Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
«Learning from the extremes»: 2 ο Διαδικτυακό Εργαστήριο για τη στη μείωση του ψηφιακού χάσματος απομακρυσμένων σχολείων - Newspedia.gr

«Learning from the extremes»: 2 ο Διαδικτυακό Εργαστήριο για τη στη μείωση του ψηφιακού χάσματος απομακρυσμένων σχολείων

H δήλωση συμμετοχής μπορεί να γίνει έως την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της υποστήριξης των ενδιαφερόμενων δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων σχολείων όλης της χώρας για το Έργο με τίτλο «» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of “Communications Networks, Content and Technology”- Preparatory Action – Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies», το διοργανώνει το 2ο Διαδικτυακό Visionary Workshop την Πέμπτη 08 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 14.00-16.00

H δήλωση συμμετοχής μπορεί να γίνει έως την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022

Πιο συγκεκριμένα, το Visionary Workshop θα περιλαμβάνει : • ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τον σκοπό και τους στόχους του έργου, • παρουσίαση του περιεχομένου της πρόσκλησης συμμετοχής των σχολικών μονάδων (όροι συμμετοχής, προδιαγραφές και κριτήρια επιλογής των σχεδίων δράσης, κ.ά. • υποστήριξη και την επίλυση αποριών σχετικά με την υποβολή προτάσεων σχεδίων δράσης • διεξαγωγή μιας σειράς οργανωμένων δραστηριοτήτων συμμετοχής όπου οι συμμετέχοντες/ουσες εκπαιδευτικοί μεταξύ άλλων θα εμπλακούν σε διάλογο μεταξύ τους με στόχο: i.την αποτύπωση των προβλημάτων και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν λόγω των ελλείψεων τόσο σε επίπεδο ψηφιακής υποδομής όσο και πρόσβασης σε ψηφιακές συσκευές, ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και εργαλεία, και ii. την ανταλλαγή απόψεων στο πλαίσιο αναζήτησης καινοτόμων λύσεων, ώστε να μειωθεί το ψηφιακό χάσμα που αντιμετωπίζουν. Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή κάνοντας εγγραφή στον σχετικό σύνδεσμο που θα βρουν στις ανακοινώσεις της ιστοσελίδας του Έργου «Learning from the Extremes» :

Exit mobile version