Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

«Κανένα lockdown στα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς»

14 Νοεμβρίου, 2020
Σε Σύλλογοι - Ομοσπονδίες
kleista-sxoleia-κλειστά σχολεία λουκέτο
1
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

«Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία με όλα τα μέτρα προστασίας» ζητά η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, μετά την ανακοίνωση για «λουκέτο» και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

«Κανένα lockdown στα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς», τονίζει η Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωσή της, ζητώντας «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία με όλα τα μέτρα προστασίας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας ενάντια στις εξετάσεις τύπου PISA.

Συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση, η εκδίκαση της αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ ενάντια στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ, αναβλήθηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.

ΚΑΝΕΝΑ LOCKDOWN  ΣΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΤΙΑΣ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η κυβέρνηση της Ν.Δ εφαρμόζοντας την πολιτική του μηδενικού δημοσιονομικού κόστους, εδώ και μήνες δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για να θωρακίσει την υγεία του λαού και να κρατήσει ανοικτά και ασφαλή τα σχολεία (ενίσχυση του ΕΣΥ, προστασία και ασφάλεια στους εργασιακούς χώρους, στα νοσοκομεία, στα σχολεία, στα ΜΜΜ και στις κοινωνικές δομές ). Η επιβολή του νέου lockdown αποτελεί ανοικτή ομολογία  αποτυχίας  αυτής της εγκληματικής πολιτικής της .

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ επέλεξαν να μην πάρουν τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλιστεί ότι τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά, αντιμετώπισαν με περιφρόνηση, βία και καταστολή τα δικαία αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία τους, πρόκριναν ως «λύση” με μηδενικό κόστος  το κλείσιμο των σχολείων και καμώνονται πως συνεχίζεται η «απρόσκοπτη παροχή εκπαίδευσης» με τη σύγχρονη  εξ αποστάσεως εκπαίδευση!

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΑΣΚΟ

Οι τυμπανοκρουσίες περί «καινοτομίας», «πλήρους ετοιμότητας» και οι ανερυθρίαστες δηλώσεις της κ. Κεραμέως να πείσει την κοινωνία για την ορθότητα του εγχειρήματος της κατέληξαν σε νέο φιάσκο της .

Η κατάρρευση συνολικά του συστήματος της τηλεκπαίδευσης από την πρώτη κιόλας μέρα της εφαρμογής της και η αποτυχία του αποδεικνύει την αδιαφορία και την απαξίωση της κυβέρνησης απέναντι σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Μαζί με το webex κράσσαρε η  πολιτική  της «παράδοσης» της επαφή μας με τους μαθητές, και μάλιστα αποκλειστικά και υποχρεωτικά, στα επιχειρηματικά συμφέροντα ιδιωτικής εταιρείας. Και μαζί της κατέρρευσε και  η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης  να εξισώσει της «εξ αποστάσεως» με τη ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία(  7ωρα, τηλεαπουσίες και τηλεδιδαχθείσα ύλη κλπ)

Το διπλό φιάσκο για το υπουργείο παιδείας τις δύο τελευταίες μέρες δεν αφήνει πλέον καμία νομιμοποίηση για την παρουσία της κυρίας Κεραμέως στο Υπουργείο Παιδείας και θέτει επιτακτικά το ζήτημα της άμεσης παραίτησής της .

Η τηλεκπαίδευση δεν είναι «λύση» ,γιατί η “εξ αποστάσεως ” δεν είναι εκπαίδευση!

Το ΥΠΑΙΘ ” θωρακίζει” το σχολείο νομοθετώντας την υποχρεωτικότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ,μετατρέποντας την σε ισότιμη με την δια ζώσης εκπαίδευση, προσπαθώντας έτσι να την καθιερώσει  ως τέτοια στη συνείδηση μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.

Αποτελεί κοινή παραδοχή πως η ΕΑΕ μπορεί να νοηθεί μόνο  ως  εργαλείο που λειτουργεί επικουρικά με τη ζωντανή εκπαίδευση στην τάξη. Λόγω της φύσης της αποτελεί διαδικασία  αποξενωτική– αλλοτριωτική, μονότονη, που προάγει την τυποποίηση, την ασκησιολογία, την εστίαση στην πληροφορία, την ποσοτικοποίηση γνώσης . Παράλληλα, εκθέτει μαθητές 12-18 χρονών σε υποχρεωτική υπερβολική χρήση των ηλεκτρονικών μέσων με πολλαπλές συνέπειες (7 ώρες την ημέρα επί 5 μέρες!) , για την οποία τόσα χρόνια οι φορείς της υγείας εφιστούν την προσοχή .

Η ΕΑΕ σε καμία περίπτωση  δεν μπορεί να έχει χαρακτηριστικά υποχρεωτικότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με απουσίες, προχώρημα ύλης κλπ..Η προώθηση της και προσπάθεια υποχρεωτικής επιβολής της ως βασικό εργαλείο διδασκαλίας και κάλυψης της ύλης στοχεύει ευθέως στο συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές, ενώ οδηγεί και στην περιθωριοποίηση των πιο αδύναμων αλλά και των ευάλωτων κοινωνικά μαθητών. Πλήττει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, απαξιώνει την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία, τους εκπαιδευτικούς και το ρόλο τους

 Αποτελεί χρυσή ευκαιρία διείσδυσης των πολυεθνικών εταιριών στο δημόσιο σχολείο .

Η νομιμοποίηση και μονιμοποίησή της “εξ αποστάσεως, θα έχει ολέθρια αποτελέσματα στη ομαλή μορφωτική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΤΙΑΣ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Η αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας και της καθημερινής παρουσίας των παιδιών στο σχολείο και ο κίνδυνος να στερηθούν οι μαθητές πιθανά και μια ολόκληρη σχεδόν  σχολική χρονιά,  θα έχει πολλαπλές συνέπειες, κοινωνικές, μαθησιακές, ψυχοκοινωνικές, ακόμα και βιοτικές.

Η ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία είναι αναντικατάστατη, παιδαγωγικά, ψυχοκοινωνικά και διδακτικά.

Έστω και τώρα, λοιπόν, απαιτούμε από την κυβέρνηση να «ξεπαγώσει» την ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία, να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά, υιοθετώντας τα αιτήματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών για ασφαλή λειτουργία των σχολείων με παράλληλη ενίσχυση του συστήματος υγείας

  • 15 μαθητές ανά τμήμα, δωρεάν επαναλαμβανόμενα tests για πλήρη ιχνηλάτηση, πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί. Μονιμοποίηση των αναπληρωτών.
  • Ενίσχυση του συστήματος υγείας με μόνιμους διορισμούς προσωπικού, αύξηση ΜΕΘ, άνοιγμα νοσοκομείων και επίταξη ιδιωτικών μονάδων υγείας.

Παράλληλα διεκδικούμε:

  • Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και οι ΥΑ. για την ΕΑΕ, που την καθιστούν υποχρεωτική.
  • Είναι δικαίωμα των εκπαιδευτικών να καλύψουν μορφωτικές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες των μαθητών τους και να στηρίξουν τους μαθητές τους με κάθε μέσο και τρόπο  που οι ίδιοι θα επιλέξουν .

Όσο τα σχολεία παραμένουν κλειστά , απαιτούμε:

  • Καμιά  προσμέτρηση και καταχώριση απουσιών, κανένας μαθητής να μην λαμβάνει απουσίες επειδή δεν συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση .
  • Καμία ύλη να μην θεωρείται διδαχθείσα στην τηλεκπαίδευση, αλλά μόνο στην τάξη.
  • Κανείς εκπαιδευτικός δεν θα γίνει μοχλός των αντιεκπαιδευτικών επιδιώξεων του υπουργείου, δεν βάζουμε τηλεαπουσίες, δεν συμπληρώνουμε τηλεβιβλία ύλης.
  • Μείωση και αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης, ιδιαίτερα των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Καμιά Τράπεζα Θεμάτων δεν μπορεί να ισχύσει – να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό μέτρο!
  • Να μην γίνουν οι προαγωγικές εξετάσεις όσο ισχύουν αυτές οι συνθήκες.
  • Καμιά ιδιωτική εταιρεία υπεύθυνη της επαφής μας με τους μαθητές. Προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών .
  • Δωρεάν παροχή όλου του απαραίτητου εξοπλισμού από το υπουργείο: Laptop και οθόνες, σύνδεση στο Internet, αφού έτσι κι αλλιώς αποτελεί ένα απαραίτητο συμπληρωματικό εργαλείο στη διδακτική διαδικασία.
  • Καμία και κανένας να μην εργάζεται με δικά του μέσα. Το κόστος του εξοπλισμού αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του υπουργείου και όχι των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
  • Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να παρέχουν την εργασία τους στο χώρο του σχολείου. Η οικία μας και τα τεχνολογικά μέσα που διαθέτουμε δεν ανήκουν στο υπουργείο.

Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

Η επιβολή της εξ αποστάσεως ως πραγματικής εκπαίδευσης είναι μέρος της αντιεκπαιδευτικής  αυταρχικής κυβερνητικής πολιτικής .Η πρόσφατη συντεταγμένη  συλλογική απάντηση του κλάδου αποτελεί αγωνιστική παρακαταθήκη για τις μάχες που καλούμαστε να δώσουμε απέναντι στη βαρυχειμωνιά των νέων αντιεκπαιδευτικών  νομοσχεδίων (ΕΠΑΛ, αξιολόγηση, Τράπεζα Θεμάτων, νέο σύστημα πρόσβασης, συνδικαλιστικός νόμος) . Είναι αναγκαίο ,αι μέσα σ’ αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ο κλάδος μέσα από Γενικές Συνελεύσεις (στα προαύλια των σχολείων και με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο) να απαντήσει οργανωμένα και συλλογικά .

ΑΜΕΣΗ  ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ

  • Διεκδικούμε την υιοθέτηση των αιτημάτων μας, ώστε τα σχολεία να είναι ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ και αναδεικνύουμε τα προβλήματα που δημιουργούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία από την ΕΑΕ.
  • Οργανώνουμε μορφές συλλογικής διαμαρτυρίας, όπως αποχή από την τηλεκπαίδευση, που μπορεί να έχουν και επαναλαμβανόμενη μορφή.
  • Καλούμε και την ΟΛΜΕ να κηρύξει πανελλαδική απεργία – αποχή με κεντρικό αίτημα “Ανοιχτά και Ασφαλή Σχολεία για όλους!”
  • οι Σύλλογοι Διδασκόντων να συνεδριάσουν με όποιο τρόπο κρίνουν πιο πρόσφορο και να καταγράψουν τις εκτιμήσεις  και θέσεις τους σχετικά με την ΕΑΕ , τα προβλήματα που ανακύπτουν από την εφαρμογή της, τα κενά, τις ελλείψεις, μαθητών/τριών που δεν έχουν τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό κλπ
  • Το ΔΣ της ΟΛΜΕ οφείλει  να καλύψει συνδικαλιστικά τους συναδέλφους που δεν θα υλοποιήσουν την ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ, είτε από έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού είτε για οποιονδήποτε άλλον λόγο.

ΟΙ  ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ

Ετικέτες: Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Τηλεκπαίδευση – Webex: Καταγγελίες ότι μαθητές ανέβασαν φωτογραφίες στα κοινωνικά δίκτυα

Επόμενο άρθρο

Η ανεύθυνη κυβερνητική πολιτική κλείνει τα σχολεία

Σχετικά Άρθρα

Θεσσαλονίκη: “Έφυγε” από Κορωνοϊό ο εκπαιδευτικός Π. Σταματίου

9 Δεκεμβρίου, 2020

Η Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης αποχαιρετά τον εκπαιδευτικό Παναγιώτη Σταματίου που έχασε τη ζωή του από τον κορονοϊού - Υπηρετούσε στο 2ο...

Επόμενο άρθρο
κλειστά σχολεία λουκέτο kleista sxoleia louketo

Η ανεύθυνη κυβερνητική πολιτική κλείνει τα σχολεία

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Το συνδικαλιστικό κίνημα δεν πρέπει να μπει σε καραντίνα

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.