Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Φόβοι και ανησυχίες εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών για τον τρόπο που άνοιξαν τα σχολεία

14 Ιανουαρίου, 2021
Σε Εκπαιδευτική πολιτική
ολμε-olme
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της με τίτλο “Οι φόβοι και οι ανησυχίες των χιλιάδων εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών για τους όρους ανοίγματος των σχολείων είναι απολύτως δικαιολογημένοι” παραθέτει τους λόγους που το άνοιγμα των σχολείων, το οποίο έγινε χωρίς σχέδιο για μέτρα ασφάλειας και υγιεινής, αποδεικνύεται επικίνδυνο για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μαθητές αλλά και γονείς.

Οι φόβοι και οι ανησυχίες των χιλιάδων εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών για τους όρους ανοίγματος των σχολείων είναι απολύτως δικαιολογημένοι.

Ούτε ένα ευρώ για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, το περιβόητο σχέδιο της κυβέρνησης!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Καθορίστηκαν 4.451 μόνιμες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών – Όλες οι λεπτομέρειες

Πιερρακάκης: Θα αλλάξουν όλα τα βιβλία στη σχολική εκπαίδευση – Κανόνας το πολλαπλό βιβλίο

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνουν για τρίτη φορά το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να έχουν πάρει ούτε ένα μέτρο εδώ και 10 μήνες για την ασφαλή λειτουργία τους. Για μια ακόμα φορά εμπαίζουν χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν έστω και ένα από τα αιτήματα, που από την πρώτη στιγμή τα σωματεία, τα μαθητικά συμβούλια και οι φορείς των γονιών διατύπωσαν και διεκδίκησαν δυναμικά μέσα από πολύμορφες κινητοποιήσεις.

Οι παλινωδίες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και τα επιχειρήματα για να δικαιολογήσει τις επιλογές της για το άνοιγμα των σχολείων, όσο επιστημονικοφανές περιτύλιγμα και αν έχουν, αποδεικνύουν και στον πιο δύσπιστο ότι η κυβέρνηση επιλέγει να μη δώσει ούτε ένα ευρώ, ώστε να διαφυλάξει την υγεία των συναδέλφων και των μαθητών.

  • Ενώ τον Μάιο προχώρησε σε εκ περιτροπής λειτουργία των σχολείων προκειμένου να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός, τον Σεπτέμβριο στοίβαξε σε αίθουσες κλουβιά 25 – 27 μαθητές, χρησιμοποιώντας το επιχείρημα «τι 15 – τι 27 το ίδιο είναι». Το μοναδικό μέτρο που πήρε είναι μια μάσκα για γίγαντες και ένα παγουρίνο των 200ml.
  • Όταν από τις αρχές του Οκτώβρη έκλεινε εκατοντάδες τμήματα ακόμα και ολόκληρα σχολεία, αρνούνταν πεισματικά να «κάνει» χιλιάδες επαναλαμβανόμενα τεστ σε ένα ικανό δείγμα μαθητών και εκπαιδευτικών, ώστε να έχει ακριβή εικόνα για τη διασπορά του ιού στην σχολική κοινότητα, χρησιμοποιώντας έωλα επιχειρήματα, επικαλούμενοι μάλιστα εκθέσεις του ΕΟΔΥ, χωρίς να παρουσιάζονται πουθενά αντίστοιχες έρευνες.
  • Για το γεγονός ότι, 2 Νοεμβρίου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριζε ότι τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερμετάδοσης και 9 του Νοέμβρη κλείσανε πάλι για ένα 2μηνο με άγνωστο το πότε θα ανοίξουνε (Γυμνάσια – Λύκεια), τα σχόλια περιττεύουν.

Η αλήθεια είναι ότι, ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουν τα σχολεία, αφενός δημιουργεί συνθήκες εξάπλωσης του ιού και αφετέρου, προδιαγράφει το νέο κλείσιμό τους το επόμενο διάστημα. Άλλωστε, η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα για τους χώρους δουλειάς, τα ΜΜΜ, τη στήριξη του Δημόσιου συστήματος Υγείας, υπονομεύοντας την Υγεία του λαού συνολικά.

Το 2020 τα σχολεία λειτούργησαν μόνο 6 μήνες. Το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων έχει καταστροφικές συνέπειες για τους μαθητές, στην κρίσιμη ηλικία που βρίσκονται, στο γνωστικό, κοινωνικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Από τα παιδιά των μικρότερων τάξεων (νηπίων – δημοτικού) που παρουσιάζουν προβλήματα τόσο στην προσαρμογή τους στη σχολική ζωή όσο και στην κοινωνικοποίηση τους, έως και της Γ’ Λυκείου που καλούνται να δώσουν μια εξοντωτική μάχη, αυτή των Πανελλαδικών εξετάσεων, παλεύοντας μπροστά σε ένα κινητό πρωί – απόγευμα για να καλύψουν επαρκώς την ύλη, πράγμα αδύνατο σε αυτές τις συνθήκες.

Η κυβέρνηση ας αφήσει το υποκριτικό ενδιαφέρον για τις επιπτώσεις του κλεισίματος των σχολείων στους μαθητές και ας πάρει τώρα ουσιαστικά μέτρα, που παραμένουν επίκαιρα, για να ανοίξουν τα σχολεία άμεσα με ασφάλεια και υγιεινή για όλους!

  • Προσλήψεις εκπαιδευτικών, αξιοποίηση χώρων και αιθουσών και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να αραιώσει ο μαθητικός πληθυσμός στις σχολικές τάξεις.
  • Προσλήψεις επαρκούς προσωπικού καθαριότητας. Επάρκεια σε υλικό προφύλαξης και απολύμανσης.
  • Άμεσα και δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα, τεστ Covid στα σχολεία για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.
  • Να προταχθεί ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας.
  • Να στηριχτούν και να λειτουργήσουν άμεσα οι δομές της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Μέτρα για την συνολική αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις. Ανάκληση της εγκυκλίου για αξιολόγηση μαθητών. Επανάληψη της διδαχθείσας ύλης με δια ζώσης διδασκαλίας όταν ανοίξουν τα σχολεία.
  • Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, δεν αρκεί η ανακοίνωση μειωμένης εξεταστέας ύλης. Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση είναι να προχωρήσει άμεσα στην απόσυρση των αιφνιδιαστικών αλλαγών στο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ.
  • Αντισταθμιστικά παιδαγωγικά μέτρα για τους μαθητές/τριες που κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης ήταν πλήρως αποκλεισμένοι/ες από την εκπαιδευτική διαδικασία (Ρομά, παιδιά με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο, έγκλειστοι/ες σωφρονιστικών καταστημάτων)

 

Από τις μέχρι τώρα δηλώσεις, η κυβέρνηση δεν φαίνεται διατεθειμένη να ικανοποιήσει κανένα από αυτά. Το σχέδιο της είναι ανύπαρκτο. Στην ουσία μεταφέρει την ευθύνη λειτουργίας στους ίδιους τους συλλόγους διδασκόντων.

Ακόμα και τα τεστ που ανακοίνωσε ότι θα γίνουν μέσω πλατφόρμας μετά από αίτημα των εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με μια περιορισμένη τυχαία δειγματοληψία, δεν μπορούν να δώσουν με σαφήνεια την εικόνα διάδοσης του ιού στα σχολεία. Όσο για τα εμβόλια, με βάση το χρονοδιάγραμμα της κυβέρνησης, ικανοποιητική ανοσία οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν, αφού κλείσουν τα σχολεία για τις καλοκαιρινές διακοπές.

Δεν θα αφήσουμε κανέναν να παίξει με την υγεία τη δική μας και των μαθητών μας. Όσο η κυβέρνηση δεν ικανοποιεί τα αιτήματα μας, μαχητικά μπαίνουμε μπροστά να τα διεκδικήσουμε. Τώρα πρέπει να ακουστεί δυνατά η φωνή μας. Σε κάθε σχολείο, δήμο και περιοχή που δεν τηρούνται τα μέτρα, που μπαίνει σε κίνδυνο η υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών, προχωράμε σε αγωνιστικές παρεμβάσεις με όλες τις μορφές, μέχρι να παρθούν ουσιαστικά μέτρα.

Άμεσα, χωρίς να χάνουμε χρόνο προχωράμε σε:

  • συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για την καταγραφή ελλείψεων και προβλημάτων
  • συνεδριάσεις των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ, ανοιχτές στους συναδέλφους με θέμα την οργάνωση και τη διεκδίκηση μέτρων για σχολεία ανοιχτά και ασφαλή.
  • Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές δίνουμε οργανωμένα, απάντηση στη επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης και του Υπ. Παιδείας με κινητοποιήσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Δήμους, σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Περιφέρειες, διεκδικώντας τα αυτονόητα για τη μόρφωση και την υγεία.
  • Στηρίζουμε, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες Συλλόγων – ΕΛΜΕ και Γονιών για:

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας την Πέμπτη 14/1, στις 2μ.μ.

Κινητοποίηση στο Υπουργείο Υγείας την Παρασκευή 15/1, στις 2μμ.

Απαιτούμε:

την άμεση ενημέρωση της Ομοσπονδίας σχετικά με τις εισηγήσεις της επιτροπής λοιμοξιολόγων, σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

την άμεση συνάντηση με το ΥΠΑΙΘ προκειμένου να ενημερωθεί η Ομοσπονδία για το ενδεχόμενο άνοιγμα των σχολείων και προκειμένου να κατατεθούν οι προτάσεις μας για την παιδαγωγικά ομαλή και ασφαλή μετάβαση στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

Δείτε το έγγραφο εδώ:

[embeddoc url=”https://newspedia.gr/wp-content/uploads/2021/01/ATT00488.doc” download=”all” viewer=”microsoft”]

Ετικέτες: COVID-19ΚΟΡΟΝΟΪΟΣΟΛΜΕΣΧΟΛΕΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Πέμπτη 14 Ιανουαρίου

Επόμενο άρθρο

Μόσιαλος: «Πολλά υποσχόμενο» το εμβόλιο μιας δόσης της Johnson & Johnosn

Σχετικά Άρθρα

κορονοϊός covid19 σελφτεστ self test selftest τεστ αντισωμάτων

Με ποıα νοσήματα σuνδέονται τα εμβόλıα της COVID-19 – Τι έδειξε μελέτη σε 99 εκατομμύρıα άτομα για τις παρενέργεıες

27 Ιουνίου, 2024

Περιορισμένες και εξαιρετικά σπάνιες οι ανεπιθύμητες ενέργειες των εμβολίων της COVID-19, διαπιστώνει νέα μελέτη. Τα αποτελέσματα σχολιάζει ο Καθηγητής Δ....

Δύο 7χρονοι μαθητές φέρεται να ξυλοκόπησαν 9χρονο: Το παιδί λίγο καιρό πριν φέρεται να «έπεσε» θύμα ασέλγειας από τον πατέρα του (video)

Σχολεία: Πότε θα ανοίξουν τη νέα χρονιά – Ανατροπή και αλλαγές

6 Ιουνίου, 2024

Σχολεία: H 11η Σεπτεμβρίου είναι η ημερομηνία που ορίζεται ως η επίσημη έναρξη των μαθημάτων. Ωστόσο, αν αυτή η ημέρα...

«Βóμβα» με τον κορονοϊό και τις επιπτώσεις στο ανδρικό σπέpμα

«Βóμβα» με τον κορονοϊό και τις επιπτώσεις στο ανδρικό σπέpμα

5 Ιουνίου, 2024

O κορονοϊός ίσως παραμένει στο σπέρμα για μήνες Μοριακά τεστ σε άνδρες που ανέρρωσαν αποκάλυψαν την παρουσία του ιού στα...

εμβόλιο εμβολιασμός κορονοϊός vaccine-emvolio-embolio

«Βóμβα» με τα εμβόλια του κορονοϊού – Πάρα πολύ άσχημα νέα για όσους τα έκαναν

1 Ιουνίου, 2024

Οριστικό αποτέλεσμα μελέτης: Τα εμβόλια mRNA για τον Covid-19 των Pfizer και Moderna αλλάζουν το DNA των ανθρώπων Με την...

Καταγγελίες για βιασμούς μαθητριών: «Φοβάμαι ότι είναι η αρχή μιας μεγάλης ιστορίας» (video)

Μπαράζ απειλητικών mail για βόμβα σε σχολεία της Αττικής – «Θα σας ανατινάξουμε»

29 Μαΐου, 2024

Μεγάλη είναι η αναστάτωση που επικρατεί σε πολλά σχολεία της Αττικής, καθώς υπάρχει απειλής για βόμβα. Συγκεκριμένα εστάλη mail σε...

Επόμενο άρθρο
johnson-johnson

Μόσιαλος: «Πολλά υποσχόμενο» το εμβόλιο μιας δόσης της Johnson & Johnosn

dap ΔΑΠ ΝΔΦΚ

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ: Αναβάθμιση πανεπιστημίων-Δικαίωση των φοιτητών

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.