Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Πώς θα γίνει η εξ αποστάσεως αξιολόγηση των μαθητών; (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ)

9 Δεκεμβρίου, 2020
Σε Δευτεροβάθμια, Μαθητές, Πρωτοβάθμια
THLEKPAIDEYSH online teaching ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
6
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Εκδόθηκε Eγκύκλιος που ρυθμίζει την εξ αποστάσεως αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2020-2021 απο την υφ.Παιδείας Ζαχαράκη Σ.

Στην εγκύκλιο προβλέπονται οδηγίες για την εξ αποστάσεως αξιολόγηση των μαθητών Δ/θμιας Εκπ/σης με ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, εργαλεία αυτόματης βαθμολόγησης μέσω eclass και πλατφόρμες/εργαλεία διαθέσιμες στους εκπαιδευτικούς για την ανάθεση και εκπόνηση εργασιών από τους μαθητές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Από τη νέα σχολική χρονιά οι μαθητές του Δημοτικού θα μαθαίνουν «γιατί είναι απαραίτητοι οι φόροι στη ζωή μας»

Δίδυμη επιτυχία για το Στέλιο και τον Γιάννη – Έπιασαν 18.730 και 18.350 και πέρασαν στο Πολυτεχνείο – Σε πελάγη ευτυχίας οι γονείς

Αναλυτικά:

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΘΕΜΑ: Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2020-2021

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 55/26-11-2020) σας διαβιβάζουμε τις οδηγίες για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-21: «Ως προς τον τρόπο αξιολόγησης ανά μάθημα για το Α΄ και Β’ τετράμηνο του σχολικού έτους 2020- 2021 στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφαρμόζονται απαρέγκλιτα οι ισχύουσες διατάξεις.

Για τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες

Ειδικά όσον αφορά τις ολιγόλεπτες και ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, οι εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να αξιοποιούν τα εργαλεία «Ασκήσεις» και «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη (eclass). Τα σχετικά αναλυτικά εγχειρίδια χρήσης και οι εισαγωγικές οδηγίες για εκπαιδευτικούς είναι διαθέσιμα μέσω των ακόλουθων συνδέσμων: https://docs.openeclass.org/el:teacher,
https://eclass.sch.gr/files/intro-teacher.pdf.

Για τη διενέργεια εξετάσεων με ωριαίες ή ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης υφίστανται τρεις επιλογές, μέσω του εργαλείου «Ασκήσεις», της ηλεκτρονικής τάξης (e-class):

α) θέματα αυτόματης βαθμολόγησης,

β) θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και

γ) συνδυασμός θεμάτων αυτόματης βαθμολόγησης και θεμάτων ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

ECLASS – Εργαλεία αυτόματης βαθμολόγησης

Πιο συγκεκριμένα, προτείνεται από την ηλεκτρονική τάξη (e-class) να αξιοποιηθούν συνδυαστικά ή αποκλειστικά, όπου κρίνεται σκόπιμο, η αξιοποίηση του εργαλείου «Ελεύθερου κειμένου», καθώς και τα ακόλουθα εργαλεία αυτόματης βαθμολόγησης μέσω των «Ασκήσεων» του e-class:

  1. Πολλαπλής επιλογής με μοναδική σωστή απάντηση
  2. Συμπλήρωσης κενών
  3. Αντιστοίχισης
  4. Σωστό/Λάθος

Στην περίπτωση που εφαρμόζεται ωριαία γραπτή δοκιμασία –σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις- οι εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να δημιουργούν πολλαπλές ομάδες θεμάτων για να αποτρέπονται φαινόμενα συνεργασίας ή ηλεκτρονικής αντιγραφής και διαμοιρασμού απαντήσεων μεταξύ των μαθητών και μαθητριών.

Προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο αντιγραφής μεταξύ των μαθητών και μαθητριών, προτείνεται να δημιουργούνται περισσότερες από μία ασκήσεις (με ή χωρίς επικάλυψη ερωτήσεων) και να ανατίθενται σε κάθε ομάδα μαθητών και μαθητριών διαφορετική άσκηση.

Πρόσθετα εργαλεία που συμβάλλουν στον περιορισμό της δυνατότητας συνεργασίας ή αντιγραφής είναι μέσω των ρυθμίσεων των ασκήσεων: εμφάνιση μίας ερώτησης ανά σελίδα που  εμφανίζεται στην οθόνη του μαθητή, χρονικός περιορισμός εξέτασης, ανάθεση διαφορετικών ασκήσεων ανά υπο-ομάδες μαθητών της τάξης, ενεργοποίηση τυχαίων ερωτήσεων από ένα ευρύτερο σύνολο ερωτήσεων που έχει ετοιμάσει ο/η εκπαιδευτικός (π.χ. 3 από τις 12 ή 5 από τις 20).

Τράπεζα ερωτήσεων

Τέλος, μια χρήσιμη λειτουργία των ασκήσεων που δημιουργούνται μέσω του e-class είναι η “Τράπεζα ερωτήσεων”, μέσω της οποίας μπορούν να διαμορφωθούν διαγωνίσματα ή τεστ ολιγόλεπτης διάρκειας που αντλούν θέματα από την τράπεζα ερωτήσεων που προετοιμάζει ο/η εκπαιδευτικός.

Στην περίπτωση αυτή, η άσκηση μπορεί να έχει συγκεκριμένες ερωτήσεις με σταθερή ή τυχαία σειρά, ή να επιλέγει τυχαίες ερωτήσεις από την τράπεζα.

Εργασίες

Εναλλακτικά ή συμπληρωματικά, δύναται να αξιοποιείται κάθε πρόσφορος τρόπος διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών και μαθητριών. Σε αυτό το πλαίσιο, οι διδάσκοντες/ουσες δύνανται να αξιοποιούν το εργαλείο «Εργασίες» της ηλεκτρονικής τάξης (e-class), όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αρχεία απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος, σε περίπτωση που δεν δύνανται ή δεν είναι σκόπιμο να αξιοποιηθούν τα ανωτέρω αναφερθέντα εργαλεία των «Ασκήσεων» (https://docs.openeclass.org/el/teacher/assignments).

Σημειώνεται ότι, μέσω του εργαλείου «Εργασίες» οι τύποι υποβολής των μαθητών και μαθητριών μπορεί να είναι (κατόπιν ρύθμισης του/της εκπαιδευτικού) ένα ή περισσότερα αρχεία ή online κείμενο.

Ερωτηματολόγια Polling και e-me assignments

Τέλος, η πλατφόρμα Webex, μέσω του εργαλείου της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling), παρέχει χρήσιμες δυνατότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ερωτηματολογίων για διαγνωστικούς
σκοπούς, σε σχέση με τον βαθμό επίτευξης των επιδιωκόμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κατά την ολοκλήρωση αυτού. Ειδικότερα, το εργαλείο των
δημοσκοπήσεων/ψηφοφοριών μπορεί να είναι χρήσιμο για τη συλλογή σχολίων, τη λήψη ψήφων ή τον έλεγχο γνώσεων (με ολιγόλεπτες δοκιμασίες). Αναλυτικές οδηγίες αξιοποίησης της εν λόγω
δυνατότητας παρέχονται στο Παράρτημα 2. Τέλος, επικουρικά και κατά την κρίση των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των επιδόσεων των μαθητών και μαθητριών δύνανται να αξιοποιηθούν και τα εργαλεία «e-me assignments» (Δημιουργία και ανάθεση εργασιών) και «e-portfolio» (Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών) της πλατφόρμας e-me.

Στο πλαίσιο χρήσης του e-me και για δημιουργία ασκήσεων προτείνεται και η εφαρμογή e-me content. Με την εφαρμογή e-me content μπορεί να δημιουργηθεί ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων, όπως επί παραδείγματι ασκήσεις συμπλήρωσης κενών, αντιστοίχισης, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, κουίζ, ερωτήσεις Σωστού/ Λάθους, ερωτηματολόγια κ.ά.

 

[Εγχειρίδιο χρήσης: https://e-me.edu.gr/s/eme/main/manual.html#e-me-content, Σενάριο Χρήσης της Εφαρμογής e-me content:

https://e-me.edu.gr/s/eme/main/eme_content_use_case_scenario.pdf]

Αναλυτικό Παράρτημα οδηγιών για την ηλεκτρονική τάξη (e-class) του Π.Σ.Δ. βρίσκεται στο https://docs.openeclass.org/el:teacher

Επισυνάπτεται: Παράρτημα οδηγιών ψηφοφορίας/δημοσκόπησης στην πλατφόρμα webex».

Δείτε το εδώ:

[embeddoc url=”https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%A3%CE%A5%CE%9D_167603_%CE%A0%CE%91%CE%A1_%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%99%CE%A9%CE%9D_%CE%A8%CE%97%CE%A6_%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9F%CE%A0%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3_WEBEX.pdf” download=”all” viewer=”browser”]

Ετικέτες: Αξιολόγηση μαθητώνΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Share2Tweet2
Προηγούμενο άρθρο

Νομοσχέδιο ΕΕΚ: «Συνεχής απαξίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης από την Κυβέρνηση της ΝΔ»

Επόμενο άρθρο

Άποψη: Η αλήθεια για τις παρενέργειες του εμβολίου κατά του κορονοϊού

Σχετικά Άρθρα

ΕΜΠ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ethniko-metsoveio-politehneio132

Διαδικτυακά μαθήματα και εξετάσεις στο ΕΜΠ λόγω καταλήψεων αποφάσισε η Σύγκλητος

29 Ιανουαρίου, 2024

Τη διενέργεια εξετάσεων και μαθημάτων διαδικτυακά αποφάσισε η Σύγκλητος του ΕΜΠ μετά τις συνεχιζόμενες καταλήψεις στα πανεπιστήμια. Συγκεκριμένα, εν μέσω...

kleista-sxoleia-xionia-xioni_sxoleio-χιόνια σχολείο αποκλεισμός xionia-xioni-sxoleio

Κακοκαιρία: Ποια σχολεία θα μείνουν κλειστά – Με τηλεκπαίδευση τα μαθήματα

28 Ιανουαρίου, 2024

Κλειστά θα είναι από αύριο Δευτέρα (29.1.2024) έως την Τετάρτη τα σχολεία στον Δήμο Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας στην Εύβοια,...

Κακοκαιρία: Τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Θεσσαλίας από αύριο και για τρεις μέρες – Ποια εξαιρούνται

Κακοκαιρία: Τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Θεσσαλίας από αύριο και για τρεις μέρες – Ποια εξαιρούνται

24 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι μαθητές στη Θεσσαλία δεν θα πάνε ούτε και τις επόμενες μέρες στα σχολεία τους, αφού ενόψει τις νέας κακοκαιρίας...

Φίλης 3ο Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ nikos-filis-synedrio-syriza

Φίλης σε μαθητές: «Χαρείτε τον χιονιά, κλείστε τις οθόνες- Αυτοί που έζησαν ως γέροι επιβάλλουν την τηλεκπαίδευση»

6 Φεβρουαρίου, 2023

Να κλείσουν την οθόνη και να χαρούν τον χιονιά προτρέπει τους μαθητές ο τομεάρχης Παιδείας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία,...

ΟΛΜΕ: Το νομοσχέδιο Κεραμέως οικοδομεί ένα σχολείο διαφορετικών ταχυτήτων

ΟΛΜΕ για Τηλεκπαίδευση λόγω κακοκαιρίας: Η υποκριτική «μέριμνα» του ΥΠΑΙΘ είναι μία ακόμα επικοινωνιακή φούσκα

5 Φεβρουαρίου, 2023

Με Δελτίο Τύπου η ΟΛΜΕ κατακεραυνώνει την «επικοινωνιακή φούσκα» της τηλεκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας λόγω της κακοκαιρίας. Η Ομοσπονδία κάνει...

Επόμενο άρθρο
εμβόλιο-embolio-emvolio

Άποψη: Η αλήθεια για τις παρενέργειες του εμβολίου κατά του κορονοϊού

μαθαίνουμε ασφαλείς

Εκπαιδευτική Τηλεόραση: Το πρόγραμμα της Πέμπτης 10/12

Παρακαλώ συνδεθείτε για συμμετοχή στην συζήτηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.