Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Κεραμέως για αξιολόγηση: Μόρια για την εξέλιξη και όχι οικονομικά μπόνους - Newspedia.gr

Κεραμέως για αξιολόγηση: Μόρια για την εξέλιξη και όχι οικονομικά μπόνους

Για τους “άριστους” εκπαιδευτικούς της ατομικής αξιολόγησης που θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, υπάρχουν πολλές σκέψεις μεταξύ των οποίων και επιπλέον μόρια στις “κρίσεις” στελεχών εκπαίδευσης, δήλωσε σήμερα η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Παράλληλα η υπουργός Παιδείας απέκλεισε το ενδεχόμενο οικονομικών κινήτρων στους άριστους” εκπαιδευτικούς της ατομικής αξιολόγησης.

Η αξιολόγηση θα συνδέεται με κίνητρα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη για οικονομικά κίνητρα, είπε χαρακτηριστικά  η Ν. Κεραμέως.

Για την αυτοαξιολόγηση η υπουργός είπε πως “αντικειμενικά ξεκίνησε ίσως την πιο δύσκολη χρονιά, εν μέσω  πανδημίας με πάρα πολλά σχολεία κλειστά, για  μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ΄ ότι μπορούσε κανείς να προβλέψει.Άρα αυτή η αλλαγή θα εφαρμοστεί πλήρως από την επόμενη σχολική χρονιά”.

Η Νίκη  Κεραμέως τόνισε ότι θα έρθει με τις αμέσως επόμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, ώστε οι αλλαγές να εφαρμοστούν πλήρως από τη νέα σχολική χρονιά.

«Θα γίνει σε δυο στάδια. Πρώτα η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου και σε δεύτερη φάση η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποί θα έχει καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα και θα «κουμπώνει» με την επιμόρφωση τους», τόνισε.

«Παρά την πρωτοφανή κρίση με την πανδημία, προχωράμε τις μεταρρυθμίσεις. Είναι ξεκάθαρη δέσμευσή μας να προχωρήσει η αξιολόγηση», σημείωσε.

Πρόσθεσε, δε, ότι μέσα σε μιάμιση ημέρα λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας διαλόγου για όλα τα ζητήματα της εκπαίδευσης, κατατέθηκαν πάνω από 500 προτάσεις.

Ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Το κεντρικό μήνυμα του νέου Σχεδίου Νόμου  για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα είναι  “Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos:

Το κεντρικό μήνυμα του νέου Σχεδίου Νόμου  για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα είναι  “Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  θα τεθεί σε εφαρμογή από 1η Σεπτεμβρίου,

Σε πρώτο στάδιο για τους αξιολογούμενους, θα προβλέπεται:

α. επιβράβευση  για τους “άριστους”

β. επιμόρφωση για όσους διαπιστώνεται “ανεπάρκεια”

Για τους “άριστους” εκπαιδευτικούς υπάρχουν πολλές σκέψεις μεταξύ των οποίων και επιπλέον μόρια στις “κρίσεις” στελεχών εκπαίδευσης κλπ.

Το Σχέδιο Νόμου σε αυτή τη φάση δεν μπαίνει στις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν  εάν κάποιοι εκπαιδευτικοί παρά την επιμόρφωση εξακολουθούν να μη βελτιώνονται.

Ειδικότερα τα σημαντικότερα σημεία του Σχεδίου Νόμου, προβλέπουν:

Αξιολόγηση από δύο αξιολογητές: Κάθε αξιολογούμενος θα αξιολογείται  από τουλάχιστον δύο αξιολογητές, ενώ η αξιολόγηση θα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πλαίσια τα οποία έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και κριτήρια.

Στελέχη εκπαίδευσης: Συνολική αξιολόγηση  για τα στελέχη εκπαίδευσης, η οποία θα συνδέεται με την έρευνα για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας

Εκπαιδευτικοί: Διαμορφωτική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, με διττό στόχο την επιβράβευση  της προσπάθειας και τη συνεχή  βελτίωση της απόδοσης μέσω σκιαγράφησης δυνατοτήτων και αδυναμιών.

Προσωπικό   ηλεκτρονικό φάκελο: Κάθε εκπαιδευτικός και στέλεχος εκπαίδευσης θα έχει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό φάκελο  στον οποίο θα καταχωρίζονται, ανάμεσα σε άλλα,στοιχεία άσκησης  του εκπαιδευτικού/διοικητικού έργου.

Συνέντευξη: Θα προβλέπεται συνέντευξη μεταξύ αξιολογούμενου και αξιολογητή.

Παρατηρήσεις διδασκαλίας: Επίσης θα προβλέπονται   προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας μαθημάτων από τους Σχολικούς Συμβούλους οι οποίοι θα “βαφτιστούν” Σύμβουλοι Εκπαίδευσης.

Exit mobile version