Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Πανελλαδικές 2022: Οι πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις μετά την ανακοίνωση των βαμολογιών - Newspedia.gr

Πανελλαδικές 2022: Οι πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις μετά την ανακοίνωση των βαμολογιών

Την Τρίτη 28 Ιουνίου 2022, ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων.

Για να διευκολυνθούν οι υποψήφιοιστον υπολογισμό των μορίων τους, το Υπουργείο Παιδείας ανέπτυξε ειδική εφαρμογή, με την οποία οι υποψήφιοι εισάγοντας τους γραπτούς τους βαθμούς, μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν. Η εφαρμογή ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα https://markcalc.it.minedu.gov.gr/.

Επίσης, δίνονται στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ. Για τα στατιστικά στοιχεία πατήστε ΕΔΩ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ:

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2022 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΛ – 2022
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΗΜΕΡHΣΙΟΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΙ ΣΥΝΟΛΟ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 18.286 129 18.415
ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) 14.204 26 14.230
ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ) 13.680 69 13.749
ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 25.177 74 25.251
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΕΛ (ΜΟΝΟ) 363 4 367
ΣΥΝΟΛΑ (ΓΕΛ) 71.710 302 72.012
 
ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΑΛ – 2022
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΗΜΕΡHΣΙΟΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΙ ΣΥΝΟΛΟ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 985 22 1.007
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 2.921 119 3.040
ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 312 26 338
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 376 13 389
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ 1.089 35 1.124
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 1.764 48 1.812
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 624 5 629
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.868 42 1.910
ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ 4.612 247 4.859
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΑΛ (ΜΟΝΟ) 28 2 30
ΣΥΝΟΛΑ (ΕΠΑΛ) 14.579 559 15.138

 

Επισημαίνεται ότι το πλήθος των υποψηφίων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ προκύπτει από μία τουλάχιστον συμμετοχή σε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

Ο ιστότοπος www.neolaia.gr φιλοξενεί τις πρώτες εκτιμήσεις από τον Οικονομολόγο – Αναλυτή, Κωνσταντίνο Ρηγόπουλο:

“Με βάση τα στατιστικά δεδομένα που προκύπτουν από τις βαθμολογίες των υποψηφίων, φαίνεται να υπάρχει πτωτική τάση των βάσεων, καθώς το ποσοστό των γραπτών που είναι κάτω από τη βάση είναι πολύ υψηλό. Επιπλέον παρατηρείται σημαντική «συρρίκνωση» των αριστούχων. Αναμένεται επίσης λόγω της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ) να είναι αρκετοί αυτοί οι υποψήφιοι οι οποίοι θα μείνουν «εκτός» των Πανεπιστημίων και ιδιαίτερα αυξημένος φαίνεται να είναι ο αριθμός των κενών θέσεων που θα προκύψει στα πανεπιστήμια της περιφέρειας.

Συμπεράσματα ανά επιστημονικό πεδίο:

1ο πεδίο (ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών): Στη Γλώσσα οι επιδόσεις των υποψηφίων δεν είχαν μεγάλες αποκλίσεις σε σχέση με την περσινή χρονιά ενώ στα Λατινικά πτώση υπήρξε στα ποσοστά των πολύ υψηλών βαθμολογιών σε σύγκριση με την Κοινωνιολογία.Στα Αρχαία Ελληνικά μόλις το 5,7 % είναι πάνω από 17 και στο μάθημα της Ιστορίας τα δεδομένα δεν είχαν σημαντικές αλλαγές. Αναμένεται να υπάρξει πτώση των βάσεων στις μεσαίες σχολές ενώ δεν θα επηρεαστούν ιδιαίτερα οι υψηλόβαθμες όπως οι Νομικές σχολές και τα τμήματα Ψυχολογίας.

2ο πεδίο (θετικών και τεχνολογικών επιστημών): Το 55 % των βαθμών στο μάθημα της Γλώσσας συγκεντρώνεται στις μεσαίες βαθμολογίες από 13 έως 17. Στα Μαθηματικά όπως ήταν αναμενόμενο μείωση έχουμε στις βαθμολογίες πάνω από 17 σε σχέση με την περσινή χρονιά. Στη Φυσική και τη Χημεία οι επιδόσεις των μαθητών δεν σημείωσαν ιδιαίτερες αλλαγές. Πιθανόν είναι να δούμε πτώση των βάσεων κυρίως στις μεσαίες σχολές.

3ο πεδίο (επιστημών υγείας και ζωής): Και σε αυτό το επιστημονικό πεδίο το μάθημα της Γλώσσας δεν έχει μεγάλες αποκλίσεις με την προηγούμενη χρονιά ενώ στη Βιολογία υπήρξε αλλαγή προς τα κάτω στις βαθμολογίες πάνω από 18, όπως ακριβώς συνέβη και στο μάθημα της Φυσικής, με το 13% να βρίσκεται σε αυτά τα επίπεδα και με το 50% να είναι κάτω από τη βάση. Στη Χημεία το 37% των βαθμών είναι κάτω από το 10, ενώ το 24% βρίσκεται στα υψηλά βαθμολογικά επίπεδα (17 και άνω).Η πτωτική τάση των βάσεων θα κάνει την εμφάνισή της και σε αυτό το πεδίο.

4ο πεδίο (επιστημών οικονομίας και πληροφορικής): Στα Μαθηματικά τα οποία και δυσκόλεψαν περισσότερο τους υποψηφίους το ποσοστό κάτω από τη βάση αγγίζει το 73%. Ελάχιστες διαφορές προκύπτουν στα μαθήματα της Οικονομίας και της Πληροφορικής με μια μικρή μείωση να παρουσιάζεται στους βαθμούς από 17 έως 20. Στη Γλώσσα τα στατιστικά είναι παρόμοια με αυτά του 2021. Αναμένεται να σημειωθεί σημαντική πτώση των βάσεων εξαιτίας των πολύ χαμηλών βαθμολογιών στα Μαθηματικά”.

Exit mobile version