Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Φίλης για το άνοιγμα των σχολείων: Η κυβέρνηση δεν έχει πάρει κανένα μέτρο - Newspedia.gr

Φίλης για το άνοιγμα των σχολείων: Η κυβέρνηση δεν έχει πάρει κανένα μέτρο

 «Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν οπωσδήποτε, σύμφωνα με τον τρόπο που έχουν υποδείξει οι ειδικοί, οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο ΣΥΡΙΖΑ», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και επιρρίπτει ευθύνες στην κυβέρνηση για τις παραλείψεις που συνόδευσαν τον άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο.

   Ακολούθως ο κ. Φίλης αναφέρεται στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να συνοδεύσουν το άνοιγμα των σχολείων: 

«Η κυβέρνηση οφείλει να εξασφαλίσει αυτές τις προϋποθέσεις το ταχύτερο. Δεν το έπραξε επί 8 ολόκληρους μήνες. Ας το πράξει τώρα!» προσθέτει ο κ. Φίλης.

Αναφέρεται, τέλος, στον σχεδιασμό για τις εισαγωγικές εξετάσεις σημειώνοντας:

«Η κυβέρνηση να εγκαταλείψει ταυτόχρονα τα σχέδιά της που έχουν αναστατώσει τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, για αποκλεισμό χιλιάδων φετινών υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια,  με την Τράπεζα Θεμάτων και τους “κόφτες” στη βάση εισαγωγής.

Απαιτείται, επίσης, αναδιάρθρωση – μείωση της ύλης, προτεραιότητα στο μάθημα και η αποκατάσταση της σχέσης του παιδιού και του εφήβου με το σχολείο κι όχι η αντιπαιδαγωγική και εξοντωτική πίεση για εξετάσεις.

Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα πιεσμένα από τον εγκλεισμό και τη διατάραξη της σχέσης τους με το σχολείο. Ας μην τα επιβαρύνουμε κι άλλο.

Μόνο υπό αυτούς τους όρους είναι δυνατή η ασφαλής επανέναρξη των σχολείων και η επαναφορά της στοιχειώδους ηρεμίας στην εκπαίδευση».

Exit mobile version