Νέες χρεώσεις στα σούπερ μάρκετ – Η πρώτη αλυσίδα που βάζει 5 ευρώ για διανομή

Έρχονται χρεώσεις στις κατ’ οίκον παραδόσεις από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

H μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών που παραδίδονται κατ’ οίκον έχει ανεβάσει το λειτουργικό κόστος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και πλέον επικρατεί προβληματισμός για το εάν πρέπει να επιβληθούν νέες χρεώσεις ή να αυξηθούν οι υφιστάμενες.

Ο «Σκλαβενίτης» ζητά 5 ευρώ για παραδόσεις

Το πρώτο βήμα πάντως έγινε από την αλυσίδα «Σκλαβενίτης» η οποία με ανακοίνωσή της ενημερώνει πως για αγορές από 30 έως 100 ευρώ η χρέωση για παράδοση της παραγγελίας κατ’ οίκον είναι 5 ευρώ, ενώ δωρεάν, χωρίς δηλαδή χρέωση αποστολής, παραμένουν οι αγορές άνω των 100 ευρώ.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Τι ίσχυε έως τώρα

Σημειώνεται πως έως τώρα η Σκλαβενίτης δεν επέβαλλε χρέωση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ, ενώ για παραγγελίες κάτω από αυτό το ποσό επέβαλλε χρέωση από 2 έως 6 ευρώ.

Κίνηση η οποία δεν θα έπρεπε να προκαλεί έκπληξη καθώς ήταν δρομολογημένη και «πάγωσε» λόγω υψηλού πληθωρισμού.

Η κίνηση αυτή της «Σκλαβενίτης» είναι σίγουρο πως θα βρει μιμητές δεδομένου ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν χρεώνουν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40-50 ευρώ, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών των αλυσίδων,, η δωρεάν κατ’ οίκον παράδοση των προϊόντων οδηγεί σε μια απώλεια περίπου 10% του τζίρου.

Αυτό που μένει να φανεί είναι κατά πόσο το καταναλωτικό κοινό θα συνεχίσει το e-commerce, δεδομένου ότι έχει εκπαιδευτεί από τα σούπερ μάρκετ σε δωρεάν διανονή και κατά πόσο αυτή η αλλαγή θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για να αγοράσει κάποιος προϊόντα ηλεκτρονικά.

Exit mobile version