Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
myEFKAlive: Σε ποιες περιοχές επεκτείνεται - Τι συναλλαγές διευκολύνονται - Newspedia.gr

myEFKAlive: Σε ποιες περιοχές επεκτείνεται – Τι συναλλαγές διευκολύνονται

Το myEFKAlive επεκτείνεται στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας

Στην επέκταση της υπηρεσίας myEFKAlive στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας προχωρούν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων. Έτσι, οι κάτοικοι των παραπάνω περιοχών έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση για μία σειρά από διαδικασίες, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Μετά και τη συγκεκριμένη επέκταση (Ζ΄ Φάση), στο σύνολό τους οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Συντονισμού και Υποστήριξης (ΠΥΣΥ) του e-ΕΦΚΑ Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ηπείρου & Κέρκυρας, Δυτικής Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Λευκάδας, Πελοποννήσου, Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας και Κεντρικής Μακεδονίας.

Στόχος είναι, μέχρι το τέλος του έτους, η υπηρεσία να επεκταθεί σταδιακά και σε περιοχές της Αττικής.

Ποιες συναλλαγές διευκολύνονται

Όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση των δύο υπουργείων, οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται, μέσω του myEFKAlive και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ, ανέρχονται σε 16 και είναι οι ακόλουθες:

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί αποτέλεσμα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2021 και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με προτεραιότητα στις απομακρυσμένες περιοχές.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ () είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος συνδέεται, μέσω βιντεοκλήσης, με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ, προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Exit mobile version