Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Νόμπελ Διδασκαλίας: Νικητής Ινδός δάσκαλος - Οι καινοτομίες του και η μοιρασιά του ενός εκατομμυρίου - Newspedia.gr

Νόμπελ Διδασκαλίας: Νικητής Ινδός δάσκαλος – Οι καινοτομίες του και η μοιρασιά του ενός εκατομμυρίου

vraveio-nobel indos

Ο Ραντζιτσίνχ Ντισάλε έμαθε την τοπική διάλεκτο των μαθητών του και μετέφρασε τα σχολικά εγχειρίδια – Μετά από δέκα χρόνια, το πρώτο κορίτσι από το χωριό τελείωσε το πανεπιστήμιο

Ένας Ινδός δάσκαλος, ο Ραντζιτσίνχ Ντισάλε, τιμήθηκε φέτος με το Διεθνές Βραβείο Εκπαιδευτικού, το αποκαλούμενο και «Νόμπελ Διδασκαλίας» για τη δουλειά του που βοήθησε τις μικρές μαθήτριές του, σε μια φτωχή, αγροτική κοινότητα της δυτικής Ινδίας.

Ο Ντισάλε ανακοίνωσε αμέσως ότι θα μοιραστεί το χρηματικό έπαθλο, ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων, με τους άλλους εννέα φιναλίστ συναδέλφους του!

Οι διοργανωτές τον τίμησαν επειδή «άλλαξε τις ευκαιρίες ζωής» των κοριτσιών στο δημοτικό σχολείο Ζίλα Παρισάντ, στο χωριό Παριτεβάντι του κρατιδίου Μαχαράστρα.

Την ανακοίνωση έκανε, σε μια εικονική τελετή από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, ο συγγραφέας και ηθοποιός Στίβεν Φράι.

Ο Ντισάλε, εμφανώς χαρούμενος, άκουσε τα νέα στο σπίτι του στην Ινδία, περιστοιχισμένος από την οικογένειά του.

Ο Ντισάλε άρχισε να διδάσκει το 2009, όταν το Ζίλα Παρισάντ δεν ήταν παρά ένα σαραβαλιασμένο υπόστεγο δίπλα σε ένα βουστάσιο.

Το ποσοστό σχολικής φοίτησης ήταν χαμηλό και οι γάμοι των μαθητριών σε εφηβική ηλικία κάτι πολύ συνηθισμένο.

Το σχολικό πρόγραμμα δεν ήταν καν στη γλώσσα που μιλούσαν τα κορίτσια, την Κανάντα. Ο δάσκαλος εγκαταστάθηκε στο χωριό, έμαθε την τοπική διάλεκτο και μετέφρασε τα σχολικά εγχειρίδια.

Εισήγαγε επίσης εργαλεία ψηφιακής μάθησης και επινόησε ατομικά προγράμματα για κάθε μαθητή. Το σύστημά του των Σχολικών Εγχειριδίων με QR Codes χρησιμοποιείται τώρα σε όλη την Ινδία.

Το ποσοστό φοίτησης στο σχολείο του σήμερα φτάνει το 100% και ένα κορίτσι από το χωριό μόλις αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο, ανέφεραν οι διοργανωτές.

Ο Ντισάλε προώθησε επίσης περιβαλλοντικά προγράμματα σε αυτήν την περιοχή που απειλείται από την ξηρασία.

Εξάλλου, με το πρόγραμμα «Ας περάσουμε τα σύνορα» συνδέονται μεταξύ τους νεαροί μαθητές από την Ινδία και το Πακιστάν, την Παλαιστίνη και το Ισραήλ, το Ιράκ και το Ιράν και τις ΗΠΑ και τη Βόρεια Κορέα για να προωθήσουν την παγκόσμια ειρήνη.

Στην ομιλία του ο Ντισάλε είπε ότι θα μοιραστεί το χρηματικό έπαθλο με τους άλλους εννέα φιναλίστ δασκάλους, κάτι που σημαίνει ότι ο καθένας τους θα λάβει περίπου 55.000 δολάρια.

Το βραβείο καθιερώθηκε από το Ίδρυμα Βάρκεϊ, σε συνεργασία με την UNESCO.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Exit mobile version