσω της σύναψης ψηφιακής σύμβασης, κατά την ανάληψη της υπηρεσίας τους στις σχολικές μονάδες.
  • Ενημέρωση Υποψηφίων Πανελλαδικών Εξετάσεων: Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αρχής γενομένης από φέτος, θα ενημερωθούν με γραπτό μήνυμα στο κινητό τους α) για τη βαθμολογία τους και β) για το τμήμα ή σχολή επιτυχίας τους.
  • Αναβάθμιση των κυκλωμάτων πρόσβασης των σχολείων στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό κύμα αναβαθμίσεων συνδέσεων των σχολικών μονάδων: 29% των σχολείων έχουν σύνδεση ADSL έως 24 Mbps, 60% των σχολείων έχουν σύνδεση με VDSL έως 50 και 100 Mbps, ενώ τα υπόλοιπα σχολεία είναι συνδεδεμένα σε δίκτυα οπτικών ινών με ταχύτητες μεγαλύτερες από 100 Mbps. Η διαδικασία περαιτέρω αναβάθμισης των ταχυτήτων σύνδεσης των σχολικών μονάδων είναι διαρκής και αναμένονται κι άλλες βελτιώσεις, στο πλαίσιο του Σύζευξις ΙΙ.

Για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συζητήθηκαν οι εξής δράσεις:

  • E-Diplomas: Η διαδικτυακή πλατφόρμα βεβαίωσης κτήσης τίτλου σπουδών ΑΕΙ, που βρίσκεται ήδη σε πιλοτική εφαρμογή, σχεδιάζεται να επεκταθεί περισσότερο σε Πανεπιστήμια της χώρας, με στόχο να διευκολύνει τους κατόχους τίτλων και τους εργοδότες. Παράλληλα, θα περιλαμβάνει και περιγραφή του περιεχομένου των τίτλων σπουδών του πτυχίου, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ).
  • Ε-University: Αναβαθμίζεται και επεκτείνεται η ψηφιακή υποδομή, τα πληροφοριακά συστήματα και ο ψηφιακός εξοπλισμός των ΑΕΙ, με στόχο την αποτελεσματική συλλογή και αξιοποίηση δεδομένων λειτουργίας τους.
  • Ακαδημαϊκή Ταυτότητα: Μια νέα, «έξυπνη» φοιτητική ταυτότητα, που θα διευκολύνει την πρόσβαση σε σημαντικές υπηρεσίες, όπως εκπτώσεις σε μέσα μεταφοράς, προσβάσεις σε δημόσιες βιβλιοθήκες και άλλα, θα αποκτήσουν σύντομα οι φοιτητές. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί σχετική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, μέσω της οποίας θα παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες.
  • Η ΕΘΑΑΕ, το ΕΔΥΤΕ και τα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, συστήνουν ομάδα εργασίας για την κατάρτιση συνολικού θεσμικού πλαισίου αναφορικά με την Ηλεκτρονική Υπηρεσία ολοκληρωμένης διαχείρισης συγγραμμάτων, το Σύστημα κεντρικής Υποστήριξης της πρακτικής άσκησης φοιτητών ΑΕΙ, καθώς και την Ηλεκτρονική υπηρεσία για την ολοκληρωμένη διαχείριση νέων θέσεων διδακτικού προσωπικού των ΑΕΙ.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Συζητήσαμε δράσεις για την περαιτέρω αναβάθμιση και ανάπτυξη των ψηφιακών συστημάτων, πάντοτε σε εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Οικοδομώντας στο κεκτημένο της τηλεκπαίδευσης, εργαζόμαστε καθημερινά για το αναβαθμισμένο σχολείο, το αναβαθμισμένο Πανεπιστήμιο του αύριο, με γνώμονα την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, τον εκσυγχρονισμό των δικτύων, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας. Στόχος μας, η συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, ο εκσυγχρονισμός αλλά και η απλοποίηση -γραφειοκρατικών, χρονοβόρων μέχρι σήμερα- διαδικασιών, για την καλύτερη, ταχύτερη και ακόμη πιο διαφανή εξυπηρέτηση του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας».

O Υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε:

«Η παιδεία είναι ο σπουδαιότερος μηχανισμός μείωσης ανισοτήτων στην ιστορία. Χάρη στο σύστημα παιδείας, η Ελλάδα κατόρθωσε να απελευθερώσει το σπουδαίο δυναμικό της και να αλλάξει παράδειγμα προς το καλύτερο. Σε όλο το φάσμα των σπουδών, η τεχνολογία έρχεται να ενδυναμώσει τους πολίτες, από την πρώτη εγγραφή των παιδιών στο νηπιαγωγείο έως την απόκτηση του πανεπιστημιακού πτυχίου και την δημοσίευση διατριβών. Για όλους τους κλάδους της εκπαίδευσης, τα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιούνται ως μοχλός προόδου και επιταχυντής της ανάπτυξης, προσωπικής και κοινωνικής».

Ετικέτες: ΚΕΡΑΜΕΩΣΚυριάκος ΠιερρακάκηςΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Παγώνη: Ρίσκο το ένα self test αντί για δύο στα σχολεία – Αντιδράσεις εκπαιδευτικών

Επόμενο άρθρο

Το ΑΠΘ στην κορυφή της Επιστήμης των Υπολογιστών και της Ηλεκτρονικής

Σχετικά Άρθρα

Συντριπτικό πλήγμα στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων από το νόμο Κεραμέως

Στα αζήτητα οι Στρατιωτικές Σχολές – Χωρίς σπουδαστές ακόμη και η περίφημη Σχολή Ευελπίδων

26 Ιουλίου, 2024

Ανακοινώθηκαν οι Βάσεις 2024 και η ζήτηση για τις στρατιωτικές σχολές είναι μειωμένη. Μεγάλη η απροθυμία των νέων για να...

πανεπιστημιο αει

Πανεπιστήμια: Τέσσερις σχολές χωρίς πρωτοετή φοιτητή, 20 με έναν και 10.000 θέσεις κενές

26 Ιουλίου, 2024

Η αγωνία χιλιάδων υποψηφίων πήρε τέλος, για άλλους με δάκρυα χαράς και για άλλους με λύπης, καθώς όπως προκύπτει από...

vaseis-Βάσεις Πανελλαδικές πανελλήνιες

Πανελλήνιες 2024: Οι 20 σχολές με τα υψηλότερα μόρια

25 Ιουλίου, 2024

Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής για όλες τις σχολές, βάζοντας τέλος στην αγωνία των...

Πανελλαδικές 2021: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες ειδικών μαθημάτων και αθλημάτων

Πανελλήνιες 2024: Αυτές είναι οι σχολές που έπεσαν κάτω από 10.000 μόρια

25 Ιουλίου, 2024

Ανακοινώθηκαν πριν από λίγο από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής για όλες τις σχολές, βάζοντας τέλος στην αγωνία των...

Πανελλαδικές 2023: Άνοδος των βάσεων στις περιζήτητες σχολές και κενές θέσεις στα πανεπιστήμια

Πανελλήνιες 2024: Οι βάσεις σε στρατιωτικές σχολές, αστυνομία, πυροσβεστική, λιμενικό

25 Ιουλίου, 2024

Ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης (25/07) από το υπουργείο Παιδείας οι βάσεις εισαγωγής για όλες τις σχολές, βάζοντας τέλος στην...

Επόμενο άρθρο
auth-ΑΠΘ-1

Το ΑΠΘ στην κορυφή της Επιστήμης των Υπολογιστών και της Ηλεκτρονικής

ΣΥΡΙΖΑ

ΣΥΡΙΖΑ: Απάντηση στο υπουργείο Παιδείας για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.