Εξ αποστάσεως διδασκαλία για μαθητές ευπαθών ομάδων: Εκτός μαθητικής διαδικασίας εκατοντάδες παιδιά ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Γιατί το υπουργείο δεν μερίμνησε για αυτούς τους μαθητές;
Μετά από 2 χρόνια σε εκ περιτροπής εξ αποστάσεως διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, αλλά και σε μόνιμη εξ αποστάσεως για μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, η φετινή χρονιά ξεκινά χωρίς να υπολογίζει τα συγκεκριμένα παιδιά!
Στη Βουλή η εξ αποστάσεως διδασκαλία των μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες
Την καθυστέρηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες επισημαίνουν με ερώτησή τους 48 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.
Ερώτηση της Ραλλίας Χρηστίδου και 47 ακόμη βουλευτριών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα την καθυστέρηση στην έναρξη των εξ’ αποστάσεως μαθημάτων (σύγχρονης εκπαίδευσης) για μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Με πρωτοβουλία της Ραλλίας Χρηστίδου και συνυπογραφές 47 ακόμη βουλευτριών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, κατατέθηκε σήμερα ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου προς το Υπουργεί Παιδείας με την οποία στηλιτεύεται το γεγονός ότι και φέτος σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις στην έναρξη των μαθημάτων σύγχρονης εκπαίδευσης για ευπαθείς μαθητές που δεν επιτρέπεται να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα στο σχολείο τους για λόγους υγείας.
Πιο συγκεκριμένα, για το ίδιο θέμα η βουλεύτρια είχε κάνει και πέρυσι ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου και στη συνέχεια και επίκαιρη ερώτηση (εδώ) καθώς το θέμα δε λυνόταν και τα εκπαιδευτικά κενά των συγκεκριμένων -αρκετών- παιδιών συσσωρεύονταν.
Παρά το γεγονός ότι -θεωρητικά τουλάχιστο- υπήρχε η περσινή εμπειρία, το Υπουργείο καθυστερεί και φέτος να βρει λύση για την εκπαίδευση αυτών των παιδιών.
Αν και έχει εκδοθεί το σχετικό ΦΕΚ (4188 – 10-09-2021 Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022), στην Περιφέρεια Αττικής για παράδειγμα, διαπιστώνεται ότι, αφού συγκεντρώθηκαν τα στοιχεία των εν λόγω μαθητών από τα κατά τόπους σχολεία, ζητείται τώρα από το Υπουργείο -και ενώ έχει ήδη μπει ο Οκτώβριος- να διευκρινίσει που θα βρεθούν οι εκπαιδευτικοί των διάφορων ειδικοτήτων που θα κάνουν τα συγκεκριμένα μαθήματα.
Ως εκ τούτου απευθύνονται τα εξής ερωτήματα στην αρμόδια Υπουργό:
1. Πότε προβλέπεται να ξεκινήσει το πρόγραμμα της σύγχρονης εκπαίδευσης για τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και παραμένουν σπίτι προκειμένου να προστατευθούν από τον COVID-19;
2. Πώς θα καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά που οι μαθητές αυτοί των ευπαθών ομάδων θα έχουν συσσωρεύσει έως την έναρξη των μαθημάτων τους;